Gå till innehåll

Vad uppskattar tjejer i sängen?


Franco_Baresi

Ja eller nej till påstående i fet text  

228 medlemmar har röstat

  1. 1. Ja eller nej till påstående i fet text

    • Ja
      44
    • Nej
      184


Recommended Posts

vad är det här för muppinlägg baresi?

 

Han ville belysa vilken fruktansvärt sned kvinnosyn som florerar bland grupper av män (speciellt de som inte alltid har så mycket kontakt med det täcka könet).

 

Jag tycker att han lyckades ganska bra med att visa hur många pf.nu-are ser på kvinnor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 212
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Av detta kan vi väl sluta oss till att ST är en stillig rackare som vet att ta för sig och Franco mer den ödmjuke svenssontypen vars flickvän kommer fantisera om SuperTequila i hemlighet.

 

Livet är så sjukt orättvist.

 

vad är det här för muppinlägg baresi?

 

Ett muppigt inlägg av en muppig person.

 

Han ville belysa vilken fruktansvärt sned kvinnosyn som florerar bland grupper av män (speciellt de som inte alltid har så mycket kontakt med det täcka könet).

 

Jag tycker att han lyckades ganska bra med att visa hur många pf.nu-are ser på kvinnor.

 

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att tjejer fantiserar om eller vill ligga med en man som är stor, stark, dominant, hårdhänt, grov och snuskig i sängen tror jag definitivt. Min invändning var väl främst emot SuperTequilas i mitt tycke oerhörda överdrifter där han mer eller mindre påstod att tjejen ville få huvudet nedtryckt i toalettstolen och få två penisar uppkörda i analen samtidigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fido,

 

Nog för att man inte bör vara mansgris, men för den skulle behöver man inte låta sin politiska korrekthet överskugga alla skillnader mellan kvinnlig och manlig sexualitet.

 

Påstår du t ex att kvinnor som har analsex uteslutande gör det för mannens skull?

 

Påstår du att det inte är vanligt att kvinnor gillar en dominant partner i sängen? Vad baserar du det på isf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påstår du t ex att kvinnor som har analsex uteslutande gör det för mannens skull?

 

Hur ofta har du varit med om en tjej som frågat om ni ska ha analsex? Vad är ditt ratio om vi tittar på analsexförfrågningar från kvinnor kontra från dig själv? Hur ofta blir en analsexförfrågan nekad?

 

I väldigt hög grad tror jag kvinnor ställer upp på analsex för att behaga mannen. Det gör nödvändigtvis inte ont eller är besvärande men det skänker säkerligen heller ingen större njutning för den stora massan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ofta har du varit med om en tjej som frågat om ni ska ha analsex? Vad är ditt ratio om vi tittar på analsexförfrågningar från kvinnor kontra från dig själv? Hur ofta blir en analsexförfrågan nekad?

 

Jag har aldrig frågat om det, vad det nu spelar för roll. Dessutom var det inte ration som var intressant, utan Fidos påstående att tjejer gör det bara för att behaga mannen.

 

I väldigt hög grad tror jag kvinnor ställer upp på analsex för att behaga mannen. Det gör nödvändigtvis inte ont eller är besvärande men det skänker säkerligen heller ingen större njutning för den stora massan.

 

"säkerligen"? Fattar inte vad du baserar det på, har du provat? ;-) Den stora massan vet jag inget om, men jag känner tjejer som gillar det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig frågat om det

 

Vilken gentleman

 

Dessutom var det inte ration som var intressant

 

Det är väl oerhört intressant med ration. Om det mycket ofta är så att mannen är den som är drivande i frågan och sällan kvinnan kan vi väl i så fall dra slutsatsen att det här med analsex kanske inte är en jättehit hos kvinnor.

 

utan Fidos påstående att tjejer gör det bara för att behaga mannen.

 

Och du tror inte att det är så i hög utsträckning? Kvinnor älskar att få den i bajan? Porrfilmsinfluerat önsketänkande och inget annat...

 

men jag känner tjejer som gillar det iaf.

 

Dlinder: Jag uppskattar verkligen analsex... det gör väl du också Stumpan... eller hur!?

 

Kvinna: Eeehh.. mmm.. Dlinder.. jag gillar analsex...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj tråden är tillbaka. Började tro på ryktena om bermudatriangeln. Nån som vet varför tråden försvann spårlöst och varför den kom tillbaka? hahaha.. skitskumt..

 

I vilket fall så blir jag glad att Hjort äntligen äntligen ger mig lite kred, även om det råkar vara i en OT-tråd.

 

Och Franco... jag är inte så extrem som du påskinar, men en sån här tråd blir sällan godis utan att man drar sig mot ytterligheter.

 

Slutligen så måste jag även komma med ett semiseriöst inlägg.

 

Det viktigaste gubbar, det är att kommunicera med bruden, och få henne att öppna sig. Förmår ni henne att komma förbi den spärr många har, och berätta för er om sina fantasier, och vad hon gillar, då har ni kommit långt och kan erbjuda henne det hon egentligen vill ha.

 

Varför jag har kört extremt grovt med vissa tjejer beror inte på att jag är Rocco-skadad, utan för att just den tjejen i fråga har känt ett stort förtroende för mig att hon vågat öppna sig o berättat om sina fantasier, o vågat tillåta mig att uppfylla dem.

 

Sedan är det min egna upplevelse att i princip samtliga som jag träffat fantiserat om hård sex (i olika grader). Därför har jag väl dragit slutsatsen att det är vad de flesta vill.

 

Men det är inte bara att ta en främmande one-night-stand och så fort ni kommer hem ge henne en örfil och ta henne hårt i analen. Då åker man nog dit fett för grov misshandel och våldtäkt. Hela grejen bygger på förtroende och kommunikation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att tjejer fantiserar om eller vill ligga med en man som är stor, stark, dominant, hårdhänt, grov och snuskig i sängen tror jag definitivt. Min invändning var väl främst emot SuperTequilas i mitt tycke oerhörda överdrifter där han mer eller mindre påstod att tjejen ville få huvudet nedtryckt i toalettstolen och få två penisar uppkörda i analen samtidigt...

 

jag missförstod uppenbarligen ursprungsinlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj tråden är tillbaka. Började tro på ryktena om bermudatriangeln. Nån som vet varför tråden försvann spårlöst och varför den kom tillbaka? hahaha.. skitskumt..

 

I vilket fall så blir jag glad att Hjort äntligen äntligen ger mig lite kred, även om det råkar vara i en OT-tråd.

 

Och Franco... jag är inte så extrem som du påskinar, men en sån här tråd blir sällan godis utan att man drar sig mot ytterligheter.

 

Slutligen så måste jag även komma med ett semiseriöst inlägg.

 

Det viktigaste gubbar, det är att kommunicera med bruden, och få henne att öppna sig. Förmår ni henne att komma förbi den spärr många har, och berätta för er om sina fantasier, och vad hon gillar, då har ni kommit långt och kan erbjuda henne det hon egentligen vill ha.

 

Varför jag har kört extremt grovt med vissa tjejer beror inte på att jag är Rocco-skadad, utan för att just den tjejen i fråga har känt ett stort förtroende för mig att hon vågat öppna sig o berättat om sina fantasier, o vågat tillåta mig att uppfylla dem.

 

Sedan är det min egna upplevelse att i princip samtliga som jag träffat fantiserat om hård sex (i olika grader). Därför har jag väl dragit slutsatsen att det är vad de flesta vill.

 

Men det är inte bara att ta en främmande one-night-stand och så fort ni kommer hem ge henne en örfil och ta henne hårt i analen. Då åker man nog dit fett för grov misshandel och våldtäkt. Hela grejen bygger på förtroende och kommunikation.

 

 

du lär ju ha träffat väldigt likartade tjejer isåfall.

 

hmm, du är verkligen inte killen jag trodde var sådan i sängen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig frågat om det, vad det nu spelar för roll. Dessutom var det inte ration som var intressant, utan Fidos påstående att tjejer gör det bara för att behaga mannen.

 

Franco sköt hål på dina stollerier ganska effektivt, men jag lägger till lite.

 

Jag sa aldrig att kvinnor bara gör det för att behaga mannen. Inte alls, lär dig läsa. Jag sa däremot att kvinnor generellt INTE gör det alls, och av dem som tar den i analen så gör en stor del det för att behaga. Jämför med oralsex. Det ger inte så mycket njutning för den som utför, men likförbannat gör man det. Vad tror du att kvinnor får ut av analsex? Stimuleras klitoris? Stimuleras g-punkten? Stimuleras de känsliga blygdläpparna?

 

Kom igen!

 

Visst finns det kvinnor som genuint tycker att det är härligt. Det tvivlar jag inte på. Men inte faen är det en majoritet av kvinnorna, eller ens en majoritet av dem som ställer upp på det.

 

Som Franco skrev, hur ofta har du fått frågan av en tjej om du vill ta henne analt? Satan så skadade folk verkar vara.

 

Jag hatar när folk är politiskt korrekta. Nu blir jag beskylld för att vara det. Men inte faen är jag det. Jag ser mig själv som ytterst normal och försvarar mitt sexualliv som normal svensk. Insinuationen blir ju att det är något fel på mig och min flickvän för att vi inte kör stenhårt analt. Det tycker jag är galet.

 

Och återigen. Det är skillnad på ordet "dominant" och ordet "ledande". Det ni försöker få fram är att mannen "bör" ta initiativ i sängen. Inte att han ska spanka henne och köra sitt eget race. Fråga en kvinna för sjutton gubbar. Om ni nu har någon i bekantskapskretsen utanför TV1000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ofta har du varit med om en tjej som frågat om ni ska ha analsex? Vad är ditt ratio om vi tittar på analsexförfrågningar från kvinnor kontra från dig själv? Hur ofta blir en analsexförfrågan nekad?

 

I väldigt hög grad tror jag kvinnor ställer upp på analsex för att behaga mannen. Det gör nödvändigtvis inte ont eller är besvärande men det skänker säkerligen heller ingen större njutning för den stora massan.

 

Av samma anledning som oralsex ges då...typ...och det är väl relativt vanligt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

av egna erfarenheter har endast en bråkdel av tjejerna gillat riktigt hårda tag i sängen. Dock gillar väl de flesta tjejer inslag av hårdhet i sängen. Alltså inga extrema grejjer, utan mer lite aggressivt knullande, lite snuskiga ord.

 

Så visst finns det tjejer som gillar det, men de flesta trivs med lite "vardagshårdhet".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det viktigaste gubbar, det är att kommunicera med bruden, och få henne att öppna sig. Förmår ni henne att komma förbi den spärr många har, och berätta för er om sina fantasier, och vad hon gillar, då har ni kommit långt och kan erbjuda henne det hon egentligen vill ha.

 

Varför jag har kört extremt grovt med vissa tjejer beror inte på att jag är Rocco-skadad, utan för att just den tjejen i fråga har känt ett stort förtroende för mig att hon vågat öppna sig o berättat om sina fantasier, o vågat tillåta mig att uppfylla dem.

 

Sedan är det min egna upplevelse att i princip samtliga som jag träffat fantiserat om hård sex (i olika grader). Därför har jag väl dragit slutsatsen att det är vad de flesta vill.

 

Men det är inte bara att ta en främmande one-night-stand och så fort ni kommer hem ge henne en örfil och ta henne hårt i analen. Då åker man nog dit fett för grov misshandel och våldtäkt. Hela grejen bygger på förtroende och kommunikation.

 

Det här köper jag helt och hållet. Det var klokt. Är detta något av konsensus?

 

jag missförstod uppenbarligen ursprungsinlägget.

 

Det är lugnt Mgps.. du är förlåten :h:

 

Av samma anledning som oralsex ges då...typ...och det är väl relativt vanligt...

 

Yup

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Empirisk forskning har visat att i många fall så gillar kvinntimren anal-/oralsex och lite hårda tag helt och hållet för sin egen skull. Inte för den empiriska forskarens skull.

 

Annars saknar jag verkligen lite input från tjejer i den här tråden.

 

Är lite tveksam till den forskningen.... Visst gillar många tjejer en bestämd man i sängen men hänvisar till min fråga 4 poster upp...

 

ps. tror inte det blir så mkt input från tjejer här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Input från en kvinna:

Bra sex bygger på tillit och ömsesidighet.

För att de flesta tjejer ska kunna få orgasm och njuta ordentligt i sängen krävs det ett ordentligt förspel. Egentligen ogillar jag ordet förspel, allt är ju liksom en del av sexet. Det är inte bara kuken och fittan som är sexuella. Hela kroppen är sexuell.

Det är kul att flirta. Det är härligt att hångla. Det är skönt att ta på varandra.

 

Vill ni veta hur tjejer vill ha det så fråga! Tycker du om det här? Vad tycker du om? Lär mig hur du onanerar! Vågar man inte ställa den sortens frågor så går det ju fetbort att göra "hårdare" saker.

Om ni lär er att smeka en tjej till orgasm och gör det under varje förspel så lovar jag att ni kommer få betydligt fler tjejer som vill ha mer. Dessutom tror jag att ni själva kommer njuta mer. Det är ju oerhört upphetsande att vara åtråvärd och att se någon njuta.

Lägg ner porrfilmstänkandet. Nästan all porrfilm är tillverkad för att tillfredställa manlig sexualitet. Där kommer ni inte att kunna lära er vad kvinnor tycker om. Tänk på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjejer gillar inte killar med liten balle, kebabsås runt fejan och allämn avsky till att joba.

 

Om de gillar att bli våldtagna eller ej lämnar jag över till er att avgöra. Jag e för feg för att ens ragga orkar inte ta det vidare ett steg.

 

Jag såg en tjej en gång på stranden och tänkte "WTF henne vill jag ha". Jag vågade inte göra något utan gick och köpte en glass istället. Hon ville förmodligen hellre ha en sån där Hells Angel-snubbe.

 

Kärleken är villkorslös my ass !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...