Gå till innehåll

bruden lämnat mig lol


AnonymHaj

Recommended Posts

  • Svars 222
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stäng av internet och sälj datorn, skicka in pengarna till ditt ex eller till din/dina barn konto.

Flytta och börja om med ett liv !

 

För fan... detta är fruktansvärt, det värsta är väll att risken är ganska stor att du sitter med dina 7,2:or allt oftare.

Starta om ditt liv nu, utan internet !

precis lucky star ger dig mer alkohol-per-krona!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så uppenbart osant!

 

Inte en chans flickvännen har sina 150k livsbesparingar knutet till ett betal/kreditkort! INGEN e så dum

 

Finns nåt som heter internetbank nuförtiden. Jag har 3 konton, varav 1 är kopplat till visa kort. Men när jag loggar in på internetbanken får jag en översikt över alla 3 och kan på 1 sec föra över pengar mellan de olika kontona, och på så sätt fylla på Visa kortet när man känner för det...

 

Jag skulle gissa på att både han och hans sambo hade gemensam tillgång till bankdosan och har kunnat logga in med den, sen har han enkelt kunnat flytta över pengar från sparkontot till visa kortet.

 

Fantastiskt va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men för i helvete,varför skulle tjejen plocka ut sina fondbesparingar sen barnsben och koppla skiten till sitt visa eller va fan det nu är för kort hon har.

Hon torde dessutom redan veta att han spelar för mycket eftersom i stort sett hela hans lön försvinner varje månad.

En stor jävla lögn är vad jag tror det är och skulle det mot fömodan inte vara det så går mina tankar till frun/sambon och barnen isället för till denna idiot.

 

Du vet att allt sånt går att göra på internet va?

 

EDIT: Någon var visst före.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sen får man tänka på att försvinner de stora summor på en gång så finns de en väldigt stor chans att swebank ringer till konto ägaren..

 

räckte med att jag handlade en dator för 13k genom nätet klockan 21:30 på kvällen ,då en från swebank ringde som bara en säkerhet o ville bekräfta genom tele.. tror ej de händer hela tiden för de vore ingen dålig support..

 

men men..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har saxat några citat från dig och hoppas du ser vad du skrivit för motsattser och varför jag kallar dig empatilös.

 

Vad gäller ditt sk hyckleri så tror jag inte att majoriteten av spelarna vi möter är spelmissbrukare. Visst det förekommer men är långt ifrån alla, utan större delen av pengarna kommer nog ifrån dina sk nöjjesspelare som lirar för att det är roligt. Sedan tror jag nog att de flesta av oss som spelar poker vet om att en del av våra vinster kommer från spelmissbrukare. Vad är det för hyckleri i det?

 

En sak till. Nu orkar jag inte lägga mer tid på att förklara för en empatilös människa varför man ska hjälpa och inte stjälpa andra människor. Så det här är mitt sista inlägg i debatten.

 

Tack för att du citerar så folk ser vad jag har skrivit.

 

Ok skriver också ett sista(?) inlägg för att förtydliga.

Enligt dig är det självklart att OP är svårt psykiskt sjuk, det är det inte enligt mig. Därför tycks du missförstå (eller tvärtom) det jag skriver.

 

Till sist majoriteten av alla spelare är naturligtvis inte spelberoende men de som förlorar relativt stora pengar vecka ut och vecka in är det och det är i stor utsträckning folk iallfall vad jag tror har problem med sitt spelande. Utan dem skulle vi alla tjäna mycket mindre på poker.

 

B.t.w. om någon av er alla godhjärtade människor är villig att på ideell basis hjälpa mig att bli en bättre människa så är jag villig att lyssna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

B.t.w. om någon av er alla godhjärtade människor är villig att på ideell basis hjälpa mig att bli en bättre människa så är jag villig att lyssna.

 

Det verkar inte så, för du argumenterar emot nästan alla inlägg där du istället skulle kunna lära dig något. En bra start kan alltså vara att läsa igenom inläggen här en gång till med lite öppnare ögon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för att du citerar så folk ser vad jag har skrivit.

 

Ok skriver också ett sista(?) inlägg för att förtydliga.

Enligt dig är det självklart att OP är svårt psykiskt sjuk, det är det inte enligt mig. Därför tycks du missförstå (eller tvärtom) det jag skriver.

.

 

Är ju tvungen att skriva en gång till.

 

Inte nog med att du är empatilös du kan heller inte förstå de texter du läser.

 

Saxa ett enda citat från mina inlägg där jag skriver att han är svårt psykist sjuk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ju tvungen att skriva en gång till.

 

Inte nog med att du är empatilös du kan heller inte förstå de texter du läser.

 

Saxa ett enda citat från mina inlägg där jag skriver att han är svårt psykist sjuk?

 

H2H fight i läsförståelse? Valfri insats (nästan).

 

Du har inte explicit skrivit det men eftersom du menar att jag säger emot mig själv när jag hävdar att jag har sympati för psykiskt sjuka människor och klankar ner på OP så drar jag slutsatsen att du anser att OP är psykiskt sjuk.

Med tanke på omständigheterna drog jag också slutsatsen att han i så fall knappast är lindrigt psykiskt sjuk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

H2H fight i läsförståelse? Valfri insats (nästan).

 

Du har inte explicit skrivit det men eftersom du menar att jag säger emot mig själv när jag hävdar att jag har sympati för psykiskt sjuka människor och klankar ner på OP så drar jag slutsatsen att du anser att OP är psykiskt sjuk.

Med tanke på omständigheterna drog jag också slutsatsen att han i så fall knappast är lindrigt psykiskt sjuk.

 

Lägg inte så mkt egna tolkningar och tyckande samt dra inte egna slutsatser om vad folk skriver. Bara läs vad som står.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg inte så mkt egna tolkningar och tyckande samt dra inte egna slutsatser om vad folk skriver. Bara läs vad som står.

 

Ok vi fortsätter en vända till. Vad är det där för svar. Självklart tolkar jag vad folk skriver. Säg vad som är fel i tolkningen istället.

 

Jag har hittills aldrig varit otrevlig mot dig (bara mot OP) trots att du kallat mig både det ena och det andra (vilket jag tycker du har all rätt att göra även om jag inte håller med. Detta eftersom jag haft respekt både för dig dina åsikter och dina 2k inlägg här på pf.

 

men när du kommer med sådana svar verkar du vara helt dum i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok vi fortsätter en vända till.

 

Tredje och sista "varningen".

 

Nä, det är slut nu, vill ni har H2h battle i läsförståelse om empati eller vad ni nu sysslar med så får ni starta en tråd någon annanstans på forumet, förslagsvis dagbok eller OT.

 

Diskutera topic eller låt bli...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men när du kommer med sådana svar verkar du vara helt dum i huvudet.

 

 

Då säger vi att jag är det då.

 

Till AnonymHaj vill jag bara säga följande:

 

Hoppas du har läst inläggen här på PF och förstår varför du har så mycket kvar i livet. Det finns som sagt hjälp. Du ska bara klara av att ta första steget. Om du inte tycker att det spelar någon roll för dig så tänk på att det spelar stor roll för ditt barn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså som all redan skrivit här så är det ingen som tjänar på att vi misstror OP. Detta e tungt och vi måste inse att vi faktiskt har ett ANSVAR när vi läser sånna trådar här. Vill ni fjanta er gå in på lunarstorm. Han e anonym här o vill skriva av sig lite. Knappast man kontaktar familj eller vänner i det här läget.

 

Till OP vill jag säga att du garanterat kommer komma ur det här. Alla som lirar 5-10 och uppåt har gjort sjuka monetära back, säger inte att du ska fortsätta spela men pengar kommer och går och du kommer garanterat att ha glömt hopplösa känslan du har nu, men detta kräver en prestation från dig och oavsett hur jobbigt det må kännas just nu kan du fixa det om du tar första steget och kontaktar ngn stödlinje. Framförallt ska du berätta för dina anhöriga/vänner hur allt ligger till. Det är den minst smärtsamma vägen. Du kommer att få stöd av de om du är ärlig.

 

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då säger vi att jag är det då.

 

Till AnonymHaj vill jag bara säga följande:

 

Hoppas du har läst inläggen här på PF och förstår varför du har så mycket kvar i livet. Det finns som sagt hjälp. Du ska bara klara av att ta första steget. Om du inte tycker att det spelar någon roll för dig så tänk på att det spelar stor roll för ditt barn.

 

Herregud vad han sitter och skrattar åt att ni går på det. Jag med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stäng tråden detta leder ju ändå ingenvart.

 

Dåligt förslag tycker jag.

Bättre att rensa bort alla onödiga inlägg. Om killen har de problem som han säger så tror jag knappast att låsa tråden är så lyckat.

 

Jag får känslan att en del människor har svårt att ta till sig att pokern kan ge enorma problem för andra. Vad är så otänkbart med att han talar sanning??

Man undrar om ni är i förnekelse och inte vill se de problem som faktiskt förekommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan vilket helvete. Jag har gjort någonting liknande jag spelade bort ca 10000kr från min morsas visa för ca 2,5 år sedan, det var dock på bj och rolett. Har även spelat bort nästan hela csn lånet flera gånger detta för ca 1,5år sedan då var det poker som gällde.

Inte för att uppmuntra op att fortsätta spela, men vissa här på forumet dömmer ut folk alldeles för fort tycker jag, skriver man att man losat halva lönen på poker så blir det ramaskri. SLUTA SPELA NU! DU KLARAR INTE AV SPEL OSV.

Jag gav inte upp för jag älskar poker, jag tänkte om så många andra är vinnande så kan jag också bli det.

Nu har jag levt på pokern i ca 6 månader och det går bara bättre och bättre. har plussat ca 14000$ under den här tiden, jag slutade på jobbet redan på

nl50 spelar nu nl200.

 

Men alltså seriöst; du har grava spelproblem, plussar några månader på NL50 och säger upp dig för att spela professionellt. Lycka till, du kommer att behöva det ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men alltså seriöst; du har grava spelproblem, plussar några månader på NL50 och säger upp dig för att spela professionellt. Lycka till, du kommer att behöva det ...

 

Men lägg ner. I ung ålder utan skulder finns väl ingen anledning att inte ge pokern en chans? Skiter det sig så kan han ju utbilda sig eller ta ett vanligt jobb. Så länge han inte lånar upp en massa pengar så är det väl no probs eller?

 

Detta leder mig in på ett sidospår: Är du 35 år med räkningar som måste betalas, barn, fru och en volvo så är det självfallet inte särskilt lyckat att säga upp sig för att börja lira på heltid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...