Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

citat Gordo16's blogg:

 

"In other random news, I just need to get this off my chest:

To those people that read my blog and come talk to me at the tables on Stars and say hey, or just say they appreciate reading my blog, or wanna shoot the shit or whatnot, I'm always happy about that and really appreciate the interest, so thanks. However, for those people that read this blog and somehow think they're entitled to give me shit every time they see me at a table and I suck out on them or make a marginal play and get lucky, or make a marginal bad play and don't get there, I really don't think that me having a public blog should somehow make me some sort of fuckin' target for people to mouth off to me. I mean, these people are rare and obviously know who they are, so really.... unless I provoke you with some angry words (which happens once in never) feel free to have some courtesy at the tables please. Thanks."

 

Känner du dig träffad? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud i himmelen. Jag är så förkyld att jag börjar misstänka att jag fått en släng HIV såhär på vårkanten. Gommen värker. Svetten rinner. Vänstra näsborren fylls konstant . Jägermeistern är dessutom slut. Livet är fan ta mig ett miserabelt helvete. Funderar på att barmhärtighetsmörda mig själv meddels överintag av huvudvärkstabletter, Turkisk Peber (som jag impulshandlat på Kastrup) och alkohol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns absolut ingen, ingen hejd på eländet idag. Nu har neteller börjat jävlas, också! Före jag åkte till Monaco så vägrade de registrera mitt nya visa-kort. Max 4 (eller om det var 6) kort kan finnas reggade på neteller enligt deras idiotiska policy. Gamla kan inte tas bort och därför kan nya inte läggas till! Bra jobbat, klantarsel.

 

Hur som helst var det inget jag grät över. Nu är det dock som så att eftersom jag försökte komma in på neteller ifrån, hör och häpna, Estland så tyckte Neteller att det inte bara vaer befogat att stänga mitt konto utan också att kräva bilder på samtliga kreditkort jag registrerat på siten + 58 andra dokument.

 

Att de korkade, imbecila idioterna inte fattar att det är omöjligt är för mig ett mysterium (tror de själva att jag har reggat siten fylld med kreditkort för att 1: jag tycker det är kul. 2: för att jag slarvat bort mina kreditkort?

 

Så nu tvingas jag ägna halva dagen åt att leta upp gamla mail till diverse olika företag där jag EVENTUELLT har skickat med en kopia på ngt gammalt kreditkort. Roligare kan man ju ha det när man är så förkyld att varje andetag är som Sven Hedins marsch genom gobiöknen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud i himmelen. Jag är så förkyld att jag börjar misstänka att jag fått en släng HIV såhär på vårkanten. Gommen värker. Svetten rinner. Vänstra näsborren fylls konstant . Jägermeistern är dessutom slut. Livet är fan ta mig ett miserabelt helvete. Funderar på att barmhärtighetsmörda mig själv meddels överintag av huvudvärkstabletter, Turkisk Peber (som jag impulshandlat på Kastrup) och alkohol.

 

Vilken tur att just du har fått HIV, med tanke på att du klonkat stenhårt med dollars på sistone...

 

Det finns nämligen ett botemedel och du har det!!!

 

http://allabout-sp.net/?p=season12/1201

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns absolut ingen, ingen hejd på eländet idag. Nu har neteller börjat jävlas, också! Före jag åkte till Monaco så vägrade de registrera mitt nya visa-kort. Max 4 (eller om det var 6) kort kan finnas reggade på neteller enligt deras idiotiska policy. Gamla kan inte tas bort och därför kan nya inte läggas till! Bra jobbat, klantarsel.

 

Hur som helst var det inget jag grät över. Nu är det dock som så att eftersom jag försökte komma in på neteller ifrån, hör och häpna, Estland så tyckte Neteller att det inte bara vaer befogat att stänga mitt konto utan också att kräva bilder på samtliga kreditkort jag registrerat på siten + 58 andra dokument.

 

Att de korkade, imbecila idioterna inte fattar att det är omöjligt är för mig ett mysterium (tror de själva att jag har reggat siten fylld med kreditkort för att 1: jag tycker det är kul. 2: för att jag slarvat bort mina kreditkort?

 

Så nu tvingas jag ägna halva dagen åt att leta upp gamla mail till diverse olika företag där jag EVENTUELLT har skickat med en kopia på ngt gammalt kreditkort. Roligare kan man ju ha det när man är så förkyld att varje andetag är som Sven Hedins marsch genom gobiöknen...

 

Neteller är starkt EV-

 

Inte nog med att de krånglar med vilka belopp man får återföra från pokersidorna. När man vill föra över pengar till sitt bank-konto så har de mage att ta avgifter på 7.5 Eur samt en växlingskurs som är allt annat än generöst gentemot kunderna.

 

Mao..Neteller suger!

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och inte blir det bättre av B2Bs fantastiska cash out regler som innebär att de MÅSTE skicka tillbaka insättningssumman till Neteller. Hur detta ska gå till då mitt neteller-konto är låst är ett mysterium för mig (ett uttag från stars är redan "rejectat").

 

Det som säkerligen kommer att hända är att jag tvingas skicka 800 mail till 300 olika personer på B2B (hemska tanke) och neteller för att lösa det hela. Alltmedan jag nyser, fryser och snorar. Kul Jul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och inte blir det bättre av B2Bs fantastiska cash out regler som innebär att de MÅSTE skicka tillbaka insättningssumman till Neteller. Hur detta ska gå till då mitt neteller-konto är låst är ett mysterium för mig (ett uttag från stars är redan "rejectat").

 

Det som säkerligen kommer att hända är att jag tvingas skicka 800 mail till 300 olika personer på B2B (hemska tanke) och neteller för att lösa det hela. Alltmedan jag nyser, fryser och snorar. Kul Jul.

 

Du skulle behöva en varm cognac av flera orsaker låter det som..

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens pris till mest jordnära människa går till (trumvirvel):

BrynKenney http://www.brynkenney.com/bryn/content/view/34/72/

 

Bryn's circle of friends includes virtually all the TOP players on PokerStars. In fact Bryn has played head-to-head in tournaments and the highest stakes cash games with virtually everyone on the leaderboard, as well as many other high-stakes players.

 

Råkar träffa en hålpipa då jag synar turn med plan att bluffa river.

 

DNcrew: =)

BrynKenney: u had pair of 8s on the turn?

DNcrew: yes

BrynKenney: u play well

BrynKenney: wanna play more tables?

 

Drabbas av en fruktansvärd hostattack efter handen så att jag timas ut. Jag hinner inte trycka på sit in förrän denne nya bekanstskap går loss i chatten:

 

 

BrynKenney: hit and run now?

DNcrew: already on 5

 

Bestämmer mig för att utnyttja situationen en smula och svarar:

 

DNcrew: gg

DNcrew: yes I will

BrynKenney: lol

BrynKenney: so u hit and run me?

DNcrew: no

BrynKenney: what do u mean no

DNcrew: I am sitting here

BrynKenney: so sit in

DNcrew: no

BrynKenney: then u hit and run

DNcrew: no

DNcrew: I hit n sit!

BrynKenney: thats ok

BrynKenney: what a loser u r

BrynKenney: winning 4,000 then sitting out

BrynKenney: get a life

DNcrew: ty

BrynKenney: ur terrible anyway

BrynKenney: my stakes are up over 50,000 on u

BrynKenney: so ty

DNcrew: hahah

DNcrew: yeah

DNcrew: lol

BrynKenney: i dont even play plo so ur the idiot for sitting out

BrynKenney: ty for the $ tho

DNcrew: lol

BrynKenney: u think im kidding dont u

BrynKenney: i could tell u who they r and ud know u were down more than 50

 

Under det att han går loss i chatten och berättar för mig vilken low limit tönt jag är som lirar PLO 10/20 samt utmanar mig på 100/200 så fylls bordet upp.

Jag svarar med att utmana honom på HU for rolls på ett namngivet bord. Efter ett tags letande hittar han mig och vägrar möta mig (jag har nämligen satt mig på ett 0.5/1-bord. Jag kontrar med att jag tycker det är löjligt att utmana mig på 100/200 om han inte ens vågar möta mig på 0.5/1.

