Gå till innehåll

PartyPoker Reload


MacDaddy

Recommended Posts

ok, kanske stämmer med den där asterixen, måste lära mig läsa det finstilta men i vilket fall som helst så råkade jag nu lira en turre och dubblade upp och ser då till min fasa att de tar 10$ för att jag skall få plocka ut MINA stålar, hur man än gör så är man en looser på den där siten

 

fattar inte hur de kan få så högt betyg i recensionerna här och på Pokermagazine då uttag måste falla under punkten "användarvänlighet"

 

 

Plus på siten men irriterad som få..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick ett erbjudande från Party:

 

The following bonus is waiting for you: Get an extra 50% added to your account when you make you next deposit, up to a maximum of $500 USD.

 

Om jag sätter in $1000 för att få $500 i bonus så måste jag samla ihop 4000 poäng. Jag undrar om någon här redan har räknat ut vilken rakeback den här typen av bonusar motsvarar. Det jag egentligen vill veta är om jag borde ta det här erbjudandet eller fortsätta nöta på Full Tilt med 27%.

 

Hur stor andel av händerna brukar vara rejkade på 2/4 eller 3/6 NL 6 max? Hur mycket rake betalar man i genomsnitt per hand?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kom på att jag har 17K 3/6-händer sparade från förra sommaren då jag körde på Party, och jag har nu använt dem för att göra en uppskattning av hur "bra" den här bonusen är. Jag kom fram till att jag måste köra ungefär 10K händer, vilket innebär att jag betalar nästan 2.5K i rake för att få ut 500. Bonusen motsvarar alltså högst 25% rakeback, och raken är dessutom större än på Full Tilt. Det var ett ganska värdelöst erbjudande alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, kanske stämmer med den där asterixen, måste lära mig läsa det finstilta men i vilket fall som helst så råkade jag nu lira en turre och dubblade upp och ser då till min fasa att de tar 10$ för att jag skall få plocka ut MINA stålar, hur man än gör så är man en looser på den där siten

 

fattar inte hur de kan få så högt betyg i recensionerna här och på Pokermagazine då uttag måste falla under punkten "användarvänlighet"

 

 

Plus på siten men irriterad som få..

 

Detta är nyligen ändrat. Det var $2 per uttag förut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick denna i mailen idag av bonuswhores:

 

* Multiple bonus options available (only one bonus available per player), however players have to qualify for the bonus first by earning 25 Party Points for 3-5 CONSECUTIVE days from August 27th to September 1st. Biggest bonus available is 100% up to $600 (see chart below for specific bonuses available)

* After bonus has been awarded, players must earn between 4x-6x Party Points per $1 of bonus money (see chart below). The Hourly rates on the right only account for earning the bonus and not the original 25 points per day needed to qualify.

* Valid until September 1st at 11:59 PM ET

* Bonus releases in lump sum.

* Players have 3-5 days from the time of receiving bonus to meet the requirements.

 

Någon som kan förtydliga?

Står mer på http://www.bonuswhores.com/party-poker.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...