Gå till innehåll

Ongame SnG-grinders


dlinder

Recommended Posts

Har ju varit rejält fiskigt ett tag på Ongames SnGs, tyvärr har grinders i rätt stor mängd hittat dit nu vilket gjort det mindre attraktivt än tidigare. Antar att det är Heypokers och Bestpokers fel :-)

 

Iaf, vilka SnG-spelare på nätverket har ni respekt för? Personligen tycker jag nog Needurblinds är bland de bättre. Och rätt rolig i chatten :-P Är det måhända någon PF:are?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 300
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

kraclbo verkar bra, ja, skanke gör lite för konstiga randomsyner ibland för att jag ska gilla det helt. Fast de kanske var två om kontot?

 

Jag spelar 50+4 turbo.

 

Okej, vad nickar du? lirar också den staken. Dock helst regulars men har smygit mig in på ett par turbos jag med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NeedUrBlinds och lucky_matt är det jag respekterar mest på 54 nivån sen är Enade(vet inte om han lirar längre) och Mahhnariliy de jag har mest respekt för på 33 nivån. Efter dessa kommer tNih och joanofarc_10 som är stabila men gör inte det där lilla extra.

 

För övrigt så är Ilaliu den största SnG fisken på hela nätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NeedUrBlinds och lucky_matt är det jag respekterar mest på 54 nivån sen är Enade(vet inte om han lirar längre) och Mahhnariliy de jag har mest respekt för på 33 nivån. Efter dessa kommer tNih och joanofarc_10 som är stabila men gör inte det där lilla extra.

 

För övrigt så är Ilaliu den största SnG fisken på hela nätverket.

 

Sharkscopade dig nu förresten, shit vad bra du går! Grattis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skanke gör lite för konstiga randomsyner ibland för att jag ska gilla det helt. Fast de kanske var två om kontot?

 

 

Det kan nog stämma med randomsyner iblan för mig, hör konstiga röster i skallen ibland som säger synsynsynsynsynsyn.

 

Annars tycker jag väl att de som näms i tråden inte är så tokiga. Fast när blindsen går upp till mellannivå tycker jag ingen av oss hittat något bra sätt att spela. Antingen trycker vi för mycket eller för lite:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukaste är ju ändå Lucky Moron som är en riktig fisk och ändå lyckats hålla en mycket bra ROI. Fast att döma av hans Sharkscope är det nästan så man tror att de bytt spelare på kontot.

 

Det är inte så sjukt med tanke på att han vinner varje hand han spelar...Vet inte hur många sådana här han har vunnit mot mig. är ganska tidigt i turren också:evil:

 

Seat 2: Djem06 x ($3,000 in chips)

Seat 3: Lucky Moron ($1,080 in chips)

Seat 4: danny561 ($3,450 in chips)

Seat 5: .Young money ($1,465 in chips)

Seat 6: pistol119 ($1,625 in chips)

Seat 7: xxxz ($1,380 in chips)

Seat 8: Hero ($1,500 in chips) [KK]

Seat 9: MAZZA.AU ($1,500 in chips)

ANTES/BLINDS

pistol119 posts blind ($15), xxxz posts blind ($30).

 

PRE-FLOP

Hero bets $100, MAZZA.AU folds, Djem06 x calls $100, Lucky Moron bets $1,080 and is all-in, danny561 folds, .Young money folds, pistol119 folds, xxxz folds, Hero bets $1,400 and is all-in, Djem06 x calls $1,400.

 

FLOP [board cards 9 of Hearts,6 of Diamonds,4 of Spades ]

 

 

TURN [board cards 9 of Hearts,6 of Diamonds,4 of Spades,Ace of Hearts ]

 

 

RIVER [board cards 9 of Hearts,6 of Diamonds,4 of Spades,Ace of Hearts,2 of Diamonds ]

 

 

SHOWDOWN

Hero shows [ King of Hearts,King of Clubs ]

Djem06 x shows [ Jack of Diamonds,Jack of Clubs ]

Lucky Moron shows [ Ace of Clubs,Jack of Hearts ]

Hero wins $840, Lucky Moron wins $3,285.

SUMMARY

Dealer: .Young money

Pot: $4,125

Djem06 x, loses $1,500

Lucky Moron, bets $1,080, collects $3,285, net $2,205

danny561, loses $0

.Young money, loses $0

pistol119, loses $15

xxxz, loses $30

Hero, bets $1,500, collects $840, net -$660

MAZZA.AU, loses $0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte så sjukt med tanke på att han vinner varje hand han spelar...Vet inte hur många sådana här han har vunnit mot mig. är ganska tidigt i turren också:evil:

 

Ja, han är helt mindless skogsaggro. När blindsen är halvhöga börjar han ställa med any two från tidig pos helt på random. Fattar som sagt inte hur han kan gå så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...