Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Och vinnare i kategorin "Lookie Lookie No Hands!"

 

 

Blir ju inte sämre av att han har sjukt bra musiksmak och väljer Dobie Grays klassiker Drift Away: http://www.youtube.com/watch?v=qavTrVpYlfU

 

En fantastisk låt att lyssna på när man är down and out! Något helt annat än dagens streamlinade popskval utan minsta känsla eller äkthet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilken underbar dag!

Inte nog med ointagbar ledning i rake racet och allt det där: en av mina bästa polare (och enligt mig en otrolig talangfull pokerspelare - känner ingen som spelat mindre och vunnit mer) ringer och berättar att han äntligen har kämpat ihop en rulle igen.

 

Risken för en stundande resa ökade med cirka 1000 % i och med detta woooohoooooo...

 

Kontrasten mot för två veckor sedan då mina tillgångar låg kring 175 dollar är minst sagt stor. Den tiden känns härligt avlägsen nu. För att spä på glädjen så har telenor återöppnat min mobil för utgående samtal!

 

lalalalalallalala Ska fira detta med 2 smirnoff ICE och 2 Xider mandarin chilli!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Musiksmak som en 40-åring.

Dricker som en nyknullad fjortisbrud.

 

Tur att du åtminstone spelar poker som en riktig man.

 

 

Vilken underbar dag!

Inte nog med ointagbar ledning i rake racet och allt det där: en av mina bästa polare (och enligt mig en otrolig talangfull pokerspelare - känner ingen som spelat mindre och vunnit mer) ringer och berättar att han äntligen har kämpat ihop en rulle igen.

 

Risken för en stundande resa ökade med cirka 1000 % i och med detta woooohoooooo...

 

Kontrasten mot för två veckor sedan då mina tillgångar låg kring 175 dollar är minst sagt stor. Den tiden känns härligt avlägsen nu. För att spä på glädjen så har telenor återöppnat min mobil för utgående samtal!

 

lalalalalallalala Ska fira detta med 2 smirnoff ICE och 2 Xider mandarin chilli!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inge tilt nu bara så du får för dig att dynga in massa deg på B2B och torska massor. Den historien vill vi inte läsa om. :)

 

Ingen risk. Det enda som blir B2B denna månad är rake back på 200 euro som kommer imorrn. De bränner jag på 1/2 PLO. Frågan är om det blir mot 2,4 eller 6-outare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen risk. Det enda som blir B2B denna månad är rake back på 200 euro som kommer imorrn. De bränner jag på 1/2 PLO. Frågan är om det blir mot 2,4 eller 6-outare.

 

 

Jag har nyss spelat på B2B och som vanligt så förlorade man alla potter utav värde oavsett vad man har på handen. Den klienten är så sjukt riggad att man nästan svimmar. Jag anser mig inte vara någon stjärna på OMAHA men någon gång så får det vara slut på utdragningarna man åker på och deras sjuka flopträffar.

 

Kolla nästa gång på några bord på B2B när ni loggar in. Det är alltid en spelare som har sjukt mycket mer kosing än alla andra. Det är han/hon som är riggad. Vad du än har eller gör så kommer han/hon till slut att ta alla dina markar. Oftast genom en BAD BEAT. Så funkar det på Martins. Det gäller alltså att få riggen med sig när man loggar in på ett bord. Ibland händer det och då kan man med tur vinna upp sig en bit tills man (alltid försent) märker att riggen bytt ägare.

 

Fy fan vad jag hatar B2B!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att Djens (precis som jag) undrar varför du lirar så högt. Du vann rakeracet, va? Ta och softa lite nu och hämta lite värde på typ PLO100 eller nåt. Vi vill ju inte att vår Hata ska göra en Albert.

 

Edit: För övrigt gjorde jag min första trebarrelbluff någonsin i dag (på NL200) och den gick hem. Jag är jättestolt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att Djens (precis som jag) undrar varför du lirar så högt. Du vann rakeracet, va? Ta och softa lite nu och hämta lite värde på typ PLO100 eller nåt. Vi vill ju inte att vår Hata ska göra en Albert.

 

Edit: För övrigt gjorde jag min första trebarrelbluff någonsin i dag (på NL200) och den gick hem. Jag är jättestolt!

 

NICE...

 

Bara det att århundratets fiskarmé var på 5/10. Vore nästan tjänstefel att inte skotta.

 

Börjar dock bli orolig; var i helvete är min rakie racevinst? De har betalat ut rake backen, men några 8000 har jag inte sett röken av... Iofs verkar affen sjukt seriös så jag får hoppas på det bästa. I annat fall så finns det ju alltid cyanidkalium.

 

Ligger förresten 2000 plus idag. Prisad vare herren! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NICE...

 

Bara det att århundratets fiskarmé var på 5/10. Vore nästan tjänstefel att inte skotta.

 

Börjar dock bli orolig; var i helvete är min rakie racevinst? De har betalat ut rake backen, men några 8000 har jag inte sett röken av... Iofs verkar affen sjukt seriös så jag får hoppas på det bästa. I annat fall så finns det ju alltid cyanidkalium.

 

Ligger förresten 2000 plus idag. Prisad vare herren! 8-)

 

 

Du vet att de avlyssnar dig via eluttagen också va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...