Gå till innehåll

Ett nytt TD-spel! [Sjukt beroendeframkallande! Gå in på egen risk!]


kfluffie

Recommended Posts

I take full responsibilty for that! 8-)

 

EDIT: Läste du inte rubriken! :P

 

jo, tänka sig att det gjorde jag.. och som argumet ber jag att få citera gyre

 

Men vad f*n tror du händer när man ser en sådan rubrik då? Hade rubriken bara varit "Ett nytt TD-spel!" hade jag inte suttit framför det här skitspela nu, 3 timmar efter att jag öppnade tråden.

 

:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 97
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

klarat till lvl 40 på the frog nu, startegi fram till lvl 22 nedan, efter lvl 22 tror jag det kan förbättras en del så skriver inte ner hur jag gjorde sedan.

 

lvl 1 en röd

lvl 2

lvl 3 en grön (weak)

lvl 4 grön lvl 3

lvl 5 en blå, grön lvl 4 (close)

lvl 6 grön lvl 7

lvl 7

lvl 8

lvl 9

lvl 10 en blå, grön lvl 10, sälj röd

lvl 11

lvl 12 en grön2

lvl 13

lvl 14 3 blåa, grön2 lvl 5

lvl 15

lvl 16

lvl 17

lvl 18 en röd3

lvl 19

lvl 20

lvl 21

lvl 22 5 blåa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den röda näst längst ner bredvid mittenraden och den gröna mittemot. Dessa två platser används enbart, jag byter ut tornen när jag skaffar nya, t.e.x säljer jag den röda och ersätter sedan med grön2 på samma plats några levels senare. Red rockets placeras tre steg ovanför ganska precis i mitten av banan. De blåa utspridda, hade cirka 20 stycken nu på lvl 40.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla groda!!

 

Hur spenderar ni bonuspoängen? På alla andra banor har jag bara kört ränta, men man kanske ska köra liv på grodan?

 

ränta känns ju som minst värt, dmg för dom flesta, kan va nice o ha en eller 2 range på slutet också, så skjuter dom bästa röda över hela banan typ

 

EDIT: fast iofs, får man 100% mer betalt för en sån så kan det ju va värt det... man har ju 3% och får 3% till.. ni som nerdar mest, kör nu nån interest alls?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du måsste använt typ alla dina bonusar till pengar eller? (förutom dom 4som syns då) för annars vettefan hur man ska kunna ha råd med sådär mycket :P

 

cheats eey

 

kom fan till level 39 på grodan nu. har suttit och nött som satan och bara kommit till 31 tidigare. känns lite som en utlösning. om jag bara nu kan komma på en lösning på de 11 sista levlarna blire fest grabbar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...