Gå till innehåll

HSP, säsong fyra, inget piratsnack!

Suron

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det har verkligen ingenting med folkvett att göra.

Ett avsnitt som folk på olika sätt får tag på via nätet diskuteras. Som alltid.

Sluta var jordens mest korkade person.

Det går tyvärr inte förrän du lämnar ifrån dig mästerskapsbältet. Jag hade hört att du skulle gå en titelmatch mot Brunnpinkaren, men jag antar att du vill ställa in den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sjukt i HSP ep 13.

Strax efter 18.20 minuter så säger Doyle: -It´s the Sammy Farha show now.

Sammy kommenterar AA vs KK handen och tycker det e kul och smäller av ett skönt garv. Det sjuka e att "AJ" (kommentatorn) lägger av ett exakt likadant garv ca halvminuten senare när Gabe säger åt honom att gå ner och hjälpa Jamie att räkna sina marker. Kolla (eller lyssna) får ni se, kusligt likt :-)

Länk till kommentar

De som säger