hampulito Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Jag flyttar i morgon. Från gbg till umeå jag kommer åka tåg så kan inte släpa med mig så mycket skit. Skulle vara tacksam om någon vill köpa min skit dator för 500kr 2000mhz processor 40gig hd 512 ram. skrivare och webcam ingår. finnes i majorna. Citera
XoteR Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Lägg RAMet i ett brev och skicka till mig så får du 26.50kr Citera
hampulito Postad 1 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2007 Vi drar från lägenhet om några timmar är det någon som vill ha den så kom och hämta. Betala vad ni känner för två hundringar eller vadfan som helst. Annars ställer jag den bara ute på gatan för jag kan omöjligt bära allting. Citera
alajna Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 jag tar den, om den finns kvar vill säga? Citera
hampulito Postad 1 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2007 Sorry har gett en till en polare. kom inte in på pf.nu på flera timmar så såg inte om någon ville ha den. Citera
Recommended Posts