Gå till innehåll

Ongame SnG-grinders


dlinder

Recommended Posts

  • Svars 300
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

500 dollars turbos ska väl duga åt er..:)

 

SWEETAH!

 

Nu ska man bara ha rulle för skiten också.

 

Annars nån som funderat på att knåpa ihopp ett program för att sammanställa notes. Borde inte vara så svårt känns det som. Man vill bara att alla notes ska samlas under samma person och gärna en bokstav från vilkens databas den är ifrån. Tex

 

S: Ställer löst ur pos

 

om det är en note från skanke kanske. Kan inget om programering men det här kan väll inte vara helt omöjligt att fixa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte mer att när man importerat en databas så kollar man på ett nick tex.

 

Pamela_xxx

S:Ställer löst ur pos

V:Överaggro regular

 

Om det är notes från skanke och vrakman.

 

Vi fattade det;)

 

Ja så här lixom:

Skanke_5

V: Superaggro med 20 ungar och en hund i bakgrunden. Ställer med allt! "Ebba, Var är hunden?"

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PT vill ju som bekant inte importera HHs från Ongames turrar, så förutom möjligheten att på ett bekvämt sätt lagra resultat kan man inte heller använda PAHud eller GT+ för att hålla reda på motspelarna.

 

Så min fråga till er är: finns det något statistikprogram med tillhörande hud som är kompatibel med Ongames sng's, eller kan man kringgå PTs begränsning m.h.a ett annat program?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.

 

 

 

Det har jag på er allihopa ;)

 

 

 

Hur går det med förslaget att samordna notesen?

 

Har du notes på mig med? Tell me! :)

 

Tja, har varken haft tid eller lust att koda ihop något... semester o allt.

Men kanske kan en början vara att helt enkelt byta xml-filerna med varandra. Och söka manuellt på de folk som man möter ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du notes på mig med? Tell me! :)

 

Tja, har varken haft tid eller lust att koda ihop något... semester o allt.

Men kanske kan en början vara att helt enkelt byta xml-filerna med varandra. Och söka manuellt på de folk som man möter ofta.

 

Ja eller iaf starta en request notes tråd där man droppar nicks som man vill ha mer koll på. Eller kanske smidigare att lägga upp filerna på engång, nån som har någon smidig FTP man kan lägga upp dem på, vill helst inte lägga upp mina notes helt utan att få något tillbaka. Tänkte att man samlar alla notes på en ftp som alla som laddat upp sina xml filer har tillgång till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...