Staahla Postad 18 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Jets. Prickade in vinst med 1-6 poäng och har ett bet på dem som SB-vinnare sen tidigare. Nästa match kommer Manning få en rejäl läxa av Sanchez i hur man kastar en boll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Jets. Prickade in vinst med 1-6 poäng och har ett bet på dem som SB-vinnare sen tidigare. Nästa match kommer Manning få en rejäl läxa av Sanchez i hur man kastar en boll. jag fick 40ggr innan slutspelet började, vad fick du? tror inte jag skulle ta 20ggr på dem nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 18 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 jag fick 40ggr innan slutspelet började, vad fick du? tror inte jag skulle ta 20ggr på dem nu Ja, det är inte svårt att vara psykologas. (jag fick 20 ggr strax efter wild card-matchen, det fanns för 25 på andra sidor men orkar inte flytta runt pengar när jag spelar för småskrot och framförallt på känsla) Menar du att du inte skulle ta det nu alltså? När det är direktutslagning kan det mesta hända. De behöver strax över 20 procents chans i de kvarvarande matcherna och har både ligans bästa running game (tror jag) och försvar. Det här är rena surebeten ala Diaaz jämfört med min 31-36 på Saints. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 klart man skulle ta 20 ggr, mena mest att de haft sjukt mkt flyt hitintills och att det måste ta slut nu (a la Giants för 2 år sen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BorisBecker Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Tja.. Läget? Ja dammar bort till Swe soon för lite uppfriskande kanyler. Dammar en vecka i småland men tänkte krydda med nån annanstans dem andra 2 veckorna, typ.. madagaskar?.. hakar du eller? eller Polen?.. eller Teneriffa? eller nått, du kanske ska till Estland å pippa. Hade /Kuken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 22 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Tja.. Läget?Ja dammar bort till Swe soon för lite uppfriskande kanyler. Dammar en vecka i småland men tänkte krydda med nån annanstans dem andra 2 veckorna, typ.. madagaskar?.. hakar du eller? eller Polen?.. eller Teneriffa? eller nått, du kanske ska till Estland å pippa. Hade /Kuken Tjena Kuken, spänt. När dyker du upp? Har jag hunnit fixa ny lya och det inte krockar med tentan i feb så låter det lockande. Sparkat fler kineser? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BorisBecker Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Styvt, planerar att landa i GBG runt den 13:e Feb. Dock kan jag icke bekräfta än. Håller på att flytta in i kåken här, sticker direkt när det klart och låter frugan ta över dekorationsarbetet i några veckor medans jag super ner mig någonstans i världen. Noops, sista tiden har alla klarat sig. efter antal månader här har mitt tålamod expanderat konstigt nog. Processen att hitta en ny duglig samt lära upp är för stor vilket resulterar i att man kollar mellan fingrarna allt oftare. Fan va gött, kolla om du kan finna nån tid mellan 13 till 28. Behöver hitta på nått kul. /Kuken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 23 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Styvt, planerar att landa i GBG runt den 13:e Feb. Dock kan jag icke bekräfta än. Håller på att flytta in i kåken här, sticker direkt när det klart och låter frugan ta över dekorationsarbetet i några veckor medans jag super ner mig någonstans i världen. Noops, sista tiden har alla klarat sig. efter antal månader här har mitt tålamod expanderat konstigt nog. Processen att hitta en ny duglig samt lära upp är för stor vilket resulterar i att man kollar mellan fingrarna allt oftare. Fan va gött, kolla om du kan finna nån tid mellan 13 till 28. Behöver hitta på nått kul. /Kuken Frugan? Har du skaffat dig en gook? Fint, ska försöka rensa upp en del i det späckade schemat lagom till den perioden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Var kan man se matcherna om man inte har viasat sport? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 23 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Var kan man se matcherna om man inte har viasat sport? Jag vet faktiskt inte då jag ser dem på Viasat Sport men någon snubbe rekade ett league pass tidigare i dagboken. Bör gå att köpa för slutspelet så slipper du taskiga Veetle-streamar. Lite snabbgooglande gav https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/registerform som träff. $69.99 tjänar du in fort på livebettingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Jag vet faktiskt inte då jag ser dem på Viasat Sport men någon snubbe rekade ett league pass tidigare i dagboken. Bör gå att köpa för slutspelet så slipper du taskiga Veetle-streamar. Lite snabbgooglande gav https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/registerform som träff. $69.99 tjänar du in fort på livebettingen. Okey, tackar och bockar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Okey, tackar och bockar +1 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Fixade game passet....satans taggad! GO JETS GO! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Fixade game passet....satans taggad! GO JETS GO! Snyggt. Jag har Jets som vinnare av SB men håller på Colts av de kvarvarande lagen så vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till den matchen. Ska lägga lite bets på matchen när jag varit i väg för lite käk så får vi se då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Snyggt. Jag har Jets som vinnare av SB men håller på Colts av de kvarvarande lagen så vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till den matchen. Ska lägga lite bets på matchen när jag varit i väg för lite käk så får vi se då. Du ska orka masa dig iväg till kebabturken alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Du ska orka masa dig iväg till kebabturken alltså? Masa sig iväg till kebabturken? Det är inte 1700-talet längre, numera beställer man via onlinepizza.se och det var just vad jag gjorde. Dessutom har jag lagt in två bets på NFL:en, Coltsseger med 7-12 pinnar och att Dallas Clark gör första TD:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Svårt att tänka mig att Jets har något att säga till om idag. Visst dom slog Colts i sista omgången, men då vilade Colts en hel del spelare efter pause och innan dess så ledde dom, så den matchen tror jag inte säger så mycket. I slutspelet så har alltid rookie QB's svårt att hävda sig, vad jag känner till så har ingen rookie QB tagit sig till Superbowl, och inte heller tror jag dom lyckas med det idag. Tror att den största skillnaden kommer vara just QB spelet, Manning känns som den betydligt tryggare och stabilare att ha i laget i en sådan här viktig match. Så för min del blir det spel på Colts -7.5 och Över 39.5p. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Svårt att tänka mig att Jets har något att säga till om idag. Visst dom slog Colts i sista omgången, men då vilade Colts en hel del spelare efter pause och innan dess så ledde dom, så den matchen tror jag inte säger så mycket. I slutspelet så har alltid rookie QB's svårt att hävda sig, vad jag känner till så har ingen rookie QB tagit sig till Superbowl, och inte heller tror jag dom lyckas med det idag. Tror att den största skillnaden kommer vara just QB spelet, Manning känns som den betydligt tryggare och stabilare att ha i laget i en sådan här viktig match. Så för min del blir det spel på Colts -7.5 och Över 39.5p. Självklart är Manning tryggare att ha än Sanchez då det nära på är ligans bästa mot sämsta qb. Håller ju Colts som dunderfavoriter men i en enstaka match kan vad som helst hända. Det var nog inte många som trodde på Giants vs Patriots. Hoppas såklart på Coltsseger med 7-12, annars är det Jets som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Jets rakt och med hcp gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Jets rakt och med hcp gogogo Conspiracy-riggen i första halvlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Conspiracy-riggen i första halvlek. Inga konstigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Där rök jag med minsta möjliga marginal. Nu är det Viqueens med 1-6 som gäller. Favre ska visa Brees att gammal är äldst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Där rök jag med minsta möjliga marginal. Nu är det Viqueens med 1-6 som gäller. Favre ska visa Brees att gammal är äldst. tänkte ju lasta på NO men vet inte om jag vågar gå emot igen EDIT: Blev NO -4 ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Fin dagbok det här. Kung Stålet ska knäcka NFL bookiesarna, nästan i samma klass som ränta på ränta-dagboken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Jösses vilken rysare, jag håller på att svimma. Favre borde stå som staty på varenda torg efter denna kämpainsatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts