el_kryddo Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 Hm, nu när ni säger det vill jag minnas att jag förut fick in några tusen på visakortet när jag hade tagit ut till Moneybookers. Då lär det väl dimpa in denna gång också. Tack för att ni redde ut missförståndet. Edit: Ni får gärna ta bort mitt förnamn från ert förra inlägg, jag vill förbli en anonym forumtomte:) Citera
Slasktratt Postad 11 April , 2009 Rapport Postad 11 April , 2009 Jag lyckas inte få in några pengar med Moneybookers. Det står att beloppet jag försöker sätta in är över eller under min limit. Detta trots att jag aldrig har satt in några pengar. Citera
HeySupport Postad 13 April , 2009 Rapport Postad 13 April , 2009 Jag lyckas inte få in några pengar med Moneybookers. Det står att beloppet jag försöker sätta in är över eller under min limit. Detta trots att jag aldrig har satt in några pengar. Hej, Skulle du kunna skicka ett pm med ditt nick till mig så ska jag nollställa din insättningslimit. Det som hänt är att du har gjort en insättning som inte har blivit bekräftad utav Ongame. Detta problem uppstår ibland om du inte avslutar alla stegen på ditt moneybookers konto, eller om din insättning timade ut. Mvh, Heypoker.com Citera
Vrakman Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Är sidan nere nu med eller varför kan jag inte logga in? Kan inte ens beställa nytt lösen.... Citera
Chillarn7 Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Är sidan nere nu med eller varför kan jag inte logga in? Kan inte ens beställa nytt lösen.... +1kkkkk Är det inte möjligt att ordna en telefonservice typ? Jag blev livrädd för en stund sedan när jag skulle logga in på hemsidan och det inte fungerade. Trodde obv att jag hade blivit hackad och ni var inte online på msn plus att ni inte är särskilt snabba med mailsupporten så det fick bli att sätta sig med hela rullen på borden eftersom jag var inloggad på klienten. Kan ju sluta illa när det väl händer att någon blir hackad så någon slags emergency call line hade ju inte varit fel Citera
HeySupport Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 Är sidan nere nu med eller varför kan jag inte logga in? Kan inte ens beställa nytt lösen.... Hej Vi hade tyvärr ett tekniskt problem under natten vilket orsakade att spelarna hade svårigheter att logga in via hemsidan. Problemet är nu löst och vi beklagar att detta hände! Tack för ert tålamod! Mvh, Hey Citera
simonlofberg Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 Skickade över pengar från er sajt till MB för 3 veckor sen. Dom pengarna har fortfarande inte kommit. annars en trevlig sajt:D Citera
HeySupport Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 Skickade över pengar från er sajt till MB för 3 veckor sen. Dom pengarna har fortfarande inte kommit. annars en trevlig sajt:D Hej Simon! Kan du vara vänlig att skicka ett pm med ditt nickname till mig så ska jag undersöka vart dina pengar har blivit skickade. Annars kan du alltid skicka ett mail till support@heypoker.com så hjälper de dig. Mvh, Heypoker.com Citera
sTARVIN89 Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 Vet ni när nästa race kommer att vara? Citera
HeySupport Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Vet ni när nästa race kommer att vara? Hej Starvin. Vi har inte fastställt ett datum för våran kommande kampanj ännu. Vi går ut med det inom kort. Tack för ditt tålamod! Citera
Skanke Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Hej Akumila. Shoppen kommer vi att öppna inom 2 veckor senast skulle jag säga. Vi ber om ursäkt för förseningen! Mvh, Hey Ska bli spännande att se vad för skoj man kan beställa idag Citera
HeySupport Postad 21 April , 2009 Rapport Postad 21 April , 2009 Ska bli spännande att se vad för skoj man kan beställa idag Citera
CannoliMaster Postad 21 April , 2009 Rapport Postad 21 April , 2009 Shoppen är som vanligt inte öppen efter utlovat datum... tråkigt. Citera
weddie Postad 21 April , 2009 Rapport Postad 21 April , 2009 Nej typiskt osvenskt företagsverksamhet att inte hålla tider, måste sitta sydeuropéer på kontoret! Citera
Akumila Postad 21 April , 2009 Rapport Postad 21 April , 2009 För er som inte har tålamod att vänta på shoppen kan växla in era gamla player points mot cash till ett värde av 7%. Om ni vill göra detta, skicka ett mail till heyshop@heypoker.com Jag fick till ett värde av 1.16 % Citera
papiPope Postad 21 April , 2009 Rapport Postad 21 April , 2009 För er som inte har tålamod att vänta på shoppen kan växla in era gamla player points mot cash till ett värde av 7%. Om ni vill göra detta, skicka ett mail till heyshop@heypoker.com Gäller detta bara innan shopen han öppnat? Citera
Akumila Postad 21 April , 2009 Rapport Postad 21 April , 2009 Gäller detta bara innan shopen han öppnat? Det gäller inte alls Citera
TobbeZZ Postad 21 April , 2009 Rapport Postad 21 April , 2009 För er som inte har tålamod att vänta på shoppen kan växla in era gamla player points mot cash till ett värde av 7%. Om ni vill göra detta, skicka ett mail till heyshop@heypoker.com hur mycket blir det på 2000vip ? Citera
Skanke Postad 21 April , 2009 Rapport Postad 21 April , 2009 hur mycket blir det på 2000vip ? 28 dollar borde det väl bli.... Citera
Akumila Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 28 dollar borde det väl bli.... Använder du procentsatsen jag skrev eller förstår du tanken med faktorn 1/6 ? EDIT: 1/5 var det visst i ditt fall. Varför? Citera
Vrakman Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Använder du procentsatsen jag skrev eller förstår du tanken med faktorn 1/6 ? EDIT: 1/5 var det visst i ditt fall. Varför? Vad menar du? Beroende på spelform så får man olika mycket FPP per rejkad dollar. I turneringspoker får man 5 FPP per dollar, vilket i exemplet innebär 400 rejkade dollar (2000/5). 400*0,07=28 dollar. Citera
Skanke Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Aj fan, spelar inte alla bara sng/mtt...... Citera
HeySupport Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Det gäller inte alls Hejsan Om vi har gjort en felaktig uträkning av dina player points ska vi givetvis rätta till detta. Jag ska kolla med våran shop och höra efter hur det ligger till i ditt fall. Tack för ditt tålamod Akumila! Citera
Akumila Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Vad menar du? Beroende på spelform så får man olika mycket FPP per rejkad dollar. I turneringspoker får man 5 FPP per dollar, vilket i exemplet innebär 400 rejkade dollar (2000/5). 400*0,07=28 dollar. Som de skriver här: För er som inte har tålamod att vänta på shoppen kan växla in era gamla player points mot cash till ett värde av 7%. Om ni vill göra detta, skicka ett mail till heyshop@heypoker.com så blir det #player points * 0,07. Vad är det annars som är 7 %? Istället användes ekvationen #player points/600 * 7, för att räkna ut hur mycket jag skulle få. Någon som begriper? Citera
Recommended Posts