Skanke Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Köper du tex en $108 tickets kostar den 6000 poäng. Då skulle det bli 9% på mitt sätt att räkna, The sng way om man säger så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Kan Heypoker vara vänliga att tydligt gå ut med vad man får för återbetalning, innan valueback-systemet införts och de rullande bonusarna är borta. Har hört inväxling till 40% cashback, nu hör man 7% och från en kund hör man drygt 1%. Vad är det som gäller? Och ge ett exempel så alla förstår, hur många $ får man för 1000 PP:s? /En som iaf tillfälligt flytt skutan för en sida med halva raken på HU SNG:s och därtill 30% rb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Köper du tex en $108 tickets kostar den 6000 poäng. Då skulle det bli 9% på mitt sätt att räkna, The sng way om man säger så.... Jag förstår hur du räknar, men enligt ditt sätt så fick jag 5,83 %, inte 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Inget vidare bra sätt av hey, nu får ni allt skriva ut vad man får för 1000poäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Köper du tex en $108 tickets kostar den 6000 poäng. Då skulle det bli 9% på mitt sätt att räkna, The sng way om man säger så.... Jag fick 203$ för mina 17400 poäng...... Men nu är jag äntligen färdig med heypoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Jag fick 203$ för mina 17400 poäng...... Men nu är jag äntligen färdig med heypoker. Blir också 5,83%... Inte 7%! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Heypokers inlägg tidigare i tråden löd: "För er som inte har tålamod att vänta på shoppen kan växla in era gamla player points mot cash till ett värde av 7%. Om ni vill göra detta, skicka ett mail till heyshop@heypoker.com" För mig kan det omöjligen tolkas som någonting annat än 0,07 multiplicerat med antalet player points man har. T.ex. 1000 player points = 1000 * 0,07 = $70 Edit: Kom på att det faktiskt kan tolkas även som 70 kr, 70 euro , 70 yen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 För mig kan det omöjligen tolkas som någonting annat än 0,07 multiplicerat med antalet player points man har. T.ex. 1000 player points = 1000 * 0,07 = $70 exakt det jag också trodde... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 För mig kan det omöjligen tolkas som någonting annat än 0,07 multiplicerat med antalet player points man har. T.ex. 1000 player points = 1000 * 0,07 = $70 Edit: Kom på att det faktiskt kan tolkas även som 70 kr, 70 euro , 70 yen osv. Jag håller med. Men tydligen var det vissa andra som tolkade det som "den extra rakeback det hade motsvarat om man förvärvat sina poäng genom sng-spel", lite långsökt imo. (fast nu var det ju inte det det betydde heller) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaHe Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Kan bara avråda alla starkt från att spela på Heypoker. Anledning? En kompis till mig fick vänta över ett år på en utbetalning han gjorde. Detta var såklart inte Heypokers fel enligt dem utan Ongames. Who cares? Ett år för att få ut ett belopp som var under $1k ?! Jag själv beställde 5st biobiljetter i oktober när de gamla vip-poängen skulle bli värdelösa av någon anledning. Nu för några dagar sen (ca 6 mån efter beställningen) får jag reda på att jag ska få $40 ist för dessa biljetter som tydligen inte gått att få fram(?). Heypoker verkar dessutom också tycka att jag ska vara tacksam för detta eftersom jag "redan" fått dem insatta efter 6mån väntan. "Hej,Enligt vår modell för inväxling av VIP till pengar eller tickets skall du egentligen få $29. Vår shop erbjuder dig $40 och vad jag kan se har du redan till och med fått dessa insatt." Jag har definitivt rejkat min sista dollar för Heypoker, en sida som jag faktiskt tyckte om att spela för under tidigare ledning. Bye bye Heypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 29 April , 2009 Rapport Share Postad 29 April , 2009 Får vi se någon vipshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaHe Postad 1 Maj , 2009 Rapport Share Postad 1 Maj , 2009 Får vi se någon vipshop? Man får ändå inte de varor man beställer i shoppen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Jag tycker jag har haft stort tålamod när det gäller att vänta på shopen, men nu börjar jag f-n bli less på att vänta. Kan vi få ett seriöst svar på när shopen öppnar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxe Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Jag funderar på ifall den någonsin kommer öppna, man får känslan av att dom bara flyttar fram längre och längre, för att tillslut tillkännage att den ej kommer öppna igen. Jag har iallaf lagt heypoker på hyllan, tills vidare. När shoppen är uppe, och jag fått spendera mina 37k poäng, samt fått varorna. Kan jag komma tillbaka. Heypoker, SKÄMMS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 6 Maj , 2009 Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 Typ runt 20 maj har jag fått info om men vet ju som inte ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeySupport Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Jag tycker jag har haft stort tålamod när det gäller att vänta på shopen, men nu börjar jag f-n bli less på att vänta. Kan vi få ett seriöst svar på när shopen öppnar? Hej. Vi förstår eran frustration! Shoppen har varit färdig under en period nu. Anledningen till att vi inte kan lägga upp den ännu är att vi samtidigt håller på med 3 andra projekt. Nytt affiliate system, lojalitetsprogrammet samt att vi byter CMS system för hemsidan. Detta måste bli klart innan vi kan lägga upp shoppen. Våran deadline där är 25 maj och därför valde vi att vänta en månad med nylanseringen. Vi uppskattar ert tålamod! Mvh, Hey Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 19 Maj , 2009 Rapport Share Postad 19 Maj , 2009 Några nyheter om den nya klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeySupport Postad 19 Maj , 2009 Rapport Share Postad 19 Maj , 2009 Några nyheter om den nya klienten? Hej Första datumet vi fick från Ongame var 12 maj. Tyvärr var de tvugna att skjuta fram det hela. Det som är sagt idag är att vi ska testa p5 klienten live 12 juni. Detta är ett enormt projekt som säkerligen kommer dra ut lite på tiden men vi hoppas på ett nytt release datum inom kort. Mvh, Heypoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxe Postad 19 Maj , 2009 Rapport Share Postad 19 Maj , 2009 Jahapp, och vip shoppen då? Börjar närma oss slutet på maj nu. Så nu är det väll dax för er att säga att shoppen kommer i juni istället.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CannoliMaster Postad 22 Maj , 2009 Rapport Share Postad 22 Maj , 2009 Deadline för shoppen 25e maj. vad kan oddset ligga på att den är uppe då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxe Postad 23 Maj , 2009 Rapport Share Postad 23 Maj , 2009 1:250 ? kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Våran deadline där är 25 maj och därför valde vi att vänta en månad med nylanseringen. Ska bli riktigt spännande att se den nya shopen senare under dagen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxe Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Ska bli riktigt spännande att se den nya shopen senare under dagen.... +1 väntar med spänning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CannoliMaster Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Blir ingen shop idag... början av juni säger supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaHe Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Hur kan folk spela kvar på en sida som denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts