jello Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Ser va du menar... Första kommentaren va mer mot Shahin som iof fick riktigt nice odds men han dega enbart på d... Att Manning vann MVP förra säsongen va största skämtet någonsin, bara för dom hitta rush efter en kall start och gick till playoffs vafan d har Philip Rivers gjort två säsongen i rad nu och inte ens vart nära d priset... [23:26] <Staahla> haha rivers [23:26] <Staahla> vurra måste vara drrolands nya konto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Outright Match New Orleans Saints 2.80 Saints men sämre odds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Liveoddsa lite sen friendo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 7 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Nu smäller det snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 [First Touchdown [Player to score the first touchdown in the game.] Peyton Man @ 41.00 [First Touchdown [Player to score the first touchdown in the game.] Reggie Way @ 5.50 [Winning Margin] IND Colts to win by 7-12 @ 4.50 [Player to be named MVP] Brees D. ( @ 2.85 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 jag hejar på dom blåa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 PIERRE GARCON (INDIANAPOLIS COLTS) @ 13.000 [Player To Score 1st Touchdown - Match] KLONK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 gott att man ryggade på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Jag går mot 0/12 vunna bets jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 mästerbettaren har gjort det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Colts Team Total Under 31.5 1.95 (lol klickade fel) Most Passing Yards Peyton Manning (IND) 1.65 Longest Touchdown Scored Over 52.5 1.98 De satt utöver Garcon-beten. Resten gick sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Efter att summerat så upptäckte jag att jag plussat totalt tack vare att Garcon gav så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Jag går mot 0/12 vunna bets jag. 2/12 satt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Who dat? Bra match i övrigt. Åtminstone om man höll på underdogsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 8 Februari , 2010 Rapport Share Postad 8 Februari , 2010 Satte 1/4. Brees som MVP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Är det någon som har en etta eller tvåa till övers i Sthlm eller Gbg från månadsskiftet? Lämnade in studiebevis i höstas och då sa de att nästa gång det ska ske är under vårterminen men eftersom jag inte hört ett knyst så loggade in på min sida och upptäckte till min stora förskräckelse att jag inte har något hyresavi för mars. Stängt för dagen har de också så kan inte ringa förrän på måndag. Vet inte om det bara är dåligt uppdaterat eller om det är riktigt brått, hursomhelst så blev det en riktig blåslampa i röven på mig. För intressenter så kan jag utöver hyra bjuda på både ordvitsar och tips om hur man spelar break even-poker både inom explo- och GTO-skolan. Tänk på det. Har även en stor samling 80-talsfilmer på laptopen med godbitar som Youngblood, Beaches och Over the Top. Mitt mellannamn är Skötsam. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Har fortfarande inte sett Over the Top. Skäms lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Har fortfarande inte sett Over the Top. Skäms lite Det bör du göra snarast i så fall. Härligt med OS, la in två bet på backhoppningskvalet. Hann inte reka före då jag var ute i sista sekunden så litade på rötan och randomklickade på två namn. Det visade sig att jag betat mot regerande världsmästaren Kuettel och finlands bad boy (lol) Olli men bägge satt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Är det någon som har en etta eller tvåa till övers i Sthlm eller Gbg från månadsskiftet? ... För intressenter så kan jag utöver hyra bjuda på både ordvitsar och tips om hur man spelar break even-poker både inom explo- och GTO-skolan. Tänk på det. Har även en stor samling 80-talsfilmer på laptopen med godbitar som Youngblood, Beaches och Over the Top. Mitt mellannamn är Skötsam. Ja men är du snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Ja men är du snygg? Nej, men jag är fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mike82 Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 lol, fin klonk. Se till o skapa ett hockeylag på ABs Dream Team så jag har nån o fightas med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts