Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Envisa rykten säger att lokur och peneduro ska åka på homo-sex-semester på Sicicilien...

 

Lokur är en rolig spelare, spelar dag inn och dag ut och jag har inte hittat ngt bra med hans spel än, fattar inte hur han kan vara vinnande spelare. Har du spelat mot han mycket eller??

Han har en konstig och avig spel stil men men

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svenska författare tjänar dessvärre ohyggligt dåligt mest beronde att marknaden är väldigt liten. Det krävs i princip att man blir översatt för att det ska trilla in några pengar att tala om.

 

För att bli översatt hjälper det inte att skriva bra. Det viktiga är att själva storyn är gångbar internationellt, vilket är nästintill detsamma som att man skriver en deckare som vilar mer på allmängiltiga egenskaper hos karaktärerna än i språklig briljans.

 

Jag är dock ytterst smickrad av dina ord :-) och kan som en parentes nämna att det är ett av mina mål i livet att skriva ihop en bok...

 

äh hur svårt ska det vara :-) , skriv en populärmusik från vitulla, få den översatt till typ 30 olika språk. sedan behöver du inte oroa dig för det ekonomiska på ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lokur är en rolig spelare, spelar dag inn och dag ut och jag har inte hittat ngt bra med hans spel än, fattar inte hur han kan vara vinnande spelare. Har du spelat mot han mycket eller??

Han har en konstig och avig spel stil men men

 

Jag har spelat vääldigt mkt mot honom och så fort jag ser honom sätter jag mig. Riktigt dålig spelare som omöjligt kan släppa AA oavsett bräda. Ompottar BARA med AAxx så han e extremt lättläst med. Och eftersom jag pottar typ varje hand så passar det mig perfekt att veta vad han har när han väl pottar om...

Vad nickar du KRCU?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat vääldigt mkt mot honom och så fort jag ser honom sätter jag mig. Riktigt dålig spelare som omöjligt kan släppa AA oavsett bräda. Ompottar BARA med AAxx så han e extremt lättläst med. Och eftersom jag pottar typ varje hand så passar det mig perfekt att veta vad han har när han väl pottar om...

Vad nickar du KRCU?

 

Han verkar ju gå bra endå men han pottar mycket som du säger, igår hade jag några spel mot han där han två tre gånger pottar jag slår om och han lägger sig och alla gånger är det väldigt lite pengar till för han att syna men han lägger sig ,en gång rörde det sig om en call på 35 euro i en 220 pott där han viker sig. 9/10 gånger då han pottar pre pottar han på flopp med så har man position då kan man få bra betalt. Men nu ska jag inte snacka förmycket för jag har bara mött han på 0.5/1 och 1/2 han siter och spelar enda upp till 10/20. Nickar @_@_@ spelar inte mycket där hänger mest på fulltilt. Vad nickar du själv ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mrfrille.

 

F:ö. är Lokur dens törsta förloraren på hela b2b enligt min PT.

 

då har du inte lirat tillräckligt mot mig..lifetime loser på den siten, enda siten jag aldrig cashat ut från. Jag börjar nästan seriöst tro den siten är riggad. Furbs har konstant medrigg och babbete köper alltid ut i alla viktiga stora potter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då har du inte lirat tillräckligt mot mig..lifetime loser på den siten, enda siten jag aldrig cashat ut från. Jag börjar nästan seriöst tro den siten är riggad. Furbs har konstant medrigg och babbete köper alltid ut i alla viktiga stora potter.

 

Hej. Välkommen till klubben.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Välkommen till klubben.

 

Jag känner mig ungefär som vieatnameserna måste ha känt sig i kriget i mot dom amerikanska imperalisterna! En i grunden omöjlig uppgift mot en teknisk extremt överlägsen krigsapparat.

 

Som tur är har vi en outömlig källa av rebeller som är redo att möta en säker död i kampen för personlig ekonomisk oberoende. Detta är ett lågintensivt krig där alla knep för att lura den lede FI är tillåtna ( insättningar för att smörja monstret mm mm) och vi kan bara hoppas att en dag så måste riggen besegras antingen genom ren och skär mankraft eller genom att allmänheten äntligen säger ifrån mot dessa brott mot RNG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grymt bra låt men fan vet om den inte är bättre när han gör den ihop med Pearl Jam

 

Länk Plz!

 

Det är just intensiviteten som är så underbar i versionen i Saturday night live. De verkar nästintill förhäxade på scen. Extra underbart att den långhåriga biffen sparkar (!) efter Neil i slutet av låten....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...