loliano Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 tyckte du de kändes som du fick någe känsla av hur han spelade lr hade du mestadels flytet med dig? några potter fick du ju med dina rivrade set. själv tyckte jag du spela lite tightare på flopp mot vad du brukar kanske blir så pga stakesen..? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 tyckte du de kändes som du fick någe känsla av hur han spelade lr hade du mestadels flytet med dig? några potter fick du ju med dina rivrade set. själv tyckte jag du spela lite tightare på flopp mot vad du brukar kanske blir så pga stakesen..? Nej, det var inte för stakesen var högre utan för att jag inte ville bli bortspelad från potter som var "mina". Om man antar att han är så långt ifrån synstation man kan komma så känns det dumt att få omslag emot sig på var och varannan flop och tvingas folda en massa händer som har hyffsat showdown value... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Alltså, jag hoppas ju att du vinner mkt och så, men jag är faktiskt lite tveksam om det verkligen är Antonius på kontot. Han har ju inte direkt trebetat ihjäl sig om man så säger... Jag hoppas dock det är Antonius, för det vore ju extra coolt. Tror att det är PAs konto, men han kan såklart ha lånat ut det. Såg honom inte på något FTP-bord vilket stärker misstanken om att han har lånat ut det. EDIT: _rothman_ hade tydligen sett PA på FTP samtidigt, så glöm det sista. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Tror att det är PAs konto, men han kan såklart ha lånat ut det.Såg honom inte på något FTP-bord vilket stärker misstanken om att han har lånat ut det. EDIT: _rothman_ hade tydligen sett PA på FTP samtidigt, så glöm det sista. Jag trodde inte heller att det var honom jag lirade emot, men från en hyffsat insatt källa fick jag höra att det var han som körde. Han hade tydligen blivit intervjuad av poker magazine tidigare under dagen och sedan satt sig och lirat lite... Hur som helst ser det ju hyffsat ut i CV:et att vara pluss mot en sådan legend. Synd som tusan att jag inte tog en screenshot Sedan att jag turade ganska bra finns det väl ingen anledning att säga emot. Dock skall sägas att det var en period då jag hade helt abnorma drag som jag missade... Nåja. Nu blir det lite virtua tennis och Coca Cola! EDIT: Det blir endast en kort session tennis pga den förbannade sunday warm up. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 jag filma skärmen 30 sek.. tänkte filma hela session och klippa ihop de stora potterna men drog mig ur projektet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 4 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Vilken glädje! Jag var inte anmäld till warm-upen som jag trodde... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Hur mycket plus gick du mot honom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vegad Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Hur fan i självaste helvete har du gått firån att nästan gå gul till miljonär lr hur mkt de nu är du har vunnit . christ fuck:shock: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Hur fan i självaste helvete har du gått firån att nästan gå gul till miljonär lr hur mkt de nu är du har vunnit . christ fuck:shock: agree. sic som fan. Har du haft en jättestejk för att klättra snabbare? ...att skotta sej fram så snabbt låter osannolikt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 agree. sic som fan. Har du haft en jättestejk för att klättra snabbare? ...att skotta sej fram så snabbt låter osannolikt. men han är ju så grym! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 agree. sic som fan. Har du haft en jättestejk för att klättra snabbare? ...att skotta sej fram så snabbt låter osannolikt. läs dagboken från början så ser du att han inte skottade fram snabbt..själv är jag inte ett dugg förvånad. Han spelar mycket och bra poker, vore ju konstigt om han inte ruscha upp till höga nivåer till slut även om han kanske hinner gula en eller två gånger på vägen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 På vilka sidor finns cosmopol-historierna och historien om när du fick äta jordiga sockerbetor för att överleva? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 På vilka sidor finns cosmopol-historierna och historien om när du fick äta jordiga sockerbetor för att överleva? cosmopol-lolandet finns på 37 samt 46, socketbetan på 20. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 5 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Sådär, då inleder jag operation "krossa Svenskaspel". Målet är att ha en miljon på kontot innan året är till ända... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pontiac Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Har följt den här dagboken men har inte förmått mig själv till att skriva ett endaste inlägg. Nu, likt en abessinier som gömt sig från en flock italienare, tassar jag fram ur buskarna. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 ser du plussar på bra på omahan nu, lyssna lite på FOTC .. så kommer det nog gå lite bättre ska du se http://www.youtube.com/watch?v=iR2L98gobTQ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Hatahatahatahata!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Pontiac, Arrested Development.. lätt skönaste serien -_-d Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pontiac Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Pontiac, Arrested Development.. lätt skönaste serien -_-d Onekligen så! STEVE HOLT! Edit: Ser nu att du är från Hofors. Är själv från Sandviken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 5 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Hatahatahatahata!!!! mendi, mendi, mendietaaaaaaaaaaa da man, da myth, da legend.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Haha! Såpass alltså Jobbas de på Sandvik också eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 mendi, mendi, mendietaaaaaaaaaaa da man, da myth, da legend.... hatahatahatahata:h: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Dubbla ja Svs rullen på ditt bord Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pontiac Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Haha! Såpass alltså Jobbas de på Sandvik också eller? Haha, nä, pluggar i Umeå för närvarande men det lutar väl åt att det blir så till sommaren Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Rysk? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts