kraclob Postad 10 November , 2008 Rapport Share Postad 10 November , 2008 Guess what!Jag köpte äkta finsk sötlakrits på Lidl idag dock tror jag lakritsdjuren är från holland. Lite mer klass på det Sen har jag ingen aning hur dem nästlat in sig på finlandsfärjorna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2008 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 November , 2008 Rapport Share Postad 10 November , 2008 Apropå lakritsdjur? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 10 November , 2008 Rapport Share Postad 10 November , 2008 Apropå lakritsdjur? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 November , 2008 Rapport Share Postad 10 November , 2008 Det var en fråga ju , hur ska man annars tolka den bilden? Snygg tjej iofs. Edit: Aaaaaaaaaaaaaaaaaah det är ett FÅR vid bordet! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2008 Apropå lakritsdjur? Det är just det som är det roliga med bilden: Att 95% av alla som ser den letar efter någon typ av rasrelaterade humor, när det i själva verket är artrelaterad humor! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2008 Det var en fråga ju , hur ska man annars tolka den bilden? Snygg tjej iofs. Edit: Aaaaaaaaaaaaaaaaaah det är ett FÅR vid bordet! Såja, där trillade poletten ner Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 10 November , 2008 Rapport Share Postad 10 November , 2008 När vi ändå är inne på rasrelaterad humor så kliver jag in och bjuder på dom här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 November , 2008 Rapport Share Postad 10 November , 2008 haha, var faktiskt roliga, Cosmo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 10 November , 2008 Rapport Share Postad 10 November , 2008 Kan jag ta credd för att jag lyckades leda in oss på denna fina humorstund? Alla bilder var priceless. GJ... Edit: tokägd av erat forum system. cosmos bilder är för stora så tänkte plockar taggen på olas inlägg och ändrar nummer. FAIL. sen testar jag att ändra i sista nummret i forum/1112335. Och då kom man till thåströms inlägg i simba tråden. HELP! Edit2: Ang saker i bakgrunden på bilder så har polaren som jobbar som färgstyrare på mitt jobb börjat lägga in lite små saker i vissa bilder som går i tryck sen. Idag var det en som jobbat innan här vars ansikte blev inklistrat på en bild med tavelramar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 10 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2008 Tänkte att jag skulle vara riktigt listig och natt-tvätta, så att jag slipper köa. Glad i hågen, trots att jag bara hittade vit-tvättmedel, traskade jag in i tvättstugan. Till min stora glädje upptäckte jag att någon vänlig själ lämnat kvar lite flytande ariel. Dessutom lite klorin, vilket passade utmärkt eftersom jag hade två fläckiga pikétröjor. Välgöraren hade dessutom lämnat kvar en sån där liten kopp som man fyller med ariel och sedan slänger i maskinen. Självfallet nyttjade jag denna. Efter att maskinerna var igångsatta så drog jag igång min blekningsprocess. Ungefär när jag hällt på klorin så klampar en man in i tvättstugan och jag hoppar till i förskräckelse. Även han blir en överraskad och tar ett snabbt steg bakåt. Efter denna lilla incident så frågar han mig om jag inte känner till att det är förbjudet att tvätta nattetid. Jag ber så klart hemskt mycket om ursäkt och medger att jag inte hade den blekaste aning om detta påbud... Han bedyrar att jag inte behöver be om ursäkt för hans skull - han störs inte det minsta eftersom han bor ett par våningar upp. Han är bara där för att hämta sina "prylar". Det är då jag kommer på att jag har stoppat in hans kopp i tvättmaskinen. Snabbt ber jag honom att "ge mig fem minuter" så att jag hinner avsluta tvätten. Detta i hopp om att få lite tid till att få stopp på maskinen - och kunna få ut den lilla arielkoppen, men han framhärdar att han bara vill hämta sina grejjor. En smula panikartat ber jag återigen om fem minuter, men han ger sig inte utan förklarar återigen att han inte bryr sig; bara han får hämta sina grejjor. Jag ytterst nära att att erkänna att jag, om inte stulit hans tvättmedel, så iaf "lånat" arielkoppen, men inser att det blir allt för pinsamt. Istället flyr jag hastigt tvättstugan, utan att yttra ett ord, och ber till högre makter att han tror att han har slarvat bort koppen själv... Nu sitter jag och hoppas att han inte, i sin iver att hitta koppen, kollar in i maskinen och bestämmer sig för att stanna kvar och invänta att jag kommer tillbaka. Även om det i mina ögon inte är en större grej så blir det desto mer pinsamt eftersom jag redan har råkat "sno" en tvätt-tid och dessutom förstått att tvätt-regler är minst lika heliga för invånarna i huset som tio guds bud för troende judar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 November , 2008 Rapport Share Postad 10 November , 2008 In the Ghetto Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 11 November , 2008 Rapport Share Postad 11 November , 2008 jesus vilken panik... tror ändå du tog det spelet som e mest ev- i längden ev+ att säga att du låna den.. en sak bara, jag har bott i villa hela mitt liv (20 långa), och tom jag vet att man inte får tvätta på natten... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2008 Kom Igen Rangers, Vänd Matchen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2008 en sak bara, jag har bott i villa hela mitt liv (20 långa), och tom jag vet att man inte får tvätta på natten... Otur för dig att du "vet" fel isf. Eller tror du samtliga bostadsrättsföreningar i landet har samma regler? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2008 Såja: >Rangers pangar in 1-2! Allt utom edmontonvinst ger mig 200 friska dollar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 November , 2008 Rapport Share Postad 11 November , 2008 Det är väl ganska allmänt känt att nattlig vattenrörsaktivitet inte är uppskattat i ett lägenhetshus? Vi har också samma nattregel. Edit: Skön historia, återigen! Jag hade nog erkänt. En fråga bara, hur kom koppen in i tvättmaskinen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2008 Det är väl ganska allmänt känt att nattlig vattenrörsaktivitet inte är uppskattat i ett lägenhetshus? Vi har också samma nattregel. Visserligen, men flera jag känner tvättar på natten för att slippa köer... Är ju inget big no-no imo. Är ju inte direkt som att bajsa i grannens brevlåda? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2008 . En fråga bara, hur kom koppen in i tvättmaskinen? För att jag stoppade in den där... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2008 Äntligen! Larionov inducted in the hall of fame... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2008 Lundqvist skötte sitt jobb och räddade min dag. Betfairkontot kämpade sig upp från 200 till 400 glada dollares Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2008 Chansade stort nu och satte 190 dollar på Memphis grizzlies i basket mot Shaquille O'neals Phoenix suns till superodds mellan 4.7 och 6 ggr pengarna. Står lika efter 2 quarters och tokspännande! Nu måste jag hitta en vettig steam! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2008 Mariah Carey är vacker som aldrig förr! Det firar vi med att satsa 200 dollar på bottenlaget Flyers mot Islanders till 2.2 ggr pengarna... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 11 November , 2008 Rapport Share Postad 11 November , 2008 just den bilden var väl inte den vackraste på den damen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2008 just den bilden var väl inte den vackraste på den damen? Du måste vara blind! Ser du inte den välsvarvade magen och det släta håret? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts