Gå till innehåll

Staahla - NBA-slutspel!


Staahla

Recommended Posts

  • Svars 901
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag såg en baseboll-match live och två på TV när jag var i usa i somras så säg till om du vill ha hjälp med analyserna! Tyvärr är nationals som jag har bäst koll på ustslagna, men vi kanske ska bolaga basebollen nästa säsong? Kanske om intresse finns även starta en bettingfond?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg en baseboll-match live och två på TV när jag var i usa i somras så säg till om du vill ha hjälp med analyserna! Tyvärr är nationals som jag har bäst koll på ustslagna, men vi kanske ska bolaga basebollen nästa säsong? Kanske om intresse finns även starta en bettingfond?

Det låter som en plan. Phillies vs Dodgers i natt, tankar?

 

Såg för övrigt att du var med i tidningen idag!

 

http://www.metro.se/2009/10/20/28694/hetsade-dem-till-sjalvmord-pa-chatt/

Du förväxlar mig med jello.

 

hmmhmmhmm..... vem kan det ha varit tro?

Minns inte vad han hette, men han hade ett konto på pf.nu som jag kände igen lite vagt, dock hade han i princip slutat skriva tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Padilla verkar rungood just nu och laget har vunnit många bortamatcher när han startat så jag skulle gå hårt på dodgers, dom har dessutom coolare namn än phillies så måste vara ev++++

Nu tryckte jag in hela VC Bet-rullen på Phillies -1.5 till 2.5, så jag hoppas ditt tips är guld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Padilla verkar rungood just nu och laget har vunnit många bortamatcher när han startat så jag skulle gå hårt på dodgers, dom har dessutom coolare namn än phillies så måste vara ev++++

 

Oj, upptäckte nu att det var Dodgers som rekades. Läste fel och trodde det var Phillies. Hela rullen inne på inversen av okochas rek med hcp, så vinner jag inte idag vinner jag aldrig.

Padilla inleder med att ge två spelare walks och sen bjuda på en 3p-homer! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anmält mig till lite tentor i månadsskiftet, Mikroteori i nationalekonomi fortsättningskurs och Industrial Economics i fördjupningskursen. Det börjar bli dags att göra sig av med hängtentorna på Handels jag inte orkat skriva. Reder jag ut de två så har jag bara en tenta kvar i företagsekonomi grundkurs, minns inte riktigt vad det är dock. Det kan bli en riktig supermånad aktivitetsmässigt då jag dessutom redan piskat in 42k händer vilket tangerar mitt tidigare månadsrekord volymmässigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anmält mig till lite tentor i månadsskiftet, Mikroteori i nationalekonomi fortsättningskurs och Industrial Economics i fördjupningskursen. Det börjar bli dags att göra sig av med hängtentorna på Handels jag inte orkat skriva. Reder jag ut de två så har jag bara en tenta kvar i företagsekonomi grundkurs, minns inte riktigt vad det är dock. Det kan bli en riktig supermånad aktivitetsmässigt då jag dessutom redan piskat in 42k händer vilket tangerar mitt tidigare månadsrekord volymmässigt.

 

Wp :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...