Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Framför allt måste man även ha i åtanke att artister i vissa genrer behöver lida och leva i ekonomisk misär för att deras produktion inte ska börja suga. Exempelvis är det utan estetisk fara att stödja en partyhiphopare, medan man bör akta sig för att ge för mycket pengar till ett shoegazerband som sjunger om hur de inte kan få brudar.

 

Det stycket citerar jag för väldigt mycket sanning...

 

Att exempelvis stödja ett kommunist-band ekonomiskt kan inte ses som annat än ett plumpt, och djupt odemokratiskt, försök att tysta dem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en känsla av att någon som döper sitt nätverk till "bajs och kiss" inte är någon superhacker :-)

 

Edit: å andra sidan kan jag vara överstegsfintad grande så jag lovar att hålla ögonen öppna =)

 

det är ju iof inte grannen som har öppet nätverk man ska vara orolig..däremot om nyinflyttade grannen är en 30årig singelkille med huvudsaklig diet av kaffe redbull chips och pizza. trafiken är ju helt öppen (däremot antar jag att pokerklienten krypterar så det borde vara safe iaf men jag har ingen superkoll)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

INTE normalt att jag får scoopa denna:

 

Bord '117602130 3' 9-max Plats #4 har knappen

Plats 1: golden2923 (27324 i marker) står över

Plats 2: Memphie (3105 i marker)

Plats 4: DNcrew (42736 i marker)

Plats 5: 1SCORPION1 (12484 i marker)

Plats 6: VegPun (40482 i marker)

Plats 7: ladieluck123 (23339 i marker)

Plats 8: scorpio70 (5400 i marker)

Plats 9: BillyGoatGrf (18231 i marker)

1SCORPION1: lägger lilla mörken 600

VegPun: lägger stora mörken 1200

*** HÅLKORT ***

Utdelat till DNcrew [:5c::Ah::Ac::Qs:]

ladieluck123: lägger sig

scorpio70: lägger sig

BillyGoatGrf: lägger sig

golden2923: lägger sig

Memphie: lägger sig

golden2923 har kommit tillbaka

DNcrew: höjer 3000 till 4200

1SCORPION1: lägger sig

VegPun: höjer 9000 till 13200

DNcrew: höjer 27000 till 40200

VegPun: höjer 282 till 40482 och är all-in

DNcrew: synar 282

*** FLOPP *** [:5d::5h::8d:]

*** TURN *** [:5d::5h::8d:] [:8s:]

*** RIVER *** [:5d::5h::8d::8s:] [:Tc:]

*** VISNING ***

VegPun: visar [:3s::3d::Ad::As:] (HÖG: två par, ess och åttor)

DNcrew: visar [:5c::Ah::Ac::Qs:] (HÖG: triss, femmor)

DNcrew vann 81564 frånpott

Ingen kvalificerande låghand

*** SAMMANFATTNING ***

Total pott 81564 | Avgift 0

Bord [5d 5h 8d 8s Tc]

Plats 1: golden2923 lade sig innan Flopp (satsade inte)

Plats 2: Memphie lade sig innan Flopp (satsade inte)

Plats 4: DNcrew (knappen) visade [:5c::Ah::Ac::Qs:] och vann (81564) med HÖG: triss, femmor

Plats 5: 1SCORPION1 (lilla mörken) lade sig innan Flopp

Plats 6: VegPun (stora mörken) visade [:3s::3d::Ad::As:] och förlorade med HÖG: två par, ess och åttor

Plats 7: ladieluck123 lade sig innan Flopp (satsade inte)

Plats 8: scorpio70 lade sig innan Flopp (satsade inte)

Plats 9: BillyGoatGrf lade sig innan Flopp (satsade inte)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har aldrig haft en tanke på att betala för dig? Tankar du bilen utan att betala för bensinen också? Bara för att ta ett exempel på något som är lika dumt.

 

Fan vad sjukt det har blivit. Man ska ladda ner filmer som har varit svindyra att producera gratis. Musiken ska laddas ner gratis och Internet snyltar man av grannen. Är det mig det är fel på som ser en slags heder i att betala för saker som jag använder mig av? Är inte det en självklarhet för att samhället ska fungera optimalt?

 

-Alltså vadå?

Hoppas inte blir en Norindertråd om hur Hata snyltar på grannens internet.Bra inlägg en Lördagsnatt,jag förstår att du är bitter.

 

Tack för en bra dagbok Hata och må grannens internet vara med dig samt att inga bittra bror-duktig-människor snyltar på din dagbok.Kan ju bli lite kul när internetbrottsutredarna knackar på hos grannen för att utreda lite dito brott.:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Alltså vadå?

Hoppas inte blir en Norindertråd om hur Hata snyltar på grannens internet.Bra inlägg en Lördagsnatt,jag förstår att du är bitter.

 

Tack för en bra dagbok Hata och må grannens internet vara med dig samt att inga bittra bror-duktig-människor snyltar på din dagbok.Kan ju bli lite kul när internetbrottsutredarna knackar på hos grannen för att utreda lite dito brott.:lol:

 

 

Är man en bitter Bror duktig för att man tycker att folk ska betala för sig? Fy fan. Visst, det är absolut inget allvarligt det han gör men det är en del av den nya trenden bland unga(främst) att allt som går att få gratis ska man utnyttja till max. Det enda bra med det är att de som håller på som mest kommer bita sig själva i svansen när det tex inte skapas lika många filmer osv osv osv.

 

Väx upp för fasen... Denna dagbok är så jävla vass att den klarar av lite småklagomål riktade till huvudskribenten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är man en bitter Bror duktig för att man tycker att folk ska betala för sig? Fy fan. Visst, det är absolut inget allvarligt det han gör men det är en del av den nya trenden bland unga(främst) att allt som går att få gratis ska man utnyttja till max. Det enda bra med det är att de som håller på som mest kommer bita sig själva i svansen när det tex inte skapas lika många filmer osv osv osv.

 

Väx upp för fasen... Denna dagbok är så jävla vass att den klarar av lite småklagomål riktade till huvudskribenten.

 

Haha.Nu spamar du och förstör dagboken.Ban pls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

INTE normalt att jag får scoopa denna:

 

Bord '117602130 3' 9-max Plats #4 har knappen

Plats 1: golden2923 (27324 i marker) står över

Plats 2: Memphie (3105 i marker)

Plats 4: DNcrew (42736 i marker)

Plats 5: 1SCORPION1 (12484 i marker)

Plats 6: VegPun (40482 i marker)

Plats 7: ladieluck123 (23339 i marker)

Plats 8: scorpio70 (5400 i marker)

Plats 9: BillyGoatGrf (18231 i marker)

1SCORPION1: lägger lilla mörken 600

VegPun: lägger stora mörken 1200

*** HÅLKORT ***

Utdelat till DNcrew [:5c::Ah::Ac::Qs:]

ladieluck123: lägger sig

scorpio70: lägger sig

BillyGoatGrf: lägger sig

golden2923: lägger sig

Memphie: lägger sig

golden2923 har kommit tillbaka

DNcrew: höjer 3000 till 4200

1SCORPION1: lägger sig

VegPun: höjer 9000 till 13200

DNcrew: höjer 27000 till 40200

VegPun: höjer 282 till 40482 och är all-in

DNcrew: lägger sig

 

FYP,

 

även om du vinner den så gillar jag inte din syn då han mycket väl kan sitta på AAKK ds..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser inget fel med att kapa internet. Dock är jag en giver i denna diskutionen. Inget har hänt med min dator än. Hoppas dem som leechar är smarta nog att inse att om dem börjar jävlas så åker deras gratis internet.

 

Dock är jag en erfaren plankare så jag går väll +-0 moraliskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser inget fel med att kapa internet. Dock är jag en giver i denna diskutionen. Inget har hänt med min dator än. Hoppas dem som leechar är smarta nog att inse att om dem börjar jävlas så åker deras gratis internet.

 

Dock är jag en erfaren plankare så jag går väll +-0 moraliskt.

 

Haha, kan man se om någon surfar på ditt nät eller är det bara att du har snackat med dem och därför vet om det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, kan man se om någon surfar på ditt nät eller är det bara att du har snackat med dem och därför vet om det?

 

Brukar märka när jag är inne i ps3et och ska leta media servers att det är några fler datorer där än vad jag har. En person hade döpt sin dator till hela hennes namn så vi letade fram adress och tel nummer till henne dock gjorde vi inget vettigt med uppgifterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...