iamivar Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 följer man den gamle storturaren stålets rygg så är man garanterat snart ekonomiskt oberoende, förutsatt att man har minst 100kr att börja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 Oh va nära... Jag hade iförsig -4. Dom där 0,5 är viktiga ibland (= Edit; Ni som somnade, 13-15 blir 19-15 med 1 minut hacka kvar. Dom gör ett 2p försök ist för enkel field goal för dom tjänar tid på det antar jag (inte så jätteinsatt) och den sitter på fitthåret, blev även review men var ganska klart efter repriserna. Missar dom den är det ju tiltande om man har -4,5. Missade upplösnngen själv då jag vilade lite men det verkar varit spännande. Klart conversionen sitter i det läget, NFL går inte att ha backdagar på. Edgen är för stor för det. Hur mycket räknar Stååhla med att kunna lasta på bowlen? Lite nyfiken på hur stor avkastning man kan räkna med om man följer dina bets blint och godtroget som den sportsbetfirre man faktikst är? Det är svårt att veta, jag klev in först i slutet av grundserien förra säsongen men hann upptäcka trenden att rullen ökar exponentiellt så är man med från säsongsstart kan det nog bli riktigt bra med kulor. följer man den gamle storturaren stålets rygg så är man garanterat snart ekonomiskt oberoende, förutsatt att man har minst 100kr att börja med. Synd bara att större delen av de pengarna hamnar i din kassa till slut ändå, som efter senaste kinapokern. Kämpar fortfarande med att reparera det backet, både finansiellt och psykiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Dom gör ett 2p försök ist för enkel field goal för dom tjänar tid på det antar jag (inte så jätteinsatt) Matchklockan rullar inte under extrapoäng så det spelar ingen roll i det hänseendet. Men de vill nog hellre ha en 6-poängsledning där eftersom en 5-poängsledning är exakt lika värdelös som en 4-poängsledning ändå. Edit: Sen heter det inte field goal när det är extrapoängsförsök. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Tja stålet, läget då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Matchklockan rullar inte under extrapoäng så det spelar ingen roll i det hänseendet. Men de vill nog hellre ha en 6-poängsledning där eftersom en 5-poängsledning är exakt lika värdelös som en 4-poängsledning ändå. Edit: Sen heter det inte field goal när det är extrapoängsförsök. Ok, pinsamt! Enda sporten jag inte har så bra koll på reglerna av de stora, vänta en säsong så jävlar! (= Är ganska rolig sport förutom typ två saker, det ena är hur overtimen avgörs, förstörde känslan för mig andra matchen, och det andra är.. Varför firar dom mer än när nån scorar i en vm final när dom bara för fram bollen 20 yards från 20 till 40? Eller när dom tacklar ner nån och det fortf är flera försök kvar, man tror dom vunnit matchen eller nåt så mkt som dom firar för skitsaker. Nu lät man som en hater, kanske tillhör spelet, men känns som tränarn borde säga åt dom o lugna sig lite, mer än halva planen kvar liksom (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 Tja stålet, läget då? Tjena GG, helt ok. Själv? Ok, pinsamt! Enda sporten jag inte har så bra koll på reglerna av de stora, vänta en säsong så jävlar! (= Är ganska rolig sport förutom typ två saker, det ena är hur overtimen avgörs, förstörde känslan för mig andra matchen, och det andra är.. Varför firar dom mer än när nån scorar i en vm final när dom bara för fram bollen 20 yards från 20 till 40? Eller när dom tacklar ner nån och det fortf är flera försök kvar, man tror dom vunnit matchen eller nåt så mkt som dom firar för skitsaker. Nu lät man som en hater, kanske tillhör spelet, men känns som tränarn borde säga åt dom o lugna sig lite, mer än halva planen kvar liksom (= Att greja 20 yards i en smäll är en ganska stor grej, 4 friska försök och 20 yards närmare motståndarens målområde samt 20 yards längre från sitt eget. Sen är det förmodligen en hel del adrenalin i kroppen efter att överlevt ännu en rush. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Det är bra tack, förutom att meta inte vill vara min kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 Idag har jag varit nere på Focus och handlat, det blev mycket gott och det hela kröntes med Focus färskpressade klementinjuice, något jag inte smakat förut men den var himmelsk. Har även hunnit få in 1500 händer idag så på latsidan har jag inte legat. Patriots - Bills i natt vid 01. Har ni några tips på den här omgångens sista (?) NFL-match. Tips mottages tacksamt. Lutar åt ett Bradybet med handikapp men vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 hade satsat på yankees Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Jag är ännu i rek-stadiet för nattens matcher. Men det känns väldigt lockande med en dubbel bestående av Patriots -10.5 och Chargers -10.0 till 3.52x. Men ännu är inget fastställt. Ska youtubea lite Brady och se om rätta feelingen dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Tjena J af Stålvisnkij! Ska du till prag? Mvh Ampixo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 hade satsat på yankees Vi vet. Jag är ännu i rek-stadiet för nattens matcher. Men det känns väldigt lockande med en dubbel bestående av Patriots -10.5 och Chargers -10.0 till 3.52x. Men ännu är inget fastställt. Ska youtubea lite Brady och se om rätta feelingen dyker upp. Tjena J af Stålvisnkij! Ska du till prag? Mvh Ampixo Nä, det blir nog inget Prag för min del tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 Nu har jag spelat nära tusen händer till och tänkte krydda dagboken med lite intressanta händer från sessionen. $1000.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, September 14, 07:40:08 ET 2009 Table Boren (No DP 100 bb min) (Real Money) Seat 8 is the button Seat 1: HowardWolowitz ( $2057.00 USD ) Seat 3: morganstake ( $1074.00 USD ) Seat 5: KingSlender ( $1424.00 USD ) Seat 6: RoySpern ( $2454.00 USD ) Seat 8: KEIK0 ( $1629.00 USD ) Seat 10: sidan2000xd ( $1907.50 USD ) sidan2000xd posts small blind [$5.00 USD]. HowardWolowitz posts big blind [$10.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to KingSlender [ Ad Kh ] morganstake folds KingSlender raises [$35.00 USD] RoySpern folds KEIK0 raises [$150.00 USD] sidan2000xd folds HowardWolowitz folds KingSlender raises [$315.00 USD] KEIK0 raises [$1479.00 USD] KingSlender calls [$1074.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 9h, 9s, 7h ] ** Dealing Turn ** [ 4c ] ** Dealing River ** [ Qs ] KEIK0 wins $3065.00 USD from main pot KEIK0 shows [Ac, Ah ] $1000.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, September 14, 08:03:28 ET 2009 Table Boren (No DP 100 bb min) (Real Money) Seat 8 is the button Seat 1: HowardWolowitz ( $2015.00 USD ) Seat 3: morganstake ( $666.75 USD ) Seat 5: FighterHayabusa ( $1117.00 USD ) Seat 6: RoySpern ( $2900.00 USD ) Seat 8: KEIK0 ( $3057.00 USD ) Seat 10: sidan2000xd ( $2289.50 USD ) sidan2000xd posts small blind [$5.00 USD]. HowardWolowitz posts big blind [$10.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to FighterHayabusa [ Ad As ] morganstake folds FighterHayabusa raises [$35.00 USD] RoySpern folds KEIK0 folds sidan2000xd folds HowardWolowitz raises [$110.00 USD] FighterHayabusa raises [$225.00 USD] HowardWolowitz raises [$1895.00 USD] FighterHayabusa calls [$857.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 6h, 7c, 6c ] ** Dealing Turn ** [ 2s ] ** Dealing River ** [ Jd ] HowardWolowitz wins $898.00 USD from main pot FighterHayabusa wins $2236.00 USD from main pot HowardWolowitz shows [Ac, Qs ] $1000.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, September 14, 07:27:31 ET 2009 Table Niort (No DP) (Real Money) Seat 3 is the button Seat 1: Starman ( $1022.00 USD ) Seat 3: gamer2120 ( $928.75 USD ) Seat 5: pp37 ( $1000.00 USD ) Seat 6: RAISIDENTEVIL ( $200.00 USD ) Seat 8: Nexby ( $200.00 USD ) pp37 posts small blind [$5.00 USD]. RAISIDENTEVIL posts big blind [$10.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Starman [ Js Ad ] Nexby folds Starman raises [$30.00 USD] gamer2120 raises [$90.00 USD] pp37 folds RAISIDENTEVIL folds Starman calls [$60.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 8c, Jh, 6h ] Starman checks gamer2120 bets [$195.00 USD] Starman raises [$932.00 USD] gamer2120 calls [$643.75 USD] ** Dealing Turn ** [ Qd ] ** Dealing River ** [ 8h ] Starman wins $1962.75 USD from main pot gamer2120 shows [Kc, As ] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 Det blir något fel på HUD:en när jag spelar titt som tätt, den dör så jag får stoppa autoimporten och starta om den för att den ska poppa upp igen. Är det någon annan som har samma problem på iPoker med HEM eller är det bara min dator som strular? Har haft det så länge och det är ganska tiltande faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
penix Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 fold pre i första, vad ska han ha när han går ALL IN efter din 4bet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 fold pre i första, vad ska han ha när han går ALL IN efter din 4bet? får hålla med här. du visar extrem styrka med din 4abet. han måste ha en extrem stark hand här (aa,kk) för att dega in. lutar mer åt AA dock faktiskt.. fast nu vet jag ju inte om ni har massa historia och sånt som påverkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 kan ni inte trolla ner pokerfriends eller något istället? tror inte det är den sortens kritik staahlion är ju efter direkt. usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 fold pre i första, vad ska han ha när han går ALL IN efter din 4bet? Fyrbetfolda det är mitt favoritspel. Men inte i detta fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 får hålla med här. du visar extrem styrka med din 4abet. han måste ha en extrem stark hand här (aa,kk) för att dega in. lutar mer åt AA dock faktiskt.. fast nu vet jag ju inte om ni har massa historia och sånt som påverkar. du spelar inte ens på nivån så tycker inte du ska uttala dig. finns säkert massa history och gameflowaspekter som du inte har en aning om när du inte sett resten av sessionen. alltid lika roligt när innebandyspelare ska kommentera stanley cup Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 equity win tie pots won pots tied Hand 0: 37.057% 08.19% 28.87% 2103653 7414334.50 { AcKd } Hand 1: 62.943% 34.08% 28.87% 8752238 7414334.50 { KK+, AKs, AKo } Han får ca 1,5-1 i pottodds mot den supertajta rangen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 du spelar inte ens på nivån så tycker inte du ska uttala dig. finns säkert massa history och gameflowaspekter som du inte har en aning om när du inte sett resten av sessionen. alltid lika roligt när innebandyspelare ska kommentera stanley cup MMEN PRATADE JAG MED DIG ELLER DITT FÖRKUKADEHÄSTRÖV?!? du tror du är nån jävla cashgamegud bara för du haft tur med ditt shortstackskottande på höga nivåer. förövrigt så har INNEBANDY ingenting med STANLEY CUP att göra. toppmongo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 equity win tie pots won pots tied Hand 0: 37.057% 08.19% 28.87% 2103653 7414334.50 { AcKd } Hand 1: 62.943% 34.08% 28.87% 8752238 7414334.50 { KK+, AKs, AKo } Han får ca 1,5-1 i pottodds mot den supertajta rangen... matte tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Håller med ampixo faktiskt, AA eller KK finns alltid i spel här, det är ju bara att titta på den andra handen. Varför outar du dina nick förresten, kan inte vara bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 matte tönt Alla kan inte shortstacka på känsla som du gör. btw http://skrivihop.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 För er som gillar NFL så vill jag tipsa om nfl.com/gamepass där man kan se streamade NFL matcher live i HD kvalitet. Går dessutom att se 4st samtidigt (1 stor och 3 små "rutor") vilket gör det väldigt fiffigt att snabbt byta match när något lag kommer innanför red zone etc.. Tyvärr kostar det en slant, men då man kan se samtliga matcher live, samt kunna se alla matcher i repris precis när man man önskar så tycker jag det är klart värt det. Dessutom så ingår kanalen NFL Network som sänder 24/7. Detta i kombination med ESPN America för NCAA matcherna gör att hösten är räddad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts