Bestpoker Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Hej! I denna tråd kan ni komma med förslag på vad ni vill se i vår vip-shop så ska vi se till att lägga upp dessa på en gång! Fire away mvh, BestPoker.com Citera
Luap Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Pokerböcker, poker-dvd:er, dvd-boxar och resecheckar är sådant jag skulle uppskatta mest. Eller ja, jag skulle gilla om ni lade upp absolut vodka i shopen också, men jag antar att man inte kan få allt här i livet. Riktigt schyssta ringar/halsband/armband/whatever skulle kanske vara något för fashiondelen? Pusshej. Citera
Nidson Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 Presentkort på discshop eller annat stället där man kan handla tv-spel. Alternativt att ni börjar uppdatera spelutbudet betydligt oftare än ni gör nu. Men enklast är ju helt klart presentkort. Citera
elvis77 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Postad 7 Juli , 2007 eventprylar som man kan ta med tjejen eller polare på, typ konserter, middagar, hotellpaket resor mm Citera
IseeYou Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Tja Pokerböcker skulle uppskattas mycket. Varför inte en pokerlektion av nåt proffs.....skulle uppskattas av nybörjarna. Jag skulle gilla resecheckar, t-shirts (moderiktiga=inget crap), i-pods. Citera
sas123 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Mitt förslag är att fixa så man kan se "bäst-före datum" på sina tickets. de flesta siter inom ongame har de. Citera
Nidson Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 I denna tråd kan ni komma med förslag på vad ni vill se i vår vip-shop så ska vi se till att lägga upp dessa på en gång! Fin lögn. Citera
killerwolf Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 lite större grejer tack,.. typ kompletta resor/24" skärmar och liknande.... inte nån sketen bok hit o dit Citera
motalla Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Hej, blir det några dvd-boxar till vip-shopen? Hoppas ni lägger upp Band of Brothers!! Citera
Bestpoker Postad 20 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Hej, blir det några dvd-boxar till vip-shopen?Hoppas ni lägger upp Band of Brothers!! Hej motalla! Tack för förslaget och vi ska se vad vi kan göra i detta fall. MVH BestPoker Citera
jm_j Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Böcker till spelaren och bling bling eller annat att muta med till tjejen. Citera
LongAgo Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 presentkort på följande ställen: 1. En bokhandel 2. En cd/dvd säljare, för tvspel, musik etc 3. En prylhandel i stil med komplett eller datorbutiken eller något. Mycket bättre att ge presentkort istället för att uppdatera den egna vipshopen. Man kan se det som en vettig outsourcning av vipshopen Citera
sturedenstore Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Klockor skulle jag vilja se i en VIP shop.. Citera
motalla Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Blir det några nya artiklar i vip-shopen snart såsom de vi har nämnt? Citera
Bestpoker Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Blir det några nya artiklar i vip-shopen snart såsom de vi har nämnt? Hej, Vi har precis skaffat ett par nya leverantörer och har framfört era önskemål att lägga upp i shoppen. Vi hoppas dessa kommer upp inom kort. mvh, BestPoker.com Citera
Addeprobe Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Hej, Vi har precis skaffat ett par nya leverantörer och har framfört era önskemål att lägga upp i shoppen. Vi hoppas dessa kommer upp inom kort. mvh, BestPoker.com skulle ni kunna göra så man kan förstora bilderna på produkterna i vipshopen?? Citera
wingman Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Nya ipod nano & ipod touch Citera
Recommended Posts