Saint_Bjorn Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 En lat fråga: lever Hata och finns det nån liverapportering? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Hata lever och har över average. http://www.poker.se/ept_montecarlo_08.php latmask! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Gå och fråga Lodden om han har gulat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Hata lever och har över average. http://www.poker.se/ept_montecarlo_08.php latmask! TY tufft att sitta med chippien. Nån som vet hur positionerna är (dvs hata contra Lodden)? edit: rätt gammal rapport såg jag nu, 18:11:59 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Hata lever och har över average. http://www.poker.se/ept_montecarlo_08.php latmask! Du som plåtar? Hata in action, please! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Fattar nada.. länken går ju bara till en sida med en massa kändisar som ser uttråkade ut. Var är rapporteringen om Hata? Finns det verkligen ingen som vet hur det går för honom?.. eller är jag blind? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Fattar nada.. länken går ju bara till en sida med en massa kändisar som ser uttråkade ut. Var är rapporteringen om Hata? Finns det verkligen ingen som vet hur det går för honom?.. eller är jag blind? ja det har du rätt i, ser ut som ett urval bara i counten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Jag har ju haft specialbevakning på honom i den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Faan vad glad jag skulel bli om Hata kom på en top 20 placering. Såg inte hans namn på poker.se - missade jag det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 12 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2008 Är paus nu och jag ligger kring average! Var riktigt nära avgrunden ett tag, men efter ett par våghalsiga spel är jag tillbaka i matchen! Lodden har det bara blivit en pott mot: AT fick inte stå mot hans AQ blev bara minimal förlust dock... Got to go... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Är paus nu och jag ligger kring average!Var riktigt nära avgrunden ett tag, men efter ett par våghalsiga spel är jag tillbaka i matchen! Lodden har det bara blivit en pott mot: AT fick inte stå mot hans AQ blev bara minimal förlust dock... Got to go... hur sitter ni???? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Lodden på trean och Hata på åttan tror jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Lodden på trean och Hata på åttan tror jag. ok, tur för Lodden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Har en enskild spelare någonsin haft så många fans så här tidigt i en turnering?. Heja Hata. Heja Hata. 21000 duger fint. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Haha, snacka om att se panikfixad ut. Rufsigt hår och kragen upp. Charmigt, toppen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Valde mellan dem. Cirka sju timmar mellan bilderna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Excellent work, juggler! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Valde mellan dem. Cirka sju timmar mellan bilderna. :h: :h: EDIT: Får en bild av att vi har varit i bråk på sten-stures i v-mo?!?! Typ för 12-14 år sedan... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Vafan, inte nog med att han vunnit en mille från tokriggade sajter, inte nog med att han har fler fans än vad HV har (vilket iofs kanske inte är så svårt), men fanskapet ser ju rätt okey ut också? Själv är man fet, ful, fattig förlorare. Men jag håller som fan på dig ändå, skapa pokerhistoria nu därborta mothefakka½! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 kom igen hata!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Heja Hata, men hur kan du se så fräsh ut efter 7 timmar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Vafan, inte nog med att han vunnit en mille från tokriggade sajter,inte nog med att han har fler fans än vad HV har (vilket iofs kanske inte är så svårt), men fanskapet ser ju rätt okey ut också? Själv är man fet, ful, fattig förlorare. Men jag håller som fan på dig ändå, skapa pokerhistoria nu därborta mothefakka½! Ingen fara, han pratar småländska.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KristenKnarkare Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Heja Hata, men hur kan du se så fräsh ut efter 7 timmar? Kör hårt Hata! Ser fram emot fler duster mot B2Bs turapor. Bra värde där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Ingen fara, han pratar småländska.... lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Fan David. Trodde du hade lämnat juridicum i Lund bakom dig men du hade ju kunnat promenera in där vilken dag som helst och ingen hade lyft på ögonbrynet ens. Jag hade väntat mig wife beater och rödsprängda ögon. Skärpning! Just det ja, Lycka till som fan! Om du klonkar så får du komma till Lund på valborg så bjuder jag på fina vodkashots och tysköl. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts