Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Pokerböcker, poker-dvd:er, dvd-boxar och resecheckar är sådant jag skulle uppskatta mest. Eller ja, jag skulle gilla om ni lade upp absolut vodka i shopen också, men jag antar att man inte kan få allt här i livet.

Riktigt schyssta ringar/halsband/armband/whatever skulle kanske vara något för fashiondelen?

Pusshej.

Postad

Presentkort på discshop eller annat stället där man kan handla tv-spel. Alternativt att ni börjar uppdatera spelutbudet betydligt oftare än ni gör nu. Men enklast är ju helt klart presentkort.

Postad

Tja

Pokerböcker skulle uppskattas mycket. Varför inte en pokerlektion av nåt proffs.....skulle uppskattas av nybörjarna. Jag skulle gilla resecheckar, t-shirts (moderiktiga=inget crap), i-pods.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Postad

presentkort på följande ställen:

1. En bokhandel

2. En cd/dvd säljare, för tvspel, musik etc

3. En prylhandel i stil med komplett eller datorbutiken eller något.

Mycket bättre att ge presentkort istället för att uppdatera den egna vipshopen. Man kan se det som en vettig outsourcning av vipshopen :)

• 3 weeks later...
Postad
Blir det några nya artiklar i vip-shopen snart såsom de vi har nämnt?

Hej,

Vi har precis skaffat ett par nya leverantörer och har framfört era önskemål att lägga upp i shoppen. Vi hoppas dessa kommer upp inom kort.

mvh,

BestPoker.com

Postad
Hej,

Vi har precis skaffat ett par nya leverantörer och har framfört era önskemål att lägga upp i shoppen. Vi hoppas dessa kommer upp inom kort.

mvh,

BestPoker.com

skulle ni kunna göra så man kan förstora bilderna på produkterna i vipshopen??