sentenced Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Vilka skulle då dessa 3 vara och varför? Personligen har jag provat minst 6-7 olika nätverk men för tillfället kör jag på party, ipoker och full tilt. Party bara för att jag gillar deras sitngo, ipoker mest pga trevlig miniview och full tilt pga att man kan modda borden så dom blir ruskig sköna att titta på (samt miniview ofc). Citera
Gäst Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Full Tilt och Stars är överlägset snyggast och bäst. Sen blir det väl Boss oxå iom att jag spelar alla mina HU SnGs där. Citera
jojje2k Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Stars,PartyPoker och FullTilt då lär du aldrig behöva vara utan action. Citera
heltok Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 prima. alla andra klienter är slöa. Citera
beachhouse Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 spelar ju fler händer med 2 bord på UB/tim, än 3 på prima. Citera
Bluwajt Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Full Tilt och Stars självklart. Den tredje är svårare men får la bli Svenska Spel då. Citera
vincentblack Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Stars på grund av bra turneringsutbud. Prima på grund av bra sit & go utbud Ongame på grund av dåliga spelare (inklusive mig själv just nu) lus att det är skönt med snabbknappar. Då kan man sitta med tangentbordet i knät och äta chips samtidigt Citera
Hygglo Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 1. Pokerstars. Det finns bara två fel med Stars; det är inte skattefritt och det har varit väldigt ofta klienten hänger sig på sista tiden. Annars har Stars allt. 2. Betspoker. Helt enkelt för att jag vinner mest pengar på Ongame och jag gillar Bestpokerklienten bäst av de Ongame-klienter jag provat. 3. Lite svårare att välja. NordicBet kanske. Jag tyckte det var väldigt bra av dem att stå för det de lovat i prispengar i Online-SM 2006 trots mindre deltagarantal än de räknat med. Citera
Kollikock Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 1. Stars - Allt är bäst på Stars förutom skattebiten 5. Prima - Snabb, bra rb och skattefritt 6. IPoker - jag gillar stället helt enkelt Citera
Verdi Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Efter att ha spelat på UB så känns det som att man spelar i klister på alla andra klienter... Citera
bzkt Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 Vilka skulle då dessa 3 vara och varför? Personligen har jag provat minst 6-7 olika nätverk men för tillfället kör jag på party, ipoker och full tilt. Party bara för att jag gillar deras sitngo, ipoker mest pga trevlig miniview och full tilt pga att man kan modda borden så dom blir ruskig sköna att titta på (samt miniview ofc). Diskuterar vi klienter eller siter? Citera
Cmart Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Full Tilt är överlägset bäst med flest funktioner och lätt att "modda". Stars är snygg och bra. Party är en personlig favorit, snabb och enkel och lättmoddad. Prima är det sämsta som någonsin producerats i programmeringsväg. Grafisk katastrof, slö, fryser, laggar, inga mucked cards, fördröjd handhistorik m.m Men spelar man bara efter hur bra klienten är så är man ju bra dum. Därför spelar jag mycket på prima, men man njuter ju inte direkt av varje sekund. Citera
NoiSoli* Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Nån mer än jag som saknar tribeca ? Citera
BigBlind Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 B2b e ju klart det skönaste nätverket. Synd att det har blivigt sönder grindat. Sen så gillar jag pacific. Men lite tiltande med en all in knapp:evil: . Citera
MBengtsson Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Allt grafiskt "häftigt" trams går bort. Jag vill spela poker och inget annat. Gillade Party tidigare pga att jag "växte upp med" Multipoker (samma klient), men har samtidigt numera lite svårt att se skillnad på hjärter/ruter och spader/klöver vid en snabbtiitt. Negativt är även jackpotfönster och annan skit, så jag har slutat spela där. Funderar på att göra comeback dock. Spelat bäst ekonomiskt där och det är ju ändå det som avgör i slutändan. B2B är suveränt - inte något som stör. Bara poker. Snabb att ladda. Prima är klart sämst - sitter och kämpar mig igenom en bonushoring och det är verkligen kämpa som gäller.. och det mest pga att jag inte kan spela mer än 3 bord samtidigt utan att klienten stannar med jämna mellanrum.. ibland kommer jag inte in alls utan får spela någon annanstans. Citera
Partyjack Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Prima är klart sämst - sitter och kämpar mig igenom en bonushoring och det är verkligen kämpa som gäller.. och det mest pga att jag inte kan spela mer än 3 bord samtidigt utan att klienten stannar med jämna mellanrum.. ibland kommer jag inte in alls utan får spela någon annanstans. Vad är det för burk du lirar på då egentligen? Citera
MBengtsson Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Vad är det för burk du lirar på då egentligen? nja.. en gammal Dell GX240 från 2002. Windows 2000. 512 MB i minne. Den funkar bra överallt utom på Prima. Klienten där verkar vara megastor att ladda jämfört med övriga nätverk och det är nog där problemet ligger. Citera
Gummo Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Crypto är mycket ett mycket trevligt nätverk. Sen gillar jag SvS väldigt mycket. jag tycker om att man spelar med kronor. Citera
eurythmech Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Stars är den enda klient som är acceptabel, även om den har tonvis med brister. Citera
AdslVerbe Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 prima. alla andra klienter är slöa. Finns prima fortfarande? Citera
Bodinarn Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 prima och stars är givna. ngn annan behövs nog inte.. Citera
gregcadillac Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 B2B är ju helt klart den stilrenaste och mest lättspelade klienten av dom alla. Borden är inte heller så förbannat stora i normal view som de är på andra siter, vilket gör att man med en helt vanlig skärm kan spela 4 bord utan alltför tiltande överlappnig. Ongame har ju livets tiltklienter men på tok förstora bord och annat trams. Citera
DrRoland Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Prima, svs, wsex och crypto är de enda 4 som går att spela på. Resten är mer eller mindre suspekta. Citera
the_bean Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 B2B är nöten. Jag har dock inte spelat på UB och prima. Men föredrar den framför stars och party. 2:a blir full tilt, härlig känsla där. 3:e svenska spel Citera
Recommended Posts