Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmm har hamnat i ett mycket märkligt läge:

Jag har ingen aning om hur mkt pengar jag har på mitt visa-kort och jag har köpt en ny natt på hotellet (som jag inte vet om jag kan betala). Jag har inte sett ngt kontoutdrag sedan dagen innan monaco :rolleyes:

 

Ta ut pengar kan jag inte heller gra: Bajs2Bajs vill ha utility bill och Ipoker vill inte låta mig logga in från Estland. Samma med neteller.

 

Saken är dock den att jag under inga som helst omständigheter vill flytta så länge det flyter på som det gör! Ska försöka ringa banken nu och se om de kan berätta över tele hur mkt jag har...

 

Ring någon du litar på, som har cash.. Dessutom bör det vara en pokerlirare som vet vilka summor du rör dig med nuförtiden.. luktar djens?

 

japp, be djens skicka över typ 30k sek via Internetbank?'

 

Jag tar 2.5 % mäklararvode. Billigast i stan? Du kan skicka dem på valfritt pokerkonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som jag befarade så var mitt konto i princip tomt (good job david!!!). Hade inte Cardoza jävlats med mig så hade jag haft pengar på kontot, men jag kommer inte åt kontot härifrån... Bahhhhhhhhhhhhhh

 

Pengarna jag har räcker till att betala förra hotell-natten, men inte dagens :-) . Ska försöka lura dem att låta mig bo 5 dagar så betalar jag i efterhand... Då hinner nämligen pengar komma in från cardoza (om jag låter ngn sköta det hela åt mig).

 

Åhhh jag kom på en alldeles lysande idé: med hjälp av redbet kan jag ju ta ut pengar på direkten!!! Måste bara få neteller att låsa upp mitt konto!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvetes jävla helvete. Jag får helt enkelt försöka övertyga personalen att jag ska stanna fram till fredag och att jag betalar då. Fram till pengar trillar in på kontot så får jag leva på snacksen i minibaren...

 

Fan i helvete att jag brände så mkt på det ruttna live-gamet första dagen! Arrrghfhhghgghhh vad jobbigt. Får inte tag på en jävel hemma i Sverige... Varför lyckas jag hamna i sån här skit. Usch och fy. Fan i helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades lura personalen att ge mig en extra natt med kreditkortsnumret som säkerhet, men jag ska betala in cash imorgon. Hur i helvete jag ska lösa det får bli ett senare problem: jag är så trött att jag inte vet var jag befinner mig och en kraftig förkylning är i antågande.

 

Ska trilla ner och köpa en räkmacka i restaurangen (kosta vad det kosta vill - jag måste verkligen äta. Mina samlade kontanta tillgångar är just i detta nu: en trasig 100-euro sedel som endast kan växlas i bank. En 20 euro-sedel (hel). 530 SEK. 1972 Estniska kronor.

 

Jag är skyldig hotellet minst 4000 estniska. Det stinker katastrof. Den enda trösten i misären är att natten slutade cirka 20 000 upp.

 

God natt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips: Nu vet varenda kotte här på forumet vad du är god för.

 

1. Prata med någon som har samma bank som dig, och be dom föra över lite pengar till dig. Då har du pengarna samma dag. Du borde väl skaffat någon vän under alla dess upptåg som kan låna dig pengarna under några dagar?

 

Med ursprung Värnamo, så känns det som du är ganska scamfri va? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades lura personalen att ge mig en extra natt med kreditkortsnumret som säkerhet, men jag ska betala in cash imorgon. Hur i helvete jag ska lösa det får bli ett senare problem

 

Detta kan bli en klassiker :mrgreen:

 

Men jag håller tummarna för dig Hata,

Man vill ju inte hamna i klorna på Baltic Incaso eller dylikt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker det är grymt kul att det går bra för bäst skrivna dagboken. Om det är nån man unnar det och som man gärna läser om på typ ept touren skulle de fan va Hata :D

 

De va kul att läsa innan med midstakes, när det blev highstakes blev det förstås bara ännu bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Situationen är löst genom en dubbel skånsk hjälteinsats av stora format!

10 000 dollares på väg via Ipoker och en snabbinjektion på Swedbank har redan trillat in...

 

Nu ska jag fira det hela med lite mat! Inte för att jag gjort mig förjänt av det med tanke på allt krångel jag utsatt mig själv för...

 

Får se om jag orkar grinda ikväll: jag är så förkyld att jag knappt vet vad jag heter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...