Metaddict Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Skrtel :hjärter: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Sansrom: Är det inte dags o byta nick till sansfarsan och en liten bild på dottern som avatar? Barnavatar blir det först när jag har fått barnbarn och då byter jag nick till Sansrom17. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 20 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Skrtel :hjärter: Vi får se om det blir lika många hjärtan från din sida när vi summerar antalet fjärdeplatser efter säsongen. Hör med Sven Nylander vad som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Är det någon som ska med till Cosmo i Gbg ikväll? Sticker nog ner vid 23-tiden och fyllespelar lite 20/20. Kom igen nu, fegisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Ingen alltså? Inte ens min gode vän Djens? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Ställer upp för laget, kommer ner och foldar en sväng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Inget braggande om senaste äventyret på cosmopol antar jag betyder att du är busto? edit: Klämde dit en smilie så att alla ska veta att jag tycker det är tråkigt om du skulle vara busto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 24 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Det blev ingen busto, en sväng över inköpet upp inkl drinkar och taxi. Missade att uppdatera här då jag trodde intresset var svalt men ack så fel jag hade. I kväll blir det födelsedagsfest så det är bara att dra på sig ledartröjan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 24 Januari , 2009 Rapport Share Postad 24 Januari , 2009 Höhö var trevligt. Men nästa gång drar vi dit på en helg, lite väl seriöst spel och stela gubbar nu senast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Lite småsjuk idag så istället för att spela så har jag ägnat dagen åt nostalgi på youtube. Började med att kika på C64 game music compilation med många fina bitar samt Amiga game music compilation med dängor som musiken i Turrican 2, Lotus Esprit Turbo Challange 2 och 3, Last Ninja 2 (ingick såklart även i C64-klippet) och Lost Patrol. Cannon Fodder är ett annat spel med riktigt bra musik till. Brukar faktiskt spela lite Amigaspel via kompilatorn WinUae då och då. Har bland annat kört igenom It Came From The Desert 1 & 2, Elvira - Mistress of the dark, PQ2, PQ3, Monkey Island, Ports of Call, Oil Imperium, Nuclear War samt spelat en del Pinball Dreams och Fantasies. Senast gav jag mig på Codename: Iceman av Sierra men har för mig att det var något strul med det, likaså Operation Stealth. Andra spel jag spelat på kompilatorn är Nitro, Panza Kickboxing, Joan of Arc, Rise of the Dragon, California Games, Neuromancer, Pirates, Wings, Wings of Fury, Moonstone, Centurion, Escape from Colditz och ett gäng till jag inte minns på rak arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Dags igen för Amigagrind efter hockeyn och fotbollen ikväll. Jag blev sugen efter att läst Myssions dagbok så plockade hem ett 50-tal nya spel. Har inte bestämt vad jag ska spela ännu men det lutar väl åt Adventures of Robin Hood inledningsvis. Är det bara jag som är gammalt amigafan här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Dags igen för Amigagrind efter hockeyn och fotbollen ikväll. Jag blev sugen efter att läst Myssions dagbok så plockade hem ett 50-tal nya spel. Har inte bestämt vad jag ska spela ännu men det lutar väl åt Adventures of Robin Hood inledningsvis. Är det bara jag som är gammalt amigafan här på forumet? Verkligen inte, oil imperium funkar alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Dags igen för Amigagrind efter hockeyn och fotbollen ikväll. Jag blev sugen efter att läst Myssions dagbok så plockade hem ett 50-tal nya spel. Har inte bestämt vad jag ska spela ännu men det lutar väl åt Adventures of Robin Hood inledningsvis. Är det bara jag som är gammal som faan här på forumet? fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Hade ingen amiga, men min storebror hade en atari. Det var grejer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LongAgo Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Vad i självaste fan hittar man här om inte en dagbok av af stålson. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Verkligen inte, oil imperium funkar alltid. Möts vi någon gång på något pokerevent eller dylikt då ska du få en riktig slaparound i Oil Imperium och Ports of Call. fyp Det är inte jag som är gammal, det är ni som är för unga. Hade ingen amiga, men min storebror hade en atari. Det var grejer det. Det är därför jag aldrig gillat dig. Vad i självaste fan hittar man här om inte en dagbok av af stålson. Hur kan du missat en av pokerforums mest populära dagböcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Det är inte jag som är gammal, det är ni som är för unga. Av Sveriges fyra pokerprofiler är du i alla fall näst yngst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 oh fyfan Sansrom jag skrattar så jag dör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Snacka inte om Oil Imperium i närvaron av en iranier. Jag hyr en agent för 1 mille som sätter era källor i brand pojkar. Sen dumpar jag priset i er världsdel o köper upp era källor när ni är bankrutt. EZ money sas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Är det någon som har en invite till sportbit.org till övers? Har varit inaktiv där förlänge så nu har mitt konto raderats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Är det någon som har en invite till sportbit.org till övers? Har varit inaktiv där förlänge så nu har mitt konto raderats. Ingen? Inte ens jm_j? Hepp, då får jag väl streama basketen istället då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 du kan kolla i nån slags HD-kvalitet på nba.com, kostar 35 bucks för hela slutspelet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 du kan kolla i nån slags HD-kvalitet på nba.com, kostar 35 bucks för hela slutspelet Oj, tack. Läste något förra säsongen om att NBA vägrade streama sina matcher så har inte ens bemödat mig att titta. Ska ta en titt på sidan direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Oj, tack. Läste något förra säsongen om att NBA vägrade streama sina matcher så har inte ens bemödat mig att titta. Ska ta en titt på sidan direkt. Hur känns det o va me i min dream5 på PaD? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Hur känns det o va me i min dream5 på PaD? En ära få förunnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts