Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Jag mår inte bra. Trodde jag spelade dag 1b. Hdade fel. börjar om 2 timmamr ocöh vill, verkligen inte, röra mig ur fläcken. Att dricka +10 gratisdrinkar är inte jätttesmart om det enda man har ätit på 48 timmar är en pizzaslize och en yoghurt på planet...

 

Nåväl. får sitta med frossbrytningar och försöka spela poker. Kul Jul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

blev stoppad av polisen igår och det var nära på att jag fick följa med dem till stationen (konstigt nog tyckte de att jag "hade druckit för mycket"), men de var faktiskt otroligt vänliga och hade istället ett längre samtal med mig och förklarade för mig att om jag fortsatte gå där jag gick skulle jag "antingen bli ihjälkörd eller hamna i Nice"...

 

Efter en längre utfrågning om hemadress i Sverige, namn på föräldrar, födelsedatuma, uppvisning av pass etc tvingade de mig att svära på att svänga av ner till vänster och fortsättningsvis hålla mig till trottoaren (alternativet tycktes vara att sova på stationen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså jag hade tänkt att berätta om att jag fatkritskt tänkt efger ept åka til mikn kärliek frpn luind alttt jag tycker vädigt micket om henen och så eller att jag sagt til poker magaazine att detrats tidnign är ba och så , em en förutolm attd e bröbher en sanningingsägare som beraätterar vem som spealr aepå stejk cich egentlkigen är bust ch så och vem som anses vara fisk kå hight stakens , emn som ingen troe , emn jag tycker velrigen att det var fel att eringa poleisn frö att jag kanek sparka lite på d3 där konerna och geick åp väge isträkket för på sidevalek en nör jag kom hem, får att jag tycker ändå att jag inte var det var överdriver en att jag fick fel väg ocj så , men varför polisn skulle ha passet förblir ju e n gåtra när jag, måste uååååååhe att mimnn åaååa heter si och så , emn mamam heter edet ena elelr anra.... iaf onädigt att ringa poijdin ... skitasmma tillsäir löserdedt sig ial . jaja. ds

 

hur sm ehlst tänker jag spela jhåär t imorrn och satsa påä coninfliås och mom jag träffar få trföööarraf r jag liksom och fäå kan jag gåä riktifj läångt i rtrrren!!! , men en som lever får s eoch så

 

 

ävligt fladf att ghv van on m lingköpojng och nj kanske fivnener oemot lingölipon och har sm guoldet iå r igen!!!... nåvöl, ska inte söga ädigt , men kansken kandke svinnne r d e tilsut....'

öovar iag att nära hag okommer tilllbaka fårn ept så chansaera jag och frågarar bnnne om det är vaärt att satka å¨coh så, skitawsammma om ohone 'r intresseraed eller, meej men det är fa n tq amig bääätra att iaf fråga hennne!! måste våäga för attvinnna!Q!!!

 

 

Har biffeno hackat HATAs konto?;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fantastiskt nog (var lite orolig när jag vaknade) har jag lyckats plussa på B2B någon gång under natten... Patetiskt nog´har jag ett svagt minne av att jag skröt om att jag var på ept och att alla vid bordet var fiskar...

 

Hand historien avslöjar ett par riktiga godbitar ser jag:

Limit EUR 10,00/20,00 - Table "Aswan"[/url]

Game ended 2008-04-12 04:14:47 GMT+01:00

 

Players:

HataB2Bv2 (EUR 3 929,25 in seat 3)

Laemsing (EUR 6 302,00 in seat 4)

AFStar (EUR 5 382,00 in seat 6)

 

Dealer: Laemsing

Small Blind: AFStar (10,00)

Big Blind: HataB2Bv2 (20,00)

 

HataB2Bv2 was dealt: :2s: - :Jc: - :Qs: - :Td:

 

Laemsing Raise (70,00)

AFStar Fold

HataB2Bv2 Call (50,00)

 

Flop :4c: - :2d: - :Qd:

 

HataB2Bv2 Check

Laemsing Bet (150,00)

HataB2Bv2 Call (150,00)

 

Turn :4c: - :2d: - :Qd: - :Kc:

 

HataB2Bv2 Check

Laemsing Check

 

River :4c: - :2d: - :Qd: - :Kc: - :6c:

 

HataB2Bv2 Bet (450,00)

Laemsing Fold

HataB2Bv2 Payback (450,00)

 

HataB2Bv2 didn't show hand

 

 

HataB2Bv2 wins: EUR 449,25

Rake: EUR 0,75

 

Och

 

Limit EUR 10,00/20,00 - Table "Aswan"[/url]

Game ended 2008-04-12 04:18:16 GMT+01:00

 

Players:

HataB2Bv2 (EUR 3 908,50 in seat 3)

Laemsing (EUR 6 820,50 in seat 4)

AFStar (EUR 4 881,25 in seat 6)

 

Dealer: Laemsing

Small Blind: AFStar (10,00)

Big Blind: HataB2Bv2 (20,00)

 

HataB2Bv2 was dealt: :Qc: - :9s: - :Kh: - :Js:

 

Laemsing Raise (70,00)

AFStar Raise (220,00)

HataB2Bv2 Call (210,00)

Laemsing Call (160,00)

 

Flop :Ks: - :As: - :9h:

 

AFStar Bet (500,00)

HataB2Bv2 Call (500,00)

Laemsing Fold

 

Turn :Ks: - :As: - :9h: - :3d:

 

AFStar Check

HataB2Bv2 Check

 

River :Ks: - :As: - :9h: - :3d: - :5d:

 

AFStar Check

HataB2Bv2 Check

 

AFStar shows: :6c: - :9d: - :Qh: - :Jc: (a pair of nines)

HataB2Bv2 shows: :Qc: - :9s: - :Kh: - :Js: (two pairs, kings and nines)

 

 

HataB2Bv2 wins: EUR 1 689,25 (with two pairs, kings and nines)

Rake: EUR 0,75

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mår inte bra. Trodde jag spelade dag 1b. Hdade fel. börjar om 2 timmamr ocöh vill, verkligen inte, röra mig ur fläcken. Att dricka +10 gratisdrinkar är inte jätttesmart om det enda man har ätit på 48 timmar är en pizzaslize och en yoghurt på planet...

 

Nåväl. får sitta med frossbrytningar och försöka spela poker. Kul Jul.

 

 

Go get them!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan jag börjar nästan ångra min önskan om att du ska gula så du återkommer med alla historier som har förgyllt en pokernation så länge... Nu har jag istället fått en strålande vision om alla fylleeskapader i diverse länder där du är och spelar turneringar som du kommer att få chansen att återberätta tack vare din stora rulle :) U GO HATA!!!!

 

 

(som jag skrev sist när jag hoppades på att du skulle gula.. ta de med en nypa salt, men du var ju faktiskt roligare förut innan detta då du kämpade med några få tappra soldater istället för julius ceasar armén....)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste vara underbar reklam för B2B ifall Hata klonkar :-D

 

"So your online nick are really HateB2B??

 

-Eyy...yeah...hehe..u know..B2B sucks and I really hate it...

 

Därefter visas det bilder ur hatas dagbok, bla på de tyska övermänniskorna han inledde med, kommer att bli succé det här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får väl nästan ta och skriva en bok nu: "Från 300 dollar till drängfylla och ETP i Monte Carlo på tio dagar - så knäckte jag B2B". :-D

 

Den håller han ju på o jobbar med!

 

 

 

 

För tillfället håller jag på att skriva en guide som behandlar metodiken för att komma runt riggen på B2B. Mitt arbete är utan tvekan banbrytande och mitt alster heter 'THE SUPERB SYSTEM - needed for beating the B2B-Network'

 

2002009736289098501_rs.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det första som hände i turneringen var en riktig jävla bad beat: Fransmannen till vänster om hade en så överjävligt dålig andedräkt att jag helt ärligt funderade på att be floor manager om att få byta bord...

 

Det andra som hände var att jag lyckades bygga upp en fin stack , vilket givetvis var trevligt ända fram till den oundvikliga, cp-handen dök upp:

 

Jag sitter på small blind och synar en spanjor (som glott argt på mig 24 ggr sedan jag bettat bort honom ur ett par potter) med monsterhanden K3s. Floppen kommer KQ4 med två spader och självfallet check raisar jag hans fjantbet på 400 upp till 1200. Han steksynar och turn kommer en underbar, visserligen i spader, men jag tror att han har träff på kungen och bettar ut 2800.

 

Efter 58 års funderande så synar han och river parar med 4orna och ger 4kortsflushen...

 

Jag checkar han ställer för typ 7000 och jag foldar. Han visar stolt KJo utan flush och jag gråter samtidigt som han glor argt på mig och upprepar gång på gång: "don't try to bluff me".

 

Nu är det snart dags för lir igen och nu är Johnny Lodden vid bordet så nu blir det verkligen åka av!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lätt värt ett par blinds --> leta reda på ett par vitlöksklyftor, borde finnas i restaurangen kan man tycka, som du bör suga och samtidigt andas ut mot fransosen.

 

Jävligt spännande o följa dina eskapader!

 

Skitfiske på dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...