Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ajaj...

Spelade 270 euro på Jankovic till 1.73 ggr pengarna. Det var mycket bra odds, men fick precis när jag satsat reda på att hon skadade ryggen under gårdagsmatchen så det blir jobbig match att gaista fram seger i :-(

 

Ber till gud att hon har en ruggigt bra massör eller kiropraktor...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det arsåfdfa är ju självaa fan att man aldrig kan få sportsbetta och slippa sitta och vara nervös en hel jävla match!

 

3-3 i avgörande set och Jankovic spelar som en blind åsna...

 

Hur i helvete lyckas man med 2 raka dubbelfel som världsetta?

 

På vilken site tippar du på? Och var ser du matcherna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var exakt det ordvalet jag garvade mest åt i artikeln. Gjorde en websökning på den stackars människan och fick upp den här: http://www.maod.se/linda/ :-)

 

Gillar hennes citat efter hon lämnat Big Brother "– Jag har tackat nej till alla barjobb och jobben med Slitz. Jag har gjort allt det där, nu vill jag ha ett vanligt Svensson-liv"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är på så sjuk life tilt just nu att det är löjligt.

På mindre än en vecka har: två glödlampor smällt, mina 2 ps3-dosor slutat få kontakt med mitt PS3, min mus slutat fungera och bankdosan pajjat.

 

Jag misstänker starkt att jag bor i någon sorts kosmiskt magnetfält som förstärker alla elektroniska signaler! Det allra märkligaste är att samma dag som första glödlampan smällde så gick nedladdningashastigheten på grannens nätverk (som jag snyltar på) upp med över 1000 procent.

 

Tidigare låg nedladdningshastigheten kring 70-80 kb/s, men nu är standard kring 500 kb/s och vid enstaka tillfällen har jag varit uppe i smått fantastiska 1 mb/s...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gör jag med och det fungerar bra som fan, har gjort detta i 1års tid nu. Aldrig haft problem med det, billigt är det också!

 

24 mbit gratis liksom... :-)

 

Du har aldrig haft en tanke på att betala för dig? Tankar du bilen utan att betala för bensinen också? Bara för att ta ett exempel på något som är lika dumt.

 

Fan vad sjukt det har blivit. Man ska ladda ner filmer som har varit svindyra att producera gratis. Musiken ska laddas ner gratis och Internet snyltar man av grannen. Är det mig det är fel på som ser en slags heder i att betala för saker som jag använder mig av? Är inte det en självklarhet för att samhället ska fungera optimalt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har aldrig haft en tanke på att betala för dig? Tankar du bilen utan att betala för bensinen också? Bara för att ta ett exempel på något som är lika dumt.

 

Fan vad sjukt det har blivit. Man ska ladda ner filmer som har varit svindyra att producera gratis. Musiken ska laddas ner gratis och Internet snyltar man av grannen. Är det mig det är fel på som ser en slags heder i att betala för saker som jag använder mig av? Är inte det en självklarhet för att samhället ska fungera optimalt?

 

just do it

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har aldrig haft en tanke på att betala för dig? Tankar du bilen utan att betala för bensinen också? Bara för att ta ett exempel på något som är lika dumt.

 

Fan vad sjukt det har blivit. Man ska ladda ner filmer som har varit svindyra att producera gratis. Musiken ska laddas ner gratis och Internet snyltar man av grannen. Är det mig det är fel på som ser en slags heder i att betala för saker som jag använder mig av? Är inte det en självklarhet för att samhället ska fungera optimalt?

 

Eh du behöver inte vara moral pappa , folk utnyttjar samhället på alla sätt och vis och jag vet att även du gör det ibland omedvetet eller medvetet. Alla är vi människor och gratis är gott som sagt. Han rånar inte banker liksom , snor lite lina från sin granne. Är grannen så dum att han inte har lösenord på skiten så får han skylla sig själv imo. Sedan får man givetvis prioritera vad som är ett allvarligt brott och inte..detta är ändå ingen big deal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har aldrig haft en tanke på att betala för dig? Tankar du bilen utan att betala för bensinen också? Bara för att ta ett exempel på något som är lika dumt.

 

Fan vad sjukt det har blivit. Man ska ladda ner filmer som har varit svindyra att producera gratis. Musiken ska laddas ner gratis och Internet snyltar man av grannen. Är det mig det är fel på som ser en slags heder i att betala för saker som jag använder mig av? Är inte det en självklarhet för att samhället ska fungera optimalt?

 

Till viss del kan jag hålla med dig, men när det gäller t.ex. musik så lyssnar jag på en massa artister som jag under inga omständigheter vill stödja ekonomiskt.

 

När det gäller att man använder sig av någon annans wifi (utan att bryta kryptering eller liknande) så tycker jag inte det är någon större skada skedd. Det är ju inte så att hans uppkoppling försvinner under den tid jag är uppkopplad mot hans nätverk...

 

Sedan är väl jämförelsen med bensin lite märklig. Till skillnad från grannens internet så är ju bensin en förbrukningsvara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till viss del kan jag hålla med dig, men när det gäller t.ex. musik så lyssnar jag på en massa artister som jag under inga omständigheter vill stödja ekonomiskt.
Framför allt måste man även ha i åtanke att artister i vissa genrer behöver lida och leva i ekonomisk misär för att deras produktion inte ska börja suga. Exempelvis är det utan estetisk fara att stödja en partyhiphopare, medan man bör akta sig för att ge för mycket pengar till ett shoegazerband som sjunger om hur de inte kan få brudar.

 

Det är ju inte så att hans uppkoppling försvinner under den tid jag är uppkopplad mot hans nätverk...
Hur mycket per sekund sa du att du drog ned?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle iofs vara liiite försiktig om jag vore hata, det funkar ju åt andra hållet med..

 

Har en känsla av att någon som döper sitt nätverk till "bajs och kiss" inte är någon superhacker :-)

 

Edit: å andra sidan kan jag vara överstegsfintad grande så jag lovar att hålla ögonen öppna =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattens glädjeämne är att min mus började fungera efter att jag dunkat den i bordet ett par ggr.

 

Nattens inte så stora glädjeämne är att jag öht vaknade, men tar man en 4 och ½ timmes powernap på dagen och sedan lägger sig 21:30 så får man skylla sig själv.

 

Nattens katastrof var att mina nyvaknade ögon inte i tid insåg att det var en omaha hi/lo Fucked Limit turre jag anmälde mig till :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...