_ante_ Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Dra den röda pilen till bordet du sitter på o sen trycker du på ok... Ah tack så mycket ska prova det så kanske det går bättre Citera
Fudge Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Finns det ngt sätt att betala förutom med dollars? Typ Visa eller direkt från banken? Citera
Zaixer Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 Finns det ngt sätt att betala förutom med dollars? Typ Visa eller direkt från banken? dollar är en valuta och inget betalningsmedel så jag förstår inte riktigt frågan. paypal är enda sättet att betala som jag kommer ihåg och det använder ju visakort. Citera
bigdwarf Postad 19 Augusti , 2008 Rapport Postad 19 Augusti , 2008 dollar är en valuta och inget betalningsmedel så jag förstår inte riktigt frågan. paypal är enda sättet att betala som jag kommer ihåg och det använder ju visakort. du kan även pröjsa med neteller. Citera
Fudge Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Postad 20 Augusti , 2008 dollar är en valuta och inget betalningsmedel så jag förstår inte riktigt frågan. paypal är enda sättet att betala som jag kommer ihåg och det använder ju visakort. Menade att jag inte har några dollars ute i cyberrymden just nu, och ville därför ha ett annat sätt. Men bara att vänta på att Paypal för över pengar till kontot Citera
slaskpoker Postad 20 Augusti , 2008 Rapport Postad 20 Augusti , 2008 Finns det ngt sätt att betala förutom med dollars? Typ Visa eller direkt från banken? ja betalade via Deucescracked fick 20%? rea då också. betalade med visat då Citera
BlingMe Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Postad 23 Augusti , 2008 Hej, Jag undrar vad det kan vara för fel när jag försöker installera Holdem Manager. Varje gång jag trycker på setup filen så kommer setup wizard rutan upp, men när jag klickar på "Next" så stängs det ner och ingenting händer. Tacksam för svar. Citera
Fudge Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Importerat alla händer jag kunde hitta, men kommer bara till månad 05, efter det så får jag inte in några händer. Tips ngn? Ingen höjdare när de månaderna jag vill ha in inte finns.. Citera
Dead-Inside Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Importerat alla händer jag kunde hitta, men kommer bara till månad 05, efter det så får jag inte in några händer. Tips ngn? Ingen höjdare när de månaderna jag vill ha in inte finns.. Kollat så du inte har filter på eller liknande? Kollat att du är vald som Hero/Den du vill titta på? Citera
Fudge Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 Kollat så du inte har filter på eller liknande? Kollat att du är vald som Hero/Den du vill titta på? Inga filter och mig själv som Hero. Fått in 120k händer ca, men står bara månad 01,02,03,04,05. Sen tar det slut, ganska säker på att jag även spelat de här månaderna. Tror jag löste det, helt glömt att svs gjorde en uppdatering och att HH´s hamnade i en annan mapp. Nej tydligen inte, importerade 3k filer men inte en enda ny hand från den mappen. Ffs.. Citera
ribberfors Postad 24 Augusti , 2008 Rapport Postad 24 Augusti , 2008 kan man ha speciella stats i huden som bara visas på HERO? tex att på motståndarna visas bara VPIP/PFR och på HERO visas bara 3-bet... ? Citera
Fudge Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Varför importerar HM bara filer men inte händer? Citera
schumme Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Hej, jag har nyss köpt fullversionen och är ganska ny på såna här program. Finns det nån info nånstans om hur jag ska tolka statistiken och vad alla begrepp betyder? Tack för svar! Citera
Juggler Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Ett tips kan vara att läsa och göra artiklarna som du hittar i programmet. Citera
schumme Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Okej, visste inte ens att det fanns, men tack för tipset Citera
sportcap Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Hej! Någon som vet vad göra åt att muspekaren flimmrar över betknapparna när man kör mer en 1 bord åt gången med Holdem Manager? Min laptop är det inget fel på, kör en Dell Vostro 1700.. Flimret på muspekaren verkar ha försvunnit sedan svs uppdaterade klienten senast iaf för mig.. Citera
protte Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Riktigt bra program fick göra större teckensnitt sen såg det bra ut. Nån som har koll hur man kan höja sina non showdown winnings ? ser bedrövligt ut fast resten ser bra ut hm Citera
vuns187 Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 funkar HM med HUD till SVS? Citera
Fudge Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 I graphen så kan man klicka i EV, är det den siffran som skulle gälla om variansen varit 0? Citera
myten Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 funkar HM med HUD till SVS? Ja. Undrar om det är någon som vet eller har någon länk med diverse HUD stats? Så man kan ställa color rangerna någorlunda rätt procent mässigt. Citera
JNL Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 I graphen så kan man klicka i EV, är det den siffran som skulle gälla om variansen varit 0? Nej, det tror jag inte man kan säga. Däremot är det väl den siffran som skulle gälla om variansen vill all in-situationer varit noll? Citera
Fudge Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Nej, det tror jag inte man kan säga. Däremot är det väl den siffran som skulle gälla om variansen vill all in-situationer varit noll? Jo va nog så jag menade tror jag, min hjärna blandade ihop lite av allt där. Men om variansen är 0 vid all in situationer så är det den tunna linjen som gäller? Citera
Crappy Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 En gång för alla Funkar HM och svs fullt ut? Dvs utan HHconverter? Svs finns inte med under saiter som stöds. Vad jag kan se:-( Citera
Fudge Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 En gång för allaFunkar HM och svs fullt ut? Dvs utan HHconverter? Svs finns inte med under saiter som stöds. Vad jag kan se:-( Jag använder converter, tveksam till att det går utan Citera
widde_f Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 En gång för allaFunkar HM och svs fullt ut? Dvs utan HHconverter? Svs finns inte med under saiter som stöds. Vad jag kan se:-( HM stöder inte Boss än så convertern är ett måste ja.. Citera
Recommended Posts