Gå till innehåll

Ongame SnG-grinders


dlinder

Recommended Posts

  • Svars 300
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tråkigt att man inte kan börja på ngn direkt efter 200+200 5x bonusarna. Då får man satsa på att raka 720 dollar för att ha råd med nästa $500 bonus. Blir alltså 100% rb på de 400 första dollarna. Sedan noll ett tag. Blir väl 55% rb om man vill satsa fram till nästa bonus för att sedan börja spela på den. 400/720=0,55. Och sen efter det blir det ca 69% på den 7,2x bonusen.:-)

 

Jag är inte helt fel ute i mina kalkyleringar va? Bara jag vet hur det ligger till. Hjälpt till er andra också om ni inte förstås redan räknat på det.:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sedan jag började på tower aldrig behövt spela en hand utan bonus i ryggen.

Ibland bjuder de på nån bonus utan att man behöver offra några poäng, så kalla det vad ni vill jag kallar det 7x:)

 

Samma här när jag lirade på tower bara men kunde vara utan dem några veckor så fick man en gratis bonus. Tror jag hade över 4k poäng innan jag behövde använda shoppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Nån mer snggrinder här på forumet som funderar på att sticka till Budapest på den resan som dem gör reklam för på Bestpoker den 18-20 Januari?

 

jag.. måste dock lira lite mer på bp sajten.. men det är planen. Men resan ingår ju.. är väl inte så mycket att fundera på ilr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite osäker men tror det är så att du måste va goldmember nnan den 30 november för att sedan ha en månad på dig att tjäna 25K poäng innan 31 december.

 

tror att man måste insamla 25k pp inom den månaden man reggar sig... vad gäller rakeback så är det svårt at få 50% på bp... runt 45% kan man få. (liten skillnad iförsej)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Vad är du beredd att betala för att få veta? :)

 

haha :) spelar eg ingen roll vilka det är, huvudsaken är ju att jag vet att det är grinders så jag kan öppna upp min calling range mot deras steals...

 

För övrigt är ju 100ingarna löjligt söndergrindade nu. 6-7 grinders på varje bord, dåligt värde...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du kollat deras stats på sharkscope?

Känns inte som att dem spelar som en grinder gör i allmänhet.

Tycker förövrigt att det är märkligt att deras stats ser så illa ut, tycker dem har lirar rätt okej då jag möt dem iaf.

 

Alltså nicken är en felstavning på fiskarna. Om du söker korrekt hittar du ganska bra stats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha :) spelar eg ingen roll vilka det är, huvudsaken är ju att jag vet att det är grinders så jag kan öppna upp min calling range mot deras steals...

 

För övrigt är ju 100ingarna löjligt söndergrindade nu. 6-7 grinders på varje bord, dåligt värde...

 

Ongames 100$ bord är betydligt lättare att slå än både FTP, Stars & Party, tycker jag. I stort sätt alla grinders är ju riktigt dåliga på ongame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...