Gå till innehåll

Akta Er För Paradise...


bajenager

Recommended Posts

Vänligen lämna bostaden och uppsök närmsta sandlåda. Väl där kan herrn tänkas komma i kontakt med en 120cm lång varelse av högre intelligens, konsultera denne för råd i ovanstående ärende.

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Tror inte jag skrattat så mkt sen ....... ja länge sen va det iaf. Klockren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

svenska läraren har talat lr?

 

stäng igen

 

BAJEN FORZA

 

Du lär inte bli långvarig på det här forumet.

Du skriver så ingen förstår och det du säger är ovidkommande och rent nonsens.

Kila iväg och skriv tydligare så kanske folk förstår dig bättre och sågar dig mindre, hela tråden hånar dig vad jag ser.

 

Kanske är något du gjort fel, en funderare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, grabben har inte använt en enda punkt under sina mail, och använder "orden" "lr" och "typ" flertalet gånger. Kan inte fatta hur man orkar ödsla tid på sånna 13-14-åringar. Jag fattar inte ens varför jag skrev detta inlägget.

 

 

Du kommer att få en chock om du kollar på "det andra forumet" hur gammal han egentligen är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lägg till 35 så får du...50 :shock:

 

No way, aldrig, finns inte på världskartan.

 

Inte i min vildaste fantasi kan en person som är 50 skriva ett sådant fullkomligt ofattbart inlägg utan kommatecken, stora bokstäver mm.

 

Antar att man inte behöver lämna legitimation på "det andra forumet" när man uppger ålder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No way, aldrig, finns inte på världskartan.

 

Inte i min vildaste fantasi kan en person som är 50 skriva ett sådant fullkomligt ofattbart inlägg utan kommatecken, stora bokstäver mm.

 

Antar att man inte behöver lämna legitimation på "det andra forumet" när man uppger ålder.

 

Han har en lång presentation med foto och allt, kolla själv...

50...åldern närmar sig med stormsteg. Se till att skriv mycket medan du fortfarande kan stava ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har en lång presentation med foto och allt, kolla själv...

50...åldern närmar sig med stormsteg. Se till att skriv mycket medan du fortfarande kan stava ;-)

 

Puuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh. :roll: :roll: :roll:

 

Men å andra sidan så är han ju Hammarbyare. Det säger ju allt :mrgreen:.

 

Tyvärr för sonen så kan man ju inte välja sina föräldrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh. :roll: :roll: :roll:

 

Men å andra sidan så är han ju Hammarbyare. Det säger ju allt :mrgreen:.

 

Tyvärr för sonen så kan man ju inte välja sina föräldrar.

 

Det är väl som att välja mellan pest eller kolera...Jag säger:

 

"Kartans bästa märke, pricken mitt i Närke...Ö - S - K !"

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men knip igen råttsvin och jyrgårdsapor från skansen!

 

26 år på Posten måste ha satt sina spår. Jobbade där extra mellan diverse skolor och kan med egen egenupplevd erfarenhet säga att det inte är toppskiktet av människorasen som väljer att använda sin tid åt att göra karriär där.

Jag vill inte verka respektlös mot posten-anställda i allmänhet och ber om ursäkt i förskott ifall jag trampade någon oskyldig på foten men jag uppskattar heller inte att bli påhoppad av 50-åriga Jerka-wannabees med allvarliga språkhinder och ännu större brister i sina sociala färdigheter.

Ditt beteende hör mera hemma på en förskola för förståndshandikappade chimpanser eller eventuellt på ståplats Söderstadion, än bland normalbegåvat folk. Hoppas för din närmaste omgivnings skull att du har mera vett IRL än du lyckas visa bakom tangentbordet.

 

Btw. Nej, jag vet inte heller varför jag orkade skriva det här. Det kan inte komma något gott från det här men någon gång bara måste man ...

Förväntar mig inget vettigt svar heller. Känns ungefär lika fruktlöst som att diskutera filosofi med en tegelsten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...