Gå till innehåll

fd officiell sajttråd för heypoker


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har även ett förslag till produkt i shopen som skulle vara intressant för såna som mig som fortfarande inte varit i Las Vegas, och som inte har några riktigt pokertokiga kompisar:

En Las Vegas-semester. Resa + boende i ett större hus som Heypoker hyr, tillsammans med ett helt gäng Heypoker-spelare.

 

Kul idé ! Detta kommer att följas upp, promise

 

Har ni några planer angående mitt förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni några planer angående mitt förslag?

 

 

Hej Agent

 

Vi har många planer skall du veta, ditt förslag har tagits upp med andra och det är mycket möjligt att vi hittar på någonting precis som i ditt förslag.

 

Vill inte lova nånting men vi har flera roliga alternativ liknande detta.

 

Ha en bra dag!

 

/Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

När det gäller din vän kan jag inte göra mycket mer än att be om ursäkt för den otroligt långa väntetiden. Dock är jag intresserad av hur detta kommer sig. Skicka gärna PM med hans username så skall jag undersöka detta.

 

Kalendern - Meningen var att prylarna skulle köpas in i förtid och då dagen efter skickas iväg. Tyvärr har det uppstått nån form av miss från våran sida och shop killarna har vart på semester senaste dagarna, men efter att de nu är tillbaka från sin ledighet så bör det skickas under denna vecka!!!!

 

Ha en fin dag.

 

/Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

När det gäller din vän kan jag inte göra mycket mer än att be om ursäkt för den otroligt långa väntetiden. Dock är jag intresserad av hur detta kommer sig. Skicka gärna PM med hans username så skall jag undersöka detta.

 

Kalendern - Meningen var att prylarna skulle köpas in i förtid och då dagen efter skickas iväg. Tyvärr har inte shop killarna försått detta, men efter att de nu är tillbaka från sin ledighet så bör det skickas under denna vecka!!!!

 

Ha en fin dag.

 

/Hey

 

Hur är det med det där heypoker-kittet? jag spelade in mina 1000 PP för en månad sen och fick bekräftat att tröjorna osv skulle skickas iväg. Har itne fått några ännu. Är det på gång? Vill ju kunna flasha med mina läckra Heypoker-tröjor ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med det där heypoker-kittet? jag spelade in mina 1000 PP för en månad sen och fick bekräftat att tröjorna osv skulle skickas iväg. Har itne fått några ännu. Är det på gång? Vill ju kunna flasha med mina läckra Heypoker-tröjor ;)

 

 

Ditt kit bör komma inom kort. Det skickas ett stort utskick under januari månad! Skulle du vilja ha exakt information skicka då ett mail till support@heypoker.com och ange username.

 

Ha en god kväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas min beställning från mitten av okt är med i nästa utskick.

 

Det är alltså standard med 3 månaders leveranstid?

 

Vad hände med tjejen ni skulle anställa till shopen så det skulle bli 3 dagars leveranstid?

 

Hur svårt ska det vara att driva en shop organisatoriskt,ni behöver ju inte ens ha nåt lager,bara en underleverantör som skeppar beställningarna.

 

Ursäkta om jag låter sur,ni ska ha eloge för god support iaf./Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas min beställning från mitten av okt är med i nästa utskick.

 

Det är alltså standard med 3 månaders leveranstid?

 

Vad hände med tjejen ni skulle anställa till shopen så det skulle bli 3 dagars leveranstid?

 

Hur svårt ska det vara att driva en shop organisatoriskt,ni behöver ju inte ens ha nåt lager,bara en underleverantör som skeppar beställningarna.

 

Ursäkta om jag låter sur,ni ska ha eloge för god support iaf./Mvh

 

 

Tyvärr är det en väldigt lång väntetid just nu. Vi håller på att se över våra rutiner när det gäller VIP shoppen. Det kommer att bli betydligt kortare väntetid i framtiden det vill jag lova.

 

Tackar för elogen! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rebuyknapp direkt på pokerbordet? Verkar i vart fall inte finnas i mini view. Orka leta upp lobbyn varje gång, vilket ju är ett hästjobb på Ongame. Om man dessutom spelar flera rebuys så blir det ett ruskigt lobbyletande..

 

Håller med. Auto-rebuy, time-bank och att kunna se muckade kort i hand-historyn. Riktigt jobbigt att man måste rebuya när man 6+ tablar.

 

Men sen är det inte Heypoker som kan fixa det utan Ongame. Men Heypoker supporten har skrivit att Ongame håller på med helt ny klient som kommer vara en av de bästa ute, vi får väl hoppas att han har rätt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med. Auto-rebuy, time-bank och att kunna se muckade kort i hand-historyn. Riktigt jobbigt att man måste rebuya när man 6+ tablar.

 

Men sen är det inte Heypoker som kan fixa det utan Ongame. Men Heypoker supporten har skrivit att Ongame håller på med helt ny klient som kommer vara en av de bästa ute, vi får väl hoppas att han har rätt. :)

 

Har vi någon ungefärlig tidsplan på när den nya klienten kommer, Heypoker?

Jag har övergett Ongame pga klienten, jag 12-tablear och klienten tiltar mig verkligen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har vi någon ungefärlig tidsplan på när den nya klienten kommer, Heypoker?

Jag har övergett Ongame pga klienten, jag 12-tablear och klienten tiltar mig verkligen..

 

Hejsan! Den nya klienten ska vara funktionabel någon gång under mars månad är det sagt. När den är klar skulle jag gärna vilja se att du lägger till Heypoker under dina avklarade bonusar ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan! Den nya klienten ska vara funktionabel någon gång under mars månad är det sagt. När den är klar skulle jag gärna vilja se att du lägger till Heypoker under dina avklarade bonusar ;-)

 

 

jag undrar om vip png, är det 1 vip png från varje dollar rakad?

 

och kan man från eran sida kvala in till EPT från satteliter? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag undrar om vip png, är det 1 vip png från varje dollar rakad?

 

och kan man från eran sida kvala in till EPT från satteliter? :)

 

Givetvis kan du kvala in till alla EPT detta året, har en spelare som redan lyckats kvala in och kommer spela EPT Copenhagen nästa månad.

 

Såhär ser poäng strukturen ut:

 

Rake Player Pts

 

Less than $0.10 0

$0.10 - $0.19 0.1

$0.20 - $0.29 0.2

$0.30 - $0.39 0.3

$0.40 - $0.49 0.4

$0.50 - $0.59 0.5

$0.60 - $0.69 0.6

$0.70 - $0.79 0.7

$0.80 - $0.89 0.8

$0.90 - $0.99 0.9

$1.00 - $1.09 1.0

$1.10 - $1.19 1.1

$1.20 - $1.29 1.2

$1.30 - $1.39 1.3

$1.40 - $1.49 1.4

$1.50 - $1.59 1.5

$1.60 - $1.69 1.6

$1.70 - $1.79 1.7

$1.80 - $1.89 1.8

$1.90 - $1.99 1.9

$2.00 - $2.09 2.0

$2.10 - $2.19 2.1

$2.20 - $2.29 2.2

$2.30 - $2.39 2.3

$2.40 - $2.49 2.4

$2.50 - $2.59 2.5

$2.60 - $2.69 2.6

$2.70 - $2.79 2.7

$2.80 - $2.89 2.8

$2.90 - $2.99 2.9

$3.00 And Above 3

 

Mvh,

Hey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...