dlinder Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2007 Förresten hade jag en rolig chatt med tNih, där han skrev nåt i stil med "btw, I'm donk" och jag svarade "I know =)". Han går: "hm", "how would you know" varpå jag svarar "forums" och han säger "but you're not russian" Hoppas jag inte röjde någon där... men så jäkla hemligt kan det ju inte ha varit när han skriver vilka nick han har i bordschatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Förresten hade jag en rolig chatt med tNih, där han skrev nåt i stil med "btw, I'm donk" och jag svarade "I know =)". Han går: "hm", "how would you know" varpå jag svarar "forums" och han säger "but you're not russian" Hoppas jag inte röjde någon där... men så jäkla hemligt kan det ju inte ha varit när han skriver vilka nick han har i bordschatten. Känn dig priviligerad Tror bara han undrade vem du fått reda det av tror inte han bryr sig så mycket. Men vore intressant vilket ryskt forum han menade man kanske ska smygläsa med babelfish om de har likadan tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2007 Lol! Nu blev det denna: Das BOT: i hate you fake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Lol! Nu blev det denna: Das BOT: i hate you fake Hah, Säg åt honom att gå upp på msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2007 Hah, Säg åt honom att gå upp på msn! Hehe. Slutade spela nu. Fast det var iofs tidigare idag han sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frenter Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Någon som vet var Nemo234 har tagit vägen, spelade på 50-100 sh-t mestadels. Har ni någon intressant info om Oculus27 och nono_nono på 100 sh-t nivån? Nono_nono är en jävel enligt mig, han måste alltid säga något taskigt till folk som drar ut honom, sjukt omoget, speciellt med tanke på att han är en vinnande spelare. Han kanske är en forumit? Vilka här lirar sh 100-turbo på ongames? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mostrom Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Någon som vet var Nemo234 har tagit vägen, spelade på 50-100 sh-t mestadels. Har ni någon intressant info om Oculus27 och nono_nono på 100 sh-t nivån? Nono_nono är en jävel enligt mig, han måste alltid säga något taskigt till folk som drar ut honom, sjukt omoget, speciellt med tanke på att han är en vinnande spelare. Han kanske är en forumit? Vilka här lirar sh 100-turbo på ongames? Räcker upp handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2007 Heter Zacpacker nåt mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Heter Zacpacker nåt mer? Det hoppas jag annars tycker jag föräldrarna var riktigt elaka.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2007 Det hoppas jag annars tycker jag föräldrarna var riktigt elaka.... Öppet mål Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Need är tillbaka nickar L000000000000L. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2007 Vem är T9h? Det är väl inte samma som tNih? tee - ni - hå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Vem är T9h? Det är väl inte samma som tNih? tee - ni - hå Jo det är han. t9h = loser.ru = tnih = .d.o.n.k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Vilka tycker ni är bäst på 100$ nivån? Min lista: Funny.Bunny KUKMANNEN1 Das Bot TheDecano T9h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2007 Jo det är han. t9h = loser.ru = tnih = .d.o.n.k. Är det sant. Trodde det, men sen blev jag lite förvånad när han spontant kallade nåt för idiot i chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Är det sant. Trodde det, men sen blev jag lite förvånad när han spontant kallade nåt för idiot i chatten Han har på nått sätt luskat fram denna tråden(inte jag som sagt nått). Bad om din msn antar att det inte är något problem med dig att jag ger ut den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
h1nt Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Han har på nått sätt luskat fram denna tråden(inte jag som sagt nått). Bad om din msn antar att det inte är något problem med dig att jag ger ut den? one two three Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
h1nt Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Oups. It's working Hi, guys Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Oups. It's working Hi, guys Hello, JUST fold in BB:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Turbo eller regular? FR eller SH? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Turbo eller regular? FR eller SH? Menat till min lista eller? Isf Turbo FR ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Menat till min lista eller? Isf Turbo FR ofc OFC! Vad annars lixom Ingen aning som du vet isf, missklickar ju bara in mig där numera, LOL. Men vilka har riggen mest med sig på 100 FR turbo? Min lista: T9h Das Bot :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Oups. It's working Hi, guys Hello, could you rank the 5 best players on 100$ FR Turbo in your opinion? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2007 Han har på nått sätt luskat fram denna tråden(inte jag som sagt nått). Bad om din msn antar att det inte är något problem med dig att jag ger ut den? Hehe nä visst det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2007 Vilka tycker ni är bäst på 100$ nivån?KUKMANNEN1 Är han verkligen så bra? Hans insane ROI på så få games säger ju inte så himla mkt, och jag har inte blivit jätteimponerad de få gånger jag spelat mot honom. För övrigt ska jag bjuda på dagens read: TheDecano är en kraftig UTG-pushare ( = pushar ATC UTG även på rätt fullt bord om bb kommer att ta bort hans FE). Fast det kanske bara är mot mig, vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts