bigdwarf Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Spelat lite på B2B/Entraction och det står att hh´s ska hamna i B2BPOKER>**********>HandHistory men HandHistory-mappen existerar inte där och ja, jag har spelat händer också.... Nån som vet hur jag får igång skiten!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Spelat lite på B2B/Entraction och det står att hh´s ska hamna i B2BPOKER>**********>HandHistory men HandHistory-mappen existerar inte där och ja, jag har spelat händer också.... Nån som vet hur jag får igång skiten!?? Du måste gå in i klienten, Options -> HHs Options å välja var dom ska sparas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Vad är de nya sakerna i HM. Kan man tex ställa in under vilka blinds den ska logga och vilka blind den ej ska logga som är bra i sngs? Funkade i po2 och har saknat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Du måste gå in i klienten, Options -> HHs Options å välja var dom ska sparas. Jag har gjort det. Kryssat i den där rutan å sparat i de som jag skrev där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hox Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Jag har gjort det. Kryssat i den där rutan å sparat i de som jag skrev där uppe. Du har säkert Windows 7. Du kan inte spara Handhistoryn i den föreslagna mappen som är: C:\Program Files\B2BPoker\B2Bklient\Handhistory så kommer programmet att spara handhistoriken i följande folder: C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\VirtualStore\Pro gram Files\B2BPoker\B2Bklient\HandHistory Alternativt kan du flytta så att handhistoriken sparas på ett ställe där du har fullständiga skrivrättigheter till, som t.ex. My Documents. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 asså det kanske är jag som yrat till det eller jag vet inte, men jag får inte till det iaf. Så här ligger det till, jag har fått in 50k händer från b2b/entraction sedan förut, men idag har jag bytt till Ipoker, Expekt för att vara korrekt, men när jag importerar händer så funkar det som det ska, men när jag sedan ska välja "Player" Alias så hittar jag inte mitt alias på Ipoker, det enda som finns där är alla händer från entraction, men inte från Ipoker nätverket, vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Du har säkert Windows 7. Du kan inte spara Handhistoryn i den föreslagna mappen som är:C:\Program Files\B2BPoker\B2Bklient\Handhistory så kommer programmet att spara handhistoriken i följande folder: C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\VirtualStore\Pro gram Files\B2BPoker\B2Bklient\HandHistory Alternativt kan du flytta så att handhistoriken sparas på ett ställe där du har fullständiga skrivrättigheter till, som t.ex. My Documents. Tack! Jag hade sammaproblem, dock i Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 asså det kanske är jag som yrat till det eller jag vet inte, men jag får inte till det iaf. Så här ligger det till, jag har fått in 50k händer från b2b/entraction sedan förut, men idag har jag bytt till Ipoker, Expekt för att vara korrekt, men när jag importerar händer så funkar det som det ska, men när jag sedan ska välja "Player" Alias så hittar jag inte mitt alias på Ipoker, det enda som finns där är alla händer från entraction, men inte från Ipoker nätverket, vad gör jag för fel? Du måste lägga till din iPokermapp (där iPoker HH:n sparas) till "Auto Import"-foldern. Sedan kan dina händer som spelas på iPoker börja importeras och du kan också välja ditt namn i profiles eller alias. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laafi Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Spelar på ongame och skaffade hyffsat nyligen Holdem manager. Har fått igång auto importen men HUDen funkar inte. Ingenting händer när jag startar autoimporten. Någon som haft liknande problem och vet vad det beror på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 11 Februari , 2010 Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 När jag ska instalera så kräver den lösenord för PostgreSQL. var hittar jag det? Jag kan inte välja själv utan det skall uppenbarligen vara ngt jag har?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zorba Postad 11 Februari , 2010 Rapport Share Postad 11 Februari , 2010 När jag ska instalera så kräver den lösenord för PostgreSQL. var hittar jag det? Jag kan inte välja själv utan det skall uppenbarligen vara ngt jag har?!? Skulle tro att det är postgrespass eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swalle Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Har lite problem med min HUD.. Den funkar vid CG, men när jag spelar Turnering visas ingen HUD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Fungerar HM på SvS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Fungerar HM på SvS? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 ja På alla nivåer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Går det se hur ofta folk limp-foldar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niotio Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Går det se hur ofta folk limp-foldar? Ja, eller iallafall limp-synar --> 'Limp-Call' Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Ja, eller iallafall limp-synar --> 'Limp-Call' Hur lägger jag till den i dropner listan? Vill inte ha den i de synliga statsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 På alla nivåer? Antar det. Men du måste ha proffsversionen, såvida du inte spelar och har tänkt att spela ultramicro under en lång tid framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Skulle tro att det är postgrespass eller nåt sånt. Mer problem. Kan överhuvud taget inte instalera PostgreSQL. Får bara ett flemedelande att jag itne kan installera den. Ngn som har en aning vad göra? (vet att flebeskrivningen är aningen vag, men jag har liksom inget mer att ge...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Antar det. Men du måste ha proffsversionen, såvida du inte spelar och har tänkt att spela ultramicro under en lång tid framöver. Vad är ultramicro? upp till 1/2 eller .5/1? högre kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Vad är ultramicro? upp till 1/2 eller .5/1? högre kanske?Small Stakes versionen kan du ha upp till 0,5/1. Annars måste du ha Pro versionen. HM känner ingen skillnad på dollar och kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Small Stakes versionen kan du ha upp till 0,5/1. Annars måste du ha Pro versionen. HM känner ingen skillnad på dollar och kronor. Känns som att det är mer värt att börja på ett annat nätverk då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Och är Leak buster verkligen något att ha?, Den gör ju i princip att man till slut spelar som en bot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Känns som att det är mer värt att börja på ett annat nätverk då. Vet inte om du levlar men det är det naturligtvis inte. Inte så jättestor prisskillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts