Gå till innehåll

Staahla - NBA-slutspel!

Staahla

Recommended Posts

• Svars 901
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Läste:

:)

Nu åkte 2/3 av rullen in på Vikings. De har ångat på riktigt bra i år. Det blir roligt att se ampixosågade Favre återvända till sin gamla hemmaarena i värsta konkurrenternas tröja.

Alltså jag har oxå tippat på vikings. Väldigt osäker match dock. Men det sjuka är ju oddset man får på vikings vilket gör det är den mest spelbara typ. Vädret kommer ju dock gynna GB. Hört att det ska va snö. Favre kommer nog få det lite tuffare med passningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag har oxå tippat på vikings. Väldigt osäker match dock. Men det sjuka är ju oddset man får på vikings vilket gör det är den mest spelbara typ. Vädret kommer ju dock gynna GB. Hört att det ska va snö. Favre kommer nog få det lite tuffare med passningarna.

Hoppas på snö, det höjer matchen ytterligare ett steg. Sitta inne i värmen medans man ser gubbarna trampa runt i snön.

Länk till kommentar

Tittade på när Tampa blev förnedrade av Flyers igår istället för att spela någon kvällssession. Har lite småskrot på Tampa som Cup-vinnare i år till 67 ggr men borde nog satsat på dem som vinnare i draftlotteriet i stället. I kväll blir det inte heller något spel utan O'Learys och CL. Svag start på månaden. Nu är hotell bokat till Unibet Open Warszawa dessutom. Det var fullt på Unibethotellet så valet föll på Sheraton som ligger i krokarna.

Länk till kommentar

Tror jag håller på att bli sjuk. Brukar bli det någon gång var femte år men med alkoholnedsatt immunförsvar och en smitthärd bestående av Hjort, jello, penix och fredyr på O'Learys häromdagen var jag chanslös. Ska försöka spela lite idag ändå då jag bara fått in 1000 händer hittills i november.

Förövrigt så är det löjligt hur mycket sämre Powerplay är än Laul Calling. Bägge måste såklart ses men PP är rena katastrofen med Ros, Wennerholm och Anrell. Den trions samlade inkompetens skulle räcka till ja, jag vet faktiskt inte.

Länk till kommentar