Staahla Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 Heja IFK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Heja IFK! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Får sätta hoppet till slakt på stan nu när matchen verkar körd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 Läste: Får sätta hoppet till släkt på stan nu när matchen verkar körd Nu åkte 2/3 av rullen in på Vikings. De har ångat på riktigt bra i år. Det blir roligt att se ampixosågade Favre återvända till sin gamla hemmaarena i värsta konkurrenternas tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Läste: Haha tyvärr bara 2 sysslingar i åldern 3-6 i götet och jag tvivlar på att de kan få jobbet gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Sagt till mig själv att alltid rygga Stålets nfl-reks då han inte missar en endaste. Men då han går in tungt på FAVREs lag så måste jag tyvärr tveka. Funderar på saken en stund till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Läste: Nu åkte 2/3 av rullen in på Vikings. De har ångat på riktigt bra i år. Det blir roligt att se ampixosågade Favre återvända till sin gamla hemmaarena i värsta konkurrenternas tröja. Alltså jag har oxå tippat på vikings. Väldigt osäker match dock. Men det sjuka är ju oddset man får på vikings vilket gör det är den mest spelbara typ. Vädret kommer ju dock gynna GB. Hört att det ska va snö. Favre kommer nog få det lite tuffare med passningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 Alltså jag har oxå tippat på vikings. Väldigt osäker match dock. Men det sjuka är ju oddset man får på vikings vilket gör det är den mest spelbara typ. Vädret kommer ju dock gynna GB. Hört att det ska va snö. Favre kommer nog få det lite tuffare med passningarna. Hoppas på snö, det höjer matchen ytterligare ett steg. Sitta inne i värmen medans man ser gubbarna trampa runt i snön. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 Peterson! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 ser bra ut. Ruskigt bra försvarsspel av vikings. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 ser bra ut. Ruskigt bra försvarsspel av vikings.Var inne och skrev samma sak i din db samtidigt nästan. Ser riktigt bra ut ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Var inne och skrev samma sak i din db samtidigt nästan. Ser riktigt bra ut ja. Mm såg det. Fast nu ser det ju mindre bra ut. Fan om dom tappar detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 Kollapsernas kollaps! Allt Packers gör nu går hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2009 Det löste sig till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 jajjemen, skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2009 Spelat månadens första session nu. Slutade massivt under nollan $klanskymässigt men drog ut som en kejsare så det slutade runt nollan. Spelade inte många intressanta händer så om det blir hh:s så blir det från kvällssessionen i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 Fet match inatt. Atlanta - NO. Matt ryan vs Drew Brees. MUMS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2009 Fet match inatt. Atlanta - NO. Matt ryan vs Drew Brees. MUMS Det låter fint. Går degen in på Brees eller? Det stod mig dyrt senast jag spelade mot honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 NO vinner men jag hoppas verkligen på Atlanta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2009 Tittade på när Tampa blev förnedrade av Flyers igår istället för att spela någon kvällssession. Har lite småskrot på Tampa som Cup-vinnare i år till 67 ggr men borde nog satsat på dem som vinnare i draftlotteriet i stället. I kväll blir det inte heller något spel utan O'Learys och CL. Svag start på månaden. Nu är hotell bokat till Unibet Open Warszawa dessutom. Det var fullt på Unibethotellet så valet föll på Sheraton som ligger i krokarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2009 Tror jag håller på att bli sjuk. Brukar bli det någon gång var femte år men med alkoholnedsatt immunförsvar och en smitthärd bestående av Hjort, jello, penix och fredyr på O'Learys häromdagen var jag chanslös. Ska försöka spela lite idag ändå då jag bara fått in 1000 händer hittills i november. Förövrigt så är det löjligt hur mycket sämre Powerplay är än Laul Calling. Bägge måste såklart ses men PP är rena katastrofen med Ros, Wennerholm och Anrell. Den trions samlade inkompetens skulle räcka till ja, jag vet faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BorisBecker Postad 6 November , 2009 Rapport Share Postad 6 November , 2009 Tja.. dammar ner den 13:e, nästa vecka. Hade vart schysst å ta en bärka nästa helg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 6 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2009 Tja.. dammar ner den 13:e, nästa vecka.Hade vart schysst å ta en bärka nästa helg? Gött! Jag röjer plats för det i mitt schema, ta inte med dig någon gulsot hit bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BorisBecker Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Gött! Jag röjer plats för det i mitt schema, ta inte med dig någon gulsot hit bara. Nä fan det e lugnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 10 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2009 Inte varit mycket uppdaterande här på sistone. Mest spenderat dagar och nätter med att återhämta mig från bakfylla, se på NFL/NBA och raila blomman rensa durrr helt ren. Ska försöka få in lite mer händer nu istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts