Gå till innehåll

Akta Er För Paradise...


bajenager

Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du måste vara väldigt arg med tanke på dom stora bokstäverna.

Seriöst så är paradisepoker en av dom större och första aktörerna. Det verkar inte speciellt troligt att dom försöker luras. Verkar mest vara någon form av missförstånd. Sen verkar det inte heller ha varit smart och skapa ytterligare ett nytt konto. Hur tänkte ni vid det tillfället? Tänkte ni överhuvudtaget?

 

Rekomenderar även följande sida: http://www.gudalskardig.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

........... ,,,,,,,,,,, D E R T A H D D

 

Varsågod, jag tror minsann att du glömde ett par av dem i din text.

Om du skriver lika illa när du skriver till Paradise supporten har jag viss förståelse för varför de inte svarar på dina mail. De kanske helt enkelt inte förstår vad i hela fridens namn du menar.

 

Lurad på $50? Det är ungefär lika troligt som om skatteverket skulle sköntaxera dig för att du har metallic-lack på moppen. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

........... ,,,,,,,,,,, D E R T A H D D

 

Varsågod, jag tror minsann att du glömde ett par av dem i din text.

Om du skriver lika illa när du skriver till Paradise supporten har jag viss förståelse för varför de inte svarar på dina mail. De kanske helt enkelt inte förstår vad i hela fridens namn du menar.

 

Lurad på $50? Det är ungefär lika troligt som om skatteverket skulle sköntaxera dig för att du har metallic-lack på moppen. 8-)

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dom har lurat av min polare 50 DOLLAR och det är juh iof inte så mkt men hur dom gjort det på e rent förJÄVLIGT, så här gick det till: dom gjorde juh om den(skit) siten för ett tag sen och den ser ut som 5050 typ så när det var klart och dom körde igång så först så skulle ja logga in på mitt konto där å kolla så kom jag inte in på det å så fick jag efter viss korrenspondans med dom så gick det att komma in men jag hade inget insatt där , men sen när min polare skulle in fick han samma problem och han har skrivit ett flertal ggr och dom vägra å svara på dom mejlen och gör inget åt saken och därimellan så gjorde han ett nytt konto med typ samma namn å han trodde det skulle fixa sig på det sättet men inget hjälpte , jag har också försökt hjälpa min polare och skrivit flera mejl men dom svara inte , jag har även ringt och jag har suttit i över en halvtimme för att få prata med den obefintliga supporten där ingen svara ,SÅ JAG UPPMANAR ALLA ATT INTE SPELA PÅ DEN SKITSITEN, DOM HÅLLER PÅ MED ÄR BEDRÄGERI FY FAN SÄGER JAG!!!!! SPRID DETTA TILL FLER OCH UPPMANA INTE FOLK Å SPELA DÄR!!!!!!!!:evil::twisted:

 

 

MVH

 

 

BAJENAGER

 

Hej BAJENAGER!

 

Först och främst vill jag säga att det är mycket tråkigt att du känner så som du beskrivit ovan. Samtidigt minns jag ärendet på ett helt annat sätt. Att du inte kunde logga in berodde på att du förväxlade dina båda spelkonton och detta kom vi gemensamt fram till efter en kort mailkorrespondens. När det gäller din kompis $50 är jag tyvärr inte uppdaterad, men du är mycket välkommen att höra av dig till kundtjanst@sportingbet.com eller ringa gratis på 020 - 793 735 så löser vi självklart det på studs. Jag är övertygad om att ett missförstånd ligger bakom.

 

Mvh

ParadiseOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänligen lämna bostaden och uppsök närmsta sandlåda. Väl där kan herrn tänkas komma i kontakt med en 120cm lång varelse av högre intelligens, konsultera denne för råd i ovanstående ärende.

 

Ibland kan jag tycka att du är onödigt dryg, men här var du klockren. Skrattade mig fan harmynt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste vara väldigt arg med tanke på dom stora bokstäverna.

Seriöst så är paradisepoker en av dom större och första aktörerna. Det verkar inte speciellt troligt att dom försöker luras. Verkar mest vara någon form av missförstånd. Sen verkar det inte heller ha varit smart och skapa ytterligare ett nytt konto. Hur tänkte ni vid det tillfället? Tänkte ni överhuvudtaget?

 

Rekomenderar även följande sida: http://www.gudalskardig.com/

 

jag det kan man lungt säga att man blir när ingen verkar ta saken på allvar, det är inte första gången min polare blir lurad av en pokersite så då har man rätt å bli förbannad!

 

det var han som skapade ett konto till och jag vet inte varför han gjorde det, antagligen för han kanske trodde det skulle ordna sig på nåt sätt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

........... ,,,,,,,,,,, D E R T A H D D

 

Varsågod, jag tror minsann att du glömde ett par av dem i din text.

Om du skriver lika illa när du skriver till Paradise supporten har jag viss förståelse för varför de inte svarar på dina mail. De kanske helt enkelt inte förstår vad i hela fridens namn du menar.

 

Lurad på $50? Det är ungefär lika troligt som om skatteverket skulle sköntaxera dig för att du har metallic-lack på moppen. 8-)

 

och du med kan knipa igen om du inte kan tillföra nåt förstått lr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej BAJENAGER!

 

Först och främst vill jag säga att det är mycket tråkigt att du känner så som du beskrivit ovan. Samtidigt minns jag ärendet på ett helt annat sätt. Att du inte kunde logga in berodde på att du förväxlade dina båda spelkonton och detta kom vi gemensamt fram till efter en kort mailkorrespondens. När det gäller din kompis $50 är jag tyvärr inte uppdaterad, men du är mycket välkommen att höra av dig till kundtjanst@sportingbet.com eller ringa gratis på 020 - 793 735 så löser vi självklart det på studs. Jag är övertygad om att ett missförstånd ligger bakom.

 

Mvh

ParadiseOscar

 

tack för svaret, äntligen nån från paradisesuppoten som hör av sig, men när jag försökt ringt er så har jag fått vänta över en halvtimme och det är inte acceptabelt lr vad tycker du?

 

jag har nu bett min polare och ringa er så du lr vem de nu än är som fixar detta

 

 

mvh

 

 

leffe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick själv problem med inloggning efter sammanslagningen, dessutom fick jag då 2 konton med pengar på bägge. Mailade till supporten och fick svar jättesnabbt och mina problem var snabbt avhjälpta efter ett par mail oss emellan. Tycker att deras support är en av dem bättre av dem jag haft att göra med.

 

Men om din polare uttrycker sig lika dåligt som du så förstår jag om supporten har vissa problem att hjälpa honom. Att dessutom skapa ytterligare ett konto... ja där är väl kommentarer överflödiga. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ärligt, jag vill inte vara otrevlig men du låter som en färsking som är ute efter att smutskasta den här klienten och få kompensation.

 

Du kan aldrig vara 18 år så som du skriver.

Om du nu är det så borde du tänka på att när man skriver en lång text som många ska läsa så kan det vara begagligt för oss att du sätter ut lite punkter och trycker shift lite oftare.

GL med dina mkt obegagliga problem! Må paradise burn...:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ärligt, jag vill inte vara otrevlig men du låter som en färsking som är ute efter att smutskasta den här klienten och få kompensation.

 

Du kan aldrig vara 18 år så som du skriver.

Om du nu är det så borde du tänka på att när man skriver en lång text som många ska läsa så kan det vara begagligt för oss att du sätter ut lite punkter och trycker shift lite oftare.

GL med dina mkt obegagliga problem! Må paradise burn...:evil:

 

 

svenska läraren har talat lr?

 

stäng igen

 

BAJEN FORZA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...