Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jag är det största avskummet som någonsin existerat :(

Idag skulle hon komma hit och jag hade planerat att prata ut ordentligt...

Hur fan tror ni att det slutade!?!?? Helvete :(

haha jag förstår dig, men hur tror du det ska sluta egentligen?

• Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
haha jag förstår dig, men hur tror du det ska sluta egentligen?

Ingen aning faktiskt... Att motstå sex är inte direkt min starka sida...

Får hoppas att jag lyckas ta tag i mig själv och säga som det är...

Postad
Ingen aning faktiskt... Att motstå sex är inte direkt min starka sida...

Får hoppas att jag lyckas ta tag i mig själv och säga som det är...

Mitt tips är att insinuera att något är fel redan innan ni ses nästa gång. Då kommer hon förmodligen att fråga dig om något har hänt när hon kommer på besök och då kan du brejka det hela. Då ger hon dig en push till att berätta utan att veta om det själv. Ehh... insåg just att jag är jävligt manipulativ i mitt tankesätt... äh, jag har ändå ingen KK.

Postad

Varför inte undvika henne helt enkelt. Du verkar ju inte ha några känslor för henne och det är ju inte så lätt att tacka nej till sex.

Sluta ringa henne, säg att du ska med polarna o spela biljard eller nåt när hon ringer så går det över efter ett tag =)

Postad

.. Mår du själv dåligt nu efter att ni "råkade" ha sex då? Eller är det mera så att du TROR att hon har på G att få mera känslor, och därför vill dra dig undan?

För om det är så att hon kommer över ngn gång ibland, och att du står ut med det, eftersom du får sex, så kanske det kan vara värt det ändå??

Postad
Nu ska vi se...

Var tillsammans med en tjej i 3-4 månader. Jag gjorde slut och vi hade knappt någon kontakt i 1 månad.

Gör som du gjorde "där" men håll dig borta längre än en månad?

Postad
Mitt tips är att insinuera att något är fel redan innan ni ses nästa gång. Då kommer hon förmodligen att fråga dig om något har hänt när hon kommer på besök och då kan du brejka det hela. Då ger hon dig en push till att berätta utan att veta om det själv. Ehh... insåg just att jag är jävligt manipulativ i mitt tankesätt... äh, jag har ändå ingen KK.

Det där funkar, så jag dumpade exet. Förbereder henne dessutom så inte chocken blir för stor (Hon kommer dit och väntar sig dase, och får dörren)

Postad
Det där funkar, så jag dumpade exet. Förbereder henne dessutom så inte chocken blir för stor (Hon kommer dit och väntar sig dase, och får dörren)

Aldrig en bra ide att bete sig elakt. Blir alltid bättre om man visar iaf LITE empati!

Postad
.. Mår du själv dåligt nu efter att ni "råkade" ha sex då? Eller är det mera så att du TROR att hon har på G att få mera känslor, och därför vill dra dig undan?

För om det är så att hon kommer över ngn gång ibland, och att du står ut med det, eftersom du får sex, så kanske det kan vara värt det ändå??

Mår inte dåligt just för att vi hade sex, utan för att jag blir förbannad på mig själv för att jag vet att det är så fel att (klassiskt) leka med hennes känslor.

Postad
Mår inte dåligt just för att vi hade sex, utan för att jag blir förbannad på mig själv för att jag vet att det är så fel att (klassiskt) leka med hennes känslor.

.. Men har hon SAGT att hon har känslor för dig? Att hon "nöjer sig" med det hon får just nu, eller är det så att du "tycker dig märka" att hon har fått känslorna igen för dig?

Postad
.. Men har hon SAGT att hon har känslor för dig? Att hon "nöjer sig" med det hon får just nu, eller är det så att du "tycker dig märka" att hon har fått känslorna igen för dig?

Hon har inte sagt något om det, men jag anser mig vara en bra människokännare och litar på min instinkt. Dessutom känns det bäst att ta det säkra före det osäkra och inte chansa på att det inte finns några känslor..

Postad
Hon har inte sagt något om det, men jag anser mig vara en bra människokännare och litar på min instinkt. Dessutom känns det bäst att ta det säkra före det osäkra och inte chansa på att det inte finns några känslor..

.... Men ändå säger du dig själv gilla situationen (om det nu inte var så att hon har känslor..)

Ta då och för fan snacka med donnan :lol:

Det KAN ju faktiskt vara så att du har fel i vad du tror att hon känner (även JAG kan ta fel empatiskt..) Det är det nog värt att göra tror jag. Och om för intet så för att få slut på det när du då märker att hon säger det, eller rättare sagt, att du kan läsa det mellan raderna på det hon säger.

Postad

ärlighet brukar funka bra i kk-förhållanden till skillnad från vanliga förhållanden. minska på gull-gull-snacket och snacka med henne som en vanlig polare. reta henne för hennes andra snubbar, skojja om dina andra brudar men sluta inte vara den hon vill ha som kk. vill hon ha en snäll kille var snäll, vill hon ha en badboy var en badboy, vill hon ha en prins på vit häst var det då. och följ alltid 12h-regeln: aldrig mer än 12h i sträck med en kk. så film, knulla, sova, duscha, hejdå. inte fika på stan.

strula med några andra brudar ett tag och så hon fattar vad det handlar om. ta en liten break om du tycker det är jobbigt.

sedan så är det bullshit att man inte har känslor för någon man 1. varit ihop med 2. har haft sex nyligen med. några känslor har man alltid, även om det inte skulle funka att vara ihop.

Postad
Aldrig en bra ide att bete sig elakt. Blir alltid bättre om man visar iaf LITE empati!

När sa jag att han skulle vara elak :P? Hela poängen med att varna henne innan är ju att chocken inte ska bli så stor när man förklarar läget. Bättre det, än att hon kommer dit och väntar sig en trevlig stund, och får den "dörren".

Det inom parantes var mardrömsscenariot :P

Postad
När sa jag att han skulle vara elak :P? Hela poängen med att varna henne innan är ju att chocken inte ska bli så stor när man förklarar läget. Bättre det, än att hon kommer dit och väntar sig en trevlig stund, och får den "dörren".

Det inom parantes var mardrömsscenariot :P

My bad.

Hur som helst så hoppas jag att det löser sig för våran kroooona. Annars går det ju inte att grinda :D

Postad
My bad.

Hur som helst så hoppas jag att det löser sig för våran kroooona. Annars går det ju inte att grinda :D

Haha, tack så mycket :D

Det värmer att ni finns här för att hjälpa mig genom dessa livsförändrande beslut:lol: . Kanske inte ska klaga för mycket iofs. Hälften av medlemmarna på PF skulle säkert offra halva sin BR för ett sånt här problem :mrgreen:

Nu ska jag iaf ta tag i detta och prata ut ordentligt. Om jag känner att det inte finns några känslor kvar så antar jag att det finns en öjlighet att fortsätta träffas.

Men minsta tecken på något som inte borde vara där, så blir det "dörren", som något så finkänsligt har uttryckt det.

Postad
Nu ska vi se...

Var tillsammans med en tjej i 3-4 månader. Jag gjorde slut och vi hade knappt någon kontakt i 1 månad. Sedan var det hon som tog initiativet till KK-förhållandet och jag har varit noga med att inte pressa henne på något sätt, då jag inte kan vara säker på om hon ändå har känslor kvar.

Nu har vi varit KKs (töntigt uttryck) i typ 5 månader och jag har tröttnat på det. På senare tid har det bara varit hon som har föreslagit våra.. erhm... sammankomster och jag har inte sagt nej då jag iofs fortfarande vill ha det som ett KK-förhållande går ut på.

Men jag är lite orolig för att hon har fått tillbaka känslorna och känner därmed att det är bäst att avsluta alltihop.

Nu vill jag ha tips och förslag främst av er som har varit i en liknande situation, men andra är självklart välkommna att ge råd :D

Orkar inte läsa mer än första... så här svårt är det... du är en mes. Sluta var en sån jävla kärring för helvete...

Postad
Orkar inte läsa mer än första... så här svårt är det... du är en mes. Sluta var en sån jävla kärring för helvete...

Om du inte ens orkar läsa mer än första inlägget kanske du ska fortsätta vara lat och inte heller skriva i inlägget då tråden kanske har utvecklats en aning de senaste tre sidorna.

Postad
Jag är det största avskummet som någonsin existerat :(

Idag skulle hon komma hit och jag hade planerat att prata ut ordentligt...

Hur fan tror ni att det slutade!?!?? Helvete :(

Men lol.. är du världens största mes? "jag är världens största avskum" lol.. mes

Personen varnad för upprepat personangrepp och nonsensinlägg.

Postad

(vilken stor hög med skit jag är :()

Haha.. den här metrosexuella attityden hos dagens män har ta mig fan gått för långt.. dra upp trosorna för fan

Personen varnad för upprepat personangrepp och nonsensinlägg.

Postad
Om du inte ens orkar läsa mer än första inlägget kanske du ska fortsätta vara lat och inte heller skriva i inlägget då tråden kanske har utvecklats en aning de senaste tre sidorna.

Nu har jag läst alla och jag tycker första inlägget håller trots allt.