Gå till innehåll

Vad uppskattar tjejer i sängen?


Franco_Baresi

Ja eller nej till påstående i fet text  

228 medlemmar har röstat

  1. 1. Ja eller nej till påstående i fet text

    • Ja
      44
    • Nej
      184


Recommended Posts

  • Svars 212
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja och nej?

 

Det borde väl vem som helst begripa att man inte kan placera ~2 miljarder könsmogna kvinnor i samma fack?

 

EDIT: Sedan är det ju en skillnad på vad folk fantiserar om (och finner upphetsande i tanken), och vad de faktiskt tycker om att praktisera. De behöver inte gå hand i hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror de flesta INTE gillar den typen av sexlekar. Däremot är det nog så att man lättare kommer ihåg de gånger man hör/är med om en sådan tjej. Jag själv kan (antagligen) komma ihåg de gånger jag "råkat ut" för den typen. Tre gånger (tror jag). Och nog har jag haft sex mer än tre gånger på dessa år.

 

Men självklart finns det en stor gråskala i allt det här. Och sen vill man ju (antar jag att det gäller de flesta) testa på ngt nytt. Sen om man inte gillar det så struntar man i att testa det mer än så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror resultatet snarare kommer ge besked om vad vi som vill sätta på kvinnor önskar att de tycker om, möjligen uppblandat med lite vanföreställningar influerade av p-rullar o dyl. Och sen är ju brudar i allmänhet rätt kassa på att vara ärliga i sängen, de kan (har jag hört) vrålskrika ut en fejkorgasm fast de egentligen tyckte föreställningen var usel och bara vill få slut på den (och tankebubbla typ "kom var du vill, bara det är över snart...nähä, du ska upp med den i tvåan först...jag förstår, du glor på p-rullar hela nätterna...om jag ylar lite dirtywords så kanske det går snabbare för dig, ditt äckel").

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja eller nej till nedan påstående.

 

Tjejer generellt gillar att du är sjuk, grov och hårdhänt. Desto sjukare och grövre du är desto mer uppskattar hon det. Slag, analsex och våldtäktsundertoner är en rejäl turn on.

 

Kvinnliga läsare får mycket gärna komma med kommentarer.

 

Undrar hur många här som har varit sjuk, grov hårdhänt, slagit tjejen och tryckt in den där bak, samtidigt som hon bedjande säger nej så att det blir lite våldtäktfeeling över det hela.

 

Jag har inte gjort det så jag har svårt att bedömma hur de gillar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror resultatet snarare kommer ge besked om vad vi som vill sätta på kvinnor önskar att de tycker om, möjligen uppblandat med lite vanföreställningar influerade av p-rullar o dyl. Och sen är ju brudar i allmänhet rätt kassa på att vara ärliga i sängen, de kan (har jag hört) vrålskrika ut en fejkorgasm fast de egentligen tyckte föreställningen var usel och bara vill få slut på den (och tankebubbla typ "kom var du vill, bara det är över snart...nähä, du ska upp med den i tvåan först...jag förstår, du glor på p-rullar hela nätterna...om jag ylar lite dirtywords så kanske det går snabbare för dig, ditt äckel").

 

haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkar inte leta upp källa, men jag har läst att våldtäktsfantasien är en av de vanligaste bland kvinnofolket.

 

När det gäller påståendet blir jag dock tvungen at svara nej p.g.a.: "Desto sjukare och grövre du är desto mer uppskattar hon det."

 

Det implicerar ju att kvinnor generellt föredrar att man typ loskar dem i ansiktet och trycker ner huvudet i toalettstolen alá Rocco framför att man är lite extra "brysk"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkar inte leta upp källa, men jag har läst att våldtäktsfantasien är en av de vanligaste bland kvinnofolket.

 

När det gäller påståendet blir jag dock tvungen at svara nej p.g.a.: "Desto sjukare och grövre du är desto mer uppskattar hon det."

 

Det implicerar ju att kvinnor generellt föredrar att man typ loskar dem i ansiktet och trycker ner huvudet i toalettstolen alá Rocco framför att man är lite extra "brysk"...

 

Det är en jäkla skillnad dock på kvinnors fantasier och vad dom faktiskt vill uppleva.

 

Jag svarade Nej på frågan, då det känns som Franco i påståendet går lite för långt för att det känns rätt att svara Ja. Jag kan dock hålla med om att snitt tjejen föredrar när det är lite mer dirty, men som sagt det är ju högst individuellt.

 

Edit: Rätt underhållande hur OT avdelningen har blivit till någon form av matcho penismätartävling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkar inte leta upp källa, men jag har läst att våldtäktsfantasien är en av de vanligaste bland kvinnofolket.

 

För det först är det där garanterat fetbull.

 

För det andra är det tokstor skillnad på en fantasi och på verkligheten. I fantasin vill vi göra vissa saker, i verkligheten andra. Att fantisera om "våldtäktsliknande situationer" går säkert bra, för inte i helvette fantiserar kvinnan om att det gör ont, snarare om att ha sex på ett "snuskigt" sätt. Det är det förbjudna som i sådana fall lockar.

 

Att i verkligheten få en dase uppstoppad stenhårt i valfritt hål, det är det knappast många som tycker om. Visst finns dom, men inte alls lika många som våra manliga hjärnor vill tro. Dessutom finns det nog väldigt väldigt många som ställer upp på saker som de inte alls gillar.

 

Jämför med att slicka en tjej som luktar illa. Inte tycker du det är skoj, men ibland får man göra uppoffringar.

 

Samma med tjejer. Bara det att de förväntas (och även gör) ge med sig oftare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla tjejer gillar hårda tag det är väl mer eller mindre en sanning.

 

Däremot kanske man ska låta bli dom värsta Max Hardcore och Rocco sifredi imitationerna när man dragit hem ett ONS:roll: Jag kan tänka mig att inte alla tjejer gillar att man binder fast dom på toan straffknullar dom i stjärten samtidigt som man trycker ner huvudet i toastolen och skriker NU HAR DU VARIT OLYDLIG DIN JÄVLA HORA:twisted: samtidigt som man brännmärker dom med ett glödande järn.:evil:

 

eller det kanske det är det dom gillar, bara det att man inte har vågat testa:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart de gillar det. Tjejer gillar 2 typer av killar

 

1, De med pengar

2, Råbarkade kriminella

 

Att de gillar blyga mjukisar med humor är bara något de säger.

 

Japp, vilket är en sanning! För det ser man ju i samhället, hur vanlig Svensson-villor endast bebos av män, medan det utanför fängelserna är toklånga köer av väntande kvinnor.

 

Tjoflöjt vilka stollar vi har här.

 

Detta är samma fenomen som "sajten är riggad!!!!111!". Selektiv varseblivning. Bara för att du sett det hända en gång tror du att det är legio.

 

 

Samma sak som att alla män vill ha sex med två lesbiska kvinnor. Allas fantasi. Tills de inser att OM de har det så kommer kvinnorna inte - á la porrfilm - att ängna 100 % av tiden till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För det först är det där garanterat fetbull.

 

För det andra är det tokstor skillnad på en fantasi och på verkligheten. I fantasin vill vi göra vissa saker, i verkligheten andra. Att fantisera om "våldtäktsliknande situationer" går säkert bra, för inte i helvette fantiserar kvinnan om att det gör ont, snarare om att ha sex på ett "snuskigt" sätt. Det är det förbjudna som i sådana fall lockar.

 

Att i verkligheten få en dase uppstoppad stenhårt i valfritt hål, det är det knappast många som tycker om. Visst finns dom, men inte alls lika många som våra manliga hjärnor vill tro. Dessutom finns det nog väldigt väldigt många som ställer upp på saker som de inte alls gillar.

 

Jämför med att slicka en tjej som luktar illa. Inte tycker du det är skoj, men ibland får man göra uppoffringar.

 

Samma med tjejer. Bara det att de förväntas (och även gör) ge med sig oftare.

lol, du skojar varför skulle man någonsin slicka en tjej som luktar illa ? Är det ett ons så lär man ju inte göra nåt man inte vill. Är man ihop så kan man väl säga det lite snyggt att nu får du hoppa in i duschen älskling annars tänker jag inte slicka dig.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad de gillar i sängen? mig.

 

Men svaret på det andra är av min erfarenhet att de flesta jag varit med gillar när man är lagom, lagom är bäst. Man får inte vara för mjuk men inte heller bara trycka in den i baken på de utan lov å flina lite lustigt.. Såna överaskningar gillar de inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, du skojar varför skulle man någonsin slicka en tjej som luktar illa ? Är det ett ons så lär man ju inte göra nåt man inte vill. Är man ihop så kan man väl säga det lite snyggt att nu får du hoppa in i duschen älskling annars tänker jag inte slicka dig.

 

Får jag gissa? Singelkille som ser en del porr?

 

Vänd på din fråga, varför ska en tjej ta den i rumpan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån av kvällstidningarna hade ju på sitt löp för ett tag sen nåt i stil med "Unga svenska kvinnor vill ha hårdare tag i sängen - svenska män för mesiga"

 

Så med andra ord kan vi låsa tråden nu.

 

Om det stod i en kvällstidning så måste det ju bara stämma, speciellt när det stod på löpsedeln!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...