logicsense Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Förövrigt så är det löjligt hur mycket sämre Powerplay är än Laul Calling. Bägge måste såklart ses men PP är rena katastrofen med Ros, Wennerholm och Anrell. Den trions samlade inkompetens skulle räcka till ja, jag vet faktiskt inte. Laul Calling fyller ett behov som onekligen finns, Niva ftw! PP däremot får mig bara att må dåligt när jag ser det. Något som skulle kunna vara bra.. är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2009 Laul Calling fyller ett behov som onekligen finns, Niva ftw! PP däremot får mig bara att må dåligt när jag ser det. Något som skulle kunna vara bra.. är det inte. Dagens PP var så ruttet att jag började surfa runt under andra flikar efter 10 min. ROSENRASANDE var tillbaka också, största lolet sen Apocalypse Now Redux. 2000 händer avklarade idag så dagsverket avbockat. Nu blir det att titta på NBA och avnjuta när blom sätter sista spiken i durrrr-kistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Inte varit mycket uppdaterande här på sistone. Mest spenderat dagar och nätter med att återhämta mig från bakfylla, se på NFL/NBA och raila blomman rensa durrr helt ren. Ska försöka få in lite mer händer nu istället. Så det är blomman alltså? Nu blir det att titta på NBA och avnjuta när blom sätter sista spiken i durrrr-kistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 2000 händer avklarade idag så dagsverket avbockat Vansinnesvolym. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 11 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2009 Så det är blomman alltså? Det ska det vara. Vansinnesvolym. ...ala Ferna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 11 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2009 2500 händer inpiskade idag, två maskiner tvätt, ett storkok och lite röjning hemma. Maskinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 2500 händer inpiskade idag, två maskiner tvätt, ett storkok och lite röjning hemma. Maskinen. mybad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BorisBecker Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Tja. tittar in på Fredag till GBG, kåålar från min svenska mobbe imorgon. Försök vakna innan 18:00.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2009 Tja. tittar in på Fredag till GBG, kåålar från min svenska mobbe imorgon. Försök vakna innan 18:00.. Gött. Skynda dig. mybad Frågan är om det har sänts något bättre än Arga Snickaren sen Club Goa? Jösses vilket nötprogram. Synd att det bara går en gång i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Frågan är om det har sänts något bättre än Arga Snickaren sen Club Goa? Jösses vilket nötprogram. Synd att det bara går en gång i veckan. LOL du har obv inte sett tutti frutti som gick 94 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2009 LOL du har obv inte sett tutti frutti som gick 94 Det följde jag men det gick före Club Goa. Ska man gå tillbaka längre så får man dra upp svårslagen underhållning som Farmen med Sebastian Dawkins, Melrose Place och Action Force. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 favorit i repris: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 13 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2009 En klassiker. Lebron och Shaq mot Wade om någon minut nu. Kanonmatch. Hornets coach kickad i dag också, han blev väl utsedd till ligans bäste coach förrförra säsongen? Det vänder fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 En klassiker. Lebron och Shaq mot Wade om någon minut nu. Kanonmatch. Hornets coach kickad i dag också, han blev väl utsedd till ligans bäste coach förrförra säsongen? Det vänder fort. Shaq / Howard + LeBron blev en jävla besvikelse, hoppas denna inte blir de. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 13 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2009 Shaq / Howard + LeBron blev en jävla besvikelse, hoppas denna inte blir de. Antar att det är en jävla massa som kollar eftersom HD inte funkar för mig, standard rullar på fint dock. Såg lite stelt ut mellan Shaq och Wade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danka Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 favorit i repris: Haha, var en underbar tid. "DU ÄR ENTLEDIGAD!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 16 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2009 Kanonmatch nu. Colts mot Patriots aka Manning vs Brady. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 19 December , 2009 Rapport Share Postad 19 December , 2009 Bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 19 December , 2009 Rapport Share Postad 19 December , 2009 hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 19 December , 2009 Rapport Share Postad 19 December , 2009 Chadump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 19 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2009 Bump hej Chadump Hej på er, gossar. Underbart att se att intresset för dagboken är så stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 ser du matchen?*!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Mer updates! Gärna mer IRL-historier. Vi vill veta mer om ditt liv Stålis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Mer updates! Gärna mer IRL-historier. Vi vill veta mer om ditt liv Stålis! Tror det kan sammanfattas med att han ser absurda mängder engelsk och amerikansk idrott, chattar på irc och då och då kör en krökvecka i något öststatsland/teneriffa. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Januari , 2010 Rapport Share Postad 8 Januari , 2010 Topp3 wrestling-moments 2009, staahla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts