gdaily Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Förresten, om du inte går på deras fantastiska krigsmuséum när du är i Kiev så kommer jag åka hem till dig och slå dig med en gummislang. Det museet var något i hästväg, så jävla fantastiskt bra, och då kan jag ändå inte ryska.
HataB2B Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2008 BTW. Någon som har en lägenhet till mig i Kiev? Den jag planerat att hyra var visst redan uppbokad... Fast det löser sig säkert på plats. Annars värmer säkert vodkan bra i vinternatten...
jack_the_dipper Postad 28 Februari , 2008 Rapport Postad 28 Februari , 2008 Men vafan, gambla lite! Åk dit med en ryggsäck och se vad som händer! Rätt som det är jobbar du på en bordell där just Boris är din hallick och allt slutar lyckligt! Eller hur?
HataB2B Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2008 Sååååååå skönt att få vinna på B2B!!! Gjorde Come back med 100 euro och lyckades kämpa upp dem till över 500. Det är värt 1000 ggr mer än de 1000 dollar jag plussat på Ipoker... Plusset på B2B denna månad passerar därmed 4000 euro igen och min heder är visserligen långt ifrån återupprättad på det CP-nätverket, men men...
HataB2B Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 WTF har hänt med B2B? Plockade nyss en 1780-pot! Siten måste ju vara riggad?
HataB2B Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 Min bästa pokermånad någonsin är på väg mot sitt slut. Från i princip bankrutt till nästan $30 000 +. Allt från PLO! Min nya lugnare spelstil har verkligen betalat av sig, särskilt när det blir mer djupstackat... Att jag inte tiltar särskilt mycket längre kanske också spelar in, men det som framförallt har hjälpt mig på traven är att min infernaliska otur lugnat ner sig en smula... Att betala mig själv med en resa är egentligen inte helt enligt planerna, men jag är rädd att jag annars hamnar i ett läge att pokern tar för stor del i mitt liv och då kan det sluta som förrförra sommaren då jag, i ren fartblindhet, satte mig på PLO 10/20 på FT och tokpottade konstant tills $14 000 var försvunna från kontot. (Dagen innan hade jag pangat bort $7000 på PLO 25/50 på Pokerstars). En månads resa och lugn pokergrind borde kunna minska risken för detta... och om det ändå sker så har jag iallafall hunnit slänga bort lite pengar på upplevelser och den tomhet jag kommer känna nästa gång jag bustar kommer att lindras av mina resminnen!
Skumdum Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Omröstningen känns en smula förlegad.
HataB2B Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 Omröstningen känns en smula förlegad. Ska göra mitt yttersta för att plocka bort den, min bristande forumkunskap till trots...
Klyka Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Vi moddar borde ju kunna hjälpa. Säg bara till.
HataB2B Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 Vi moddar borde ju kunna hjälpa. Säg bara till. TILL TILL TILL
Othello Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Grattis till en extremt bra månad!
Klyka Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Lyckades tyvärr inte riktigt ta bort den, men kom nära nog iaf...
HataB2B Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 Grattis till en extremt bra månad! Tackar och bugar! Även en blind höna kan hitta ett korn ibland...
HataB2B Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 Lyckades tyvärr inte riktigt ta bort den, men kom nära nog iaf... Nice try...
Steppwolf Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Stort jävla bamsegrattis till plusmånaden. Glöm nu inte att det är riktiga pengar du har på dina konton.
HataB2B Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 Stort jävla bamsegrattis till plusmånaden. Glöm nu inte att det är riktiga pengar du har på dina konton. Stort tack!!! Jag har tagit ut ca $12 000 för att betala CSN och leva drägligt ett tag framöver
HataB2B Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 Jag är helt säker nu: I samma stund som B2B stängde av min Chat så råkade de, troligen av misstag, stänga av min motrigg! Satte in 106 euro igår. Dessa har förökat sig till inte mindre än 3788! Gud är god och B2B-monstret är nere i brygga!
gdaily Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Aha, en ny rigg - chatriggen! Jag använde mig av tre riggar igår på Betsson, för att vara säker på att klonka SM-paket: Nykontoriggen, Insättningsriggen och Sportsbettingriggen. Tack för att jag nu fått reda på en fjärde, chatriggen... Men bäst vi inte chattar om den här, så det inte sprider sig.
HataB2B Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 Aha, en ny rigg - chatriggen! Jag använde mig av tre riggar igår på Betsson, för att vara säker på att klonka SM-paket: Nykontoriggen, Insättningsriggen och Sportsbettingriggen. Tack för att jag nu fått reda på en fjärde, chatriggen... Men bäst vi inte chattar om den här, så det inte sprider sig. Du är en riktig jävel på satelliter! Själv har jag nog slängt iväg cirkus 4500 på diverse WSOP-sattar utan minsta lycka. Har förresten fått positiva rapporter angående Kiev. Enligt säkra källor finns där världens näst vackraste tjejer!
Klyka Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Heh, jag är för snabb för dina små pranks.
HataB2B Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 Heh, jag är för snabb för dina små pranks. Oväntat att det är just klyka som missbrukar sin ställning som moderator...
Klyka Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Blää sluta driva nu. Finns för mkt av seriös skit på forumet nu, så folk tar säkert dina pranks på allvar, varför de inte uppskattas. Orkar inte.
HataB2B Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 Klyka. I detta nu är en köttyxe-beväpnad Cleburne på väg till Uppsala för ett litet hembesök hos en intet ont anande moderator och det är inte någon pingstpastor från Knutby som har skrivit SMS:n i hans telefon...
Klyka Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Verkar onödigt att använda sig av nån som bor så långt bort.
HataB2B Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 29 Februari , 2008 Verkar onödigt att använda sig av nån som bor så långt bort. Ni är grannar...
Recommended Posts