mowmow Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Djens, vad tycker du om lövbiff och klyftpotatis med berneaisesås och körsbärstomater? =] +ketchup
Patfor Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Ketchup? lol Just det; looool! Tomatsylt är en bättre benämning. Sorry Jens, gör allt för att göra dig glad med gåtor etc. Sedan att du har odiciplinerade läsare är ju faktiskt inte mitt fel! Spelade du ngn cashgame på CC i Sthlm? /Patfor
Cleburne Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Jag måste säga att du lockar till dig all världens tokstollar, Djens. Först har vi någon kille som vill förstöra en underbar giffel med skinka och andra orenheter, och så kommer någon typ och börjar svammla om lövbiff och annat äckelpäckel. När ska ni lära er? Det enda som är värt att stoppa i munnen är bröd som är gjort på vete + flytande bröd i form av öl.
thefman Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Om man är svinfet precis som undertecknad samt avgudar milkshake så har jag nyligen upptäckt ett bra alternativ: En dos proteinpulver av märket WNC Triple Protein Chokladsmak, 3dl lättmjölk, 1 och ½ kaffemått kakao, 2 bananer. Kör allt i mixern och njut! Perfekt att inta inom en timma efter träning.
Cleburne Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Table: Kinna PLO 5/10 Spelare: Djens83 Får jag $75 nu?
Djens Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2007 Vart ser du att du skulle få 75 usd?
Cleburne Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Vart ser du att du skulle få 75 usd? Hmm, någon har visst varit inne och fipplat med sina t/c...
elvis77 Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Djens, du som har koll på Omaha, är det är bra eller anus ? jag har faktiskt ingen aning 1/$2 - Pot Limit Omaha Seat 1: ewots ($84.90) Seat 2: cancv ($287.50) Seat 3: Ticdog ($106.60) Seat 4: xdonutsx ($74) Seat 5: CoreySilver ($280.35) Seat 6: Hero($284.40) Ticdog posts the small blind of $1 xdonutsx posts the big blind of $2 The button is in seat #2 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hero2 of Spades CoreySilver calls $2 Hero calls $2 ewots raises to $11 cancv calls $11 Ticdog calls $10 xdonutsx folds CoreySilver calls $9 Hero raises to $68 ewots folds cancv calls $57 Ticdog folds CoreySilver folds *** FLOP *** Hero bets $171 cancv folds Uncalled bet of $171 returned to Hero Hero wins the pot ($168)
gaffeln Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Djens, du som har koll på Omaha, är det är bra eller anus ? jag har faktiskt ingen aning 1/$2 - Pot Limit Omaha Seat 1: ewots ($84.90) Seat 2: cancv ($287.50) Seat 3: Ticdog ($106.60) Seat 4: xdonutsx ($74) Seat 5: CoreySilver ($280.35) Seat 6: Hero($284.40) Ticdog posts the small blind of $1 xdonutsx posts the big blind of $2 The button is in seat #2 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hero2 of Spades CoreySilver calls $2 Hero calls $2 ewots raises to $11 cancv calls $11 Ticdog calls $10 xdonutsx folds CoreySilver calls $9 Hero raises to $68 ewots folds cancv calls $57 Ticdog folds CoreySilver folds *** FLOP *** Hero bets $171 cancv folds Uncalled bet of $171 returned to Hero Hero wins the pot ($168) Ser ut att vara standardspelad
Djens Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2007 Bättre om du mixar upp spelet o höjer med fler händer så kan du dölja att du höjer med AAxx. Får du syn på floppen e du oftast slagen.
gaffeln Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Bättre om du mixar upp spelet o höjer med fler händer så kan du dölja att du höjer med AAxx. Får du syn på floppen e du oftast slagen. Vilka händer är bra reraise material i PLO?
