Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 457
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Spelade 2,7k händer igår och backade 7k. Kändes lite lagom roligt att förlora 34 coinflips i sträck. Aja :(

Hela London exploderar i fyrverkerier ikväll till ära av min födelsedag, det är ett riktigt najs välkomnande av invandrare. Något som Sverige borde ta efter. Har hört nåt tjafs om någon Fawkes men fattar inte riktigt vad det handlar om.

Postad
Spelade 2,7k händer igår och backade 7k. Kändes lite lagom roligt att förlora 34 coinflips i sträck. Aja :(
Men du är ju så run good att du bara förlorar 7k när du torskar typ en miljon i coinflips.

Har hört nåt tjafs om någon Fawkes men fattar inte riktigt vad det handlar om.
Om jag fattat rätt så är det något priderelaterat och snubben heter "Gay Fawkes".
Postad

Efter att ha backat 100k under en fin period i mitt liv, så har jag nu skaffat mig två (!) ytterst hemliga samarbetspartners för december. Suck on that CDS! Den ene kan vi av anonymitetsskäl kalla för Saxin. Den andre föredrar av för mig okända skäl att gå under under namnet Lars Adaktusson. Dealen är som följer:

20k händer var på NL2k med start 1 december klockan 9 am (GMT), alla förluster delas lika.

Stay tuned!