Gå till innehåll

Djens, dagbok nerlagd.


Djens

Recommended Posts

  • Svars 965
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lol, jag har på ett år tagit sönder 2 stycken möss, ett tangentbord och två stycken mobilen. skönt att man inte är ensam

 

Du och Djens ska få en sådant där modern poker.se neckhanger att hänga mobilen i. Då kan ni inte kasta den så långt, i alla fall inte utan att det gör ont.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade faktiskt sönder tangentbord när jag spelade othello som mest. Inte ett, utan mer ett...tvåsiffrigt antal.

 

Det gick så långt att de andra VM-spelarna när jag förlorade en match på tid eller i näst sista draget eller liknande skrev i chatten att jag skulle "watch the keyboard!".

 

Jag är lite lugnare numer, faktiskt. Ola har gett mig Full Tilt stress guys, och de brukar jag någon gång per månad kasta in i en korgstol som råkar stå i arbetsrummet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på det förresten, vart är Nusseman nuförtiden?

 

Appel har ju fått ta över jobbet som "Nallebjörns-moderator" nuförtiden, men vart tog nusse vägen...

 

Enligt wikipedia:

"Nallebjörn eller teddybjörn är en typ av kramdjur, en leksaksbjörn i tyg eller annat mjukt material med stoppning."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på det förresten, vart är Nusseman nuförtiden?

 

Appel har ju fått ta över jobbet som "Nallebjörns-moderator" nuförtiden, men vart tog nusse vägen...

 

Enligt wikipedia:

"Nallebjörn eller teddybjörn är en typ av kramdjur, en leksaksbjörn i tyg eller annat mjukt material med stoppning."

 

Nu blir jag förvirrad. Är inte det Kfluffie du beskriver?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lever du på pokern, får jag bara fråga lite oförskämt hur du klarar dig om du backar säg 10K $ en månad?

Och spelet, har du ingen kompis som kan typ sitta o kolla på dig när du lirar eller någonting så att du håller dig i skinnet ? över msn eller vad vet jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lever du på pokern, får jag bara fråga lite oförskämt hur du klarar dig om du backar säg 10K $ en månad?

Och spelet, har du ingen kompis som kan typ sitta o kolla på dig när du lirar eller någonting så att du håller dig i skinnet ? över msn eller vad vet jag?

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...