Djens Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2007 Raise material e det mesta i sen pos, ganska lite i tidig pos. reraise material (6manna) e väl typ hyggliga rundowns med nåt gap, typ 689T, 9TJQ, 4567, AAxx, KKxx, dubbla halvconnectade par typ 88TT, QQJJ. HU får du addera ett par till typ. Fast jag gillar inte o slå om mycket preflop, jag gillar mer att spela på senare gator. Det är där folk gör kardinalfelen. Min favorithand e QQKK, den går inte o förlora med
HerrDaniel Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Vart ser du att du skulle få 75 usd? Haha så snålt!
HookaHey Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Vilken är den sämsta starthanden i Omaha? 2222 Fast händer som AA27 tycker jag folk på lowlimit torskar allra mest pengar på. Många tycker tydligen det är OMÖJLIGT att släppa AA.
vessel89 Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Sorry om jag snor din dagbok lite nu Djens men blev så sugen på att testa lite PLO och satte mig för första gången nu på ett bord och två minuter senare torskar jag hela inköpet. Är det här standard i omaha och bara att vänja sig eller spelar jag helt galet? ** Dealing card to HERO Prada: calls $1 Hamster13: folds Maisouest: folds Marcj0608: folds ElRazor: folds Whodaman: folds HERO: calls $1 SurfUp: folds svetlana: calls $0.50 harlev: checks ** Dealing the flop svetlana: bets $4 harlev: folds Prada: calls $4 harlev sits out HERO: raises to $12 svetlana: raises to $44 Prada: folds HERO: raises to $121.60 and is all-in svetlana: is all-in $53 ** Dealing the turn: ** Dealing the river: HERO: shows (A Straight, Eight high) svetlana: shows (A Straight, Ten high)
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Nästa gång är det du som har riggen i ryggen:-)
The Grand Bark Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Kära Djens dagbok, kommer hem kl 0200 efter sjutton timmars arbetsdag, hungrig, ledbruten och jäkligt trött. Slår på dumburken. Ett par i USA arrangerar masturbate-a-thon, onanimaraton liksom. Verkar kul. Kollar ett tag på 140 pers som grupprunkar i nio timmar (alltså, jag kollar inte i nio timmar, dom grupprunkar i nio timmar), 60 liter glidmedel och 50+ paket pappersnäsdukar tillhörde de förbrukningsartiklar som gick åt. En snubbe fuskar, nån brud runkar åt honom, lite handjob, han ler tills nån säger att vadå, det där räknas väl inte? Vaffan. Grupprunka har har jag inte gjort sen elvaårsåldern, numer vill jag helst sköta sånt för mig själv, om jag inte har dambesök förstås. Jaja, hungrig var det. Linkar ut i köket, öppnar kylen. Kollar in bacon, falukorvar, en sjysst entrecote men orkar fan inte laga till nåt. Brer fyra husmansknäckisar och toppar med en centimeter krämig gorgonzola. Hittar ett glas vitt vin som slinker ner. Kollar tvn igen, WPT Legends of Poker rullar, visserligen en repris men Doyle Brunson spelar som en gud och jag känner att mina livsandar återvänder sakta men säkert. Tar ett par rediga stänkare bestående av gammal hederlig Star Dry Djinn rent med lite is i. Fan va det värmer gott! Orkar inte spela, kollar forumet, Djens tycker att ingen skriver så nu gör jag det. Läser rätt mycket men orkar inte skriva lika mycket. PF känns ibland som en familj eller ett kompisgäng man ständigt återvänder till, ändå känner jag ingen här på riktigt. Fast ändå, jag känner rätt många, iaf igenom det de skriver. Eller känner och känner, ja ni fattar. Jorå, nu känns det bättre, kanske dags att slänga sig i soffan, zappa lite tills ögon, hjärnan och kroppen tycker att det är dags att sakta stänga av. Ledig i morgon (läs: idag), det ska bli skönt, spela lite, meka lite hem som man aldrig har tid till. Gonatt Djens dagbok!
Recommended Posts