 

Cirka 10 minuter senare åker Bryn på en bad beat och jag inser att det är dags att gå till handling: Jag plockar ett par inköp och avslutar det hela såhär:

 

PokerStars Spel #17099403110: Omaha Pot limit ($25/$50) - 2008/04/30 - 09:54:51 (ET)

Bord 'Smuts' 6-max Plats #3 har knappen

Plats 1: IFiNishfish ($1925 i marker)

Plats 3: DNcrew ($16512.50 i marker)

Plats 4: BrynKenney ($4050 i marker)

Plats 6: KipsterDK ($6091 i marker)

BrynKenney: lägger lilla mörken $25

KipsterDK: lägger stora mörken $50

*** HÅLKORT ***

Utdelat till DNcrew [Jd Ks 8s Kd]

IFiNishfish: lägger sig

DNcrew sa, "sat out cuz you were an a.sshole"

DNcrew: höjer $125 till $175

BrynKenney sa, "whatever i dont even care DN ull get whats coming to u"

BrynKenney: höjer $400 till $575

IFiNishfish sa, "seems like 3 way to me"

KipsterDK: lägger sig

DNcrew: höjer $1200 till $1775

BrynKenney: höjer $2275 till $4050 och är all-in

DNcrew: synar $2275

*** FLOPP *** [4s 4c Jc]

*** TURN *** [4s 4c Jc] [6h]

*** RIVER *** [4s 4c Jc 6h] [Js]

*** VISNING ***

BrynKenney: visar [Qc 5h Ac 7c] (ett par i knektar)

DNcrew: visar [Jd Ks 8s Kd] (triss, knektar)

DNcrew vann $8148 från pott

*** SAMMANFATTNING ***

Total pott $8150 | Avgift $2

Bord [4s 4c Jc 6h Js]

Plats 1: IFiNishfish lagda innan Flopp (satsade inte)

Plats 3: DNcrew (knappen) visade [Jd Ks 8s Kd] och vann ($8148) med triss, knektar

Plats 4: BrynKenney (lilla mörken) visade [Qc 5h Ac 7c] och förlorade med ett par i knektar

Plats 6: KipsterDK (stora mörken) lagda innan Flopp

 

 

Väntar ett litet tag. Plockar honom på 4a inköp och han sticker :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De senaste 2 dygnen är utan tvekan bland de värsta i mitt liv: förkylningen jag drabbats av är så överjävlig att jag inte kan tro det är sant. Jag är vaken 5-6 timmar sedan är jag så trött och matt att jag inte kan göra annat än sätta igång en nedladdning och sedan gå och lägga mig. Jag sover sedan i 3-4 timmar, drömmer de mest absurda drömmar (som att jag spelar volleyboll på brädden i gympasal med ett trettiotal med/motspelare som ligger i ålderspannet 6 till 96 år och att jag misslyckas med varenda jävla slag. Oftast pga att någon korkad jävel är i vägen för mig så att jag inte kan röra mig som jag vill).

 

När jag sedan vaknar så har de svettiga, debila s.k. VIP-kundsesrvice på neteller hört av sig:

 

"We have received your document attachment unfortunately the passport is cropped (not full page showing both page and all 4 corners) bank note is not a valid document and credit card is blurry"

 

När jag tittar på bilderna så är de inte alls blurry! Problemet är att de är så högupplösta att de blir lite otydliga om man inte kollar på dem i ett program som minskar ned dem. Så nu måste jag ladda ner ngt förbannat bildprogram som kan minska ner dem åt neteller-idioterna då de uppenbarligen inte klarar av att öppna dem i windows normala viewer som automatiskt minskar ner dem så de passar på skärmen...

 

Hur bank-dokumentet inte kan vara invalid fattar jag öht inte alls.

 

Jag bara väntar på att neteller ska ringa och säga att det hela bara är ett stort skämt som de brukar dra med sina VIP-kunder ibland för att lätta upp stämningen på kontoret...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...