ebisumaru Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Klar för dagen, har 20k. Borde vara strax under snittet. Riktigt nöjd med mitt spel faktiskt:-D . Imorgon ska jag bränna mig på stranden:mrgreen:, kanske fixa massage och heja på fhaugen. Satt på samma bord som en hyperaggro dansk som jag trodde var ganska dålig i början men visade sig att han kunde växla tempo bra. Sen var det ett par ok spelare, några gamla löjligt nittiga spelare och nån åsna. SCTrojans satt också ett tag men bustade under sista nivån. Sjukt vilken ego vissa turneringsspelare har fastän dom inte tjänar mer än en hyfsad midstakesgrinder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Kul du hållit dig kvar. När spelar Haugen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Kul du hållit dig kvar. När spelar Haugen? 12 imorgon (borde vara 18 svensk tid). Kanske rapporterar lite hur det går för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 12 imorgon (borde vara 18 svensk tid). Kanske rapporterar lite hur det går för honom. Fint. =) EDIT: Vet du förresten om någon sida har liveblog från Aruba? Vore kul att kunna följa lite hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Tjena ebis! försökte ringa dig idag men kom inte fram. Spelade idag med och har 35k, drog tvåoutare i 25k-pott =). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Fint. =) EDIT: Vet du förresten om någon sida har liveblog från Aruba? Vore kul att kunna följa lite hur det går. Ingen aning. Lina som brukar skriva vid EPT var här men tror inte hon skriver nåt live (inte säker). Skrev till en massa tidningar. Tjena ebis! försökte ringa dig idag men kom inte fram. Spelade idag med och har 35k, drog tvåoutare i 25k-pott =). Ok, hade telefonen avstängd under turren. Hade nåt missat samtal som jag inte kände igen numret på. Kan höras imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Ok, hade telefonen avstängd under turren. Hade nåt missat samtal som jag inte kände igen numret på. Kan höras imorgon? Sure thing Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 heja heja heja:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Lycka till! . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Stort jävla GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Hittade en rapportering på poker.se. Visst är anette bra men en blind åsna hade ju kunnat spela denna hand lika bra. CO har ju för fan aldrig nåt: "En tjej som bara går från klarhet till klarhet är Anette_15. Det senaste halvåret har gjort henne till en superhet livespelare. Idag stod jag vid hennes bord och såg henne reisa från lilla mörken efter att en massa killar limpat in. De foldar fram till cutoff som slår om ordentligt. Efter att ha funderat i några minuter ställer hon killen all-in och självklart foldar han. I efterhand berättar hon att hon hade AQ och visste att killen bara försökte göra ett stort spel mot henne för att han visste vem hon var. Anette satt på samma bord större delen av dagen och trivdes verkligen där eftersom spelarna var rätt tighta och hon fick utrymme för att göra sina snygga spel." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 lol:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Gl också såklart:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Hittade en rapportering på poker.se. Visst är anette bra men en blind åsna hade ju kunnat spela denna hand lika bra. CO har ju för fan aldrig nåt: "En tjej som bara går från klarhet till klarhet är Anette_15. Det senaste halvåret har gjort henne till en superhet livespelare. Idag stod jag vid hennes bord och såg henne reisa från lilla mörken efter att en massa killar limpat in. De foldar fram till cutoff som slår om ordentligt. Efter att ha funderat i några minuter ställer hon killen all-in och självklart foldar han. I efterhand berättar hon att hon hade AQ och visste att killen bara försökte göra ett stort spel mot henne för att han visste vem hon var. Anette satt på samma bord större delen av dagen och trivdes verkligen där eftersom spelarna var rätt tighta och hon fick utrymme för att göra sina snygga spel." hade CO vikit upp AA/KK/AK så hade hon vart största fisken antar jag Inte för att ta ifrån henne något men poker är ett roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Glgl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 hade CO vikit upp AA/KK/AK så hade hon vart största fisken antar jag Inte för att ta ifrån henne något men poker är ett roligt spel Limpa med AA/KK efter massa limpare? Självklart finns det folk som gör det och hon kan vara uppe mot det, men man kan ju inte kalla henne fisk för det, väldigt standardmove. Typ: "spelaren X ställde 22 10k först in på 400/800/50A" Rakt in i QQ, VILKEN TOMTE!! Inget menat mot dig men tror dock du har fel i att folk skulle tomteförklara henne;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Spelade två $20 grytor med Ulaf och hans polare, vann en. Måttligt berusad, hoppas jag inte är bakfull imorgon vore något olyckligt. Borde klara sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Hej dagbok, Spelade ok idag men bustade tyvärr. Vann en flip för att gå upp till 30k under första varvet. Sen 2barrelade jag ner mig till sådär 15k och blev lite restealad. Därefter får jag sjukt kalla kort och inga läge och blindar mig ner till 9,5k på 300-600/75. Bytar bord till ett där Mike Matusow sitter. UTG slår upp till 2k jag pushar med 88, knappen har bara 1,5k och synar. Mike steker och viker UTG synar med 99. Mike sa att han vek 77, synd att han inte hitta synen för då hade UTG garanterat foldat. Floppen AKxddd bara jag har d. Kommer inget såklart och jag är ute. hopp. Nu har jag en massa skolarbete att göra ewgearsaegregdewrg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Otur, blir det någon annan turre där innan hemfärd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Otur, blir det någon annan turre där innan hemfärd? Nix, den sista var idag och orkade inte med den. Låg på stranden och brände min stackars rygg istället. Sen åkte vi och köpte klockor. http://www.watchonwatch.com/products/tag_heuer/carrera_chronograph_black_dial_bracelet Har blivit sugen på att åka och spela PCA också, passar speciellt bra då det är precis efter nyår och vi inte har några föreläsningar då. Ska kanske försöka kvala lite annars åker jag nog ändå om jag fortsätter ha ett bra år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 Ja, kanske kan vara värt att lägga lite tid på satelliter till pca. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Schysst klocka, har själv just en sådan Vad fick du ge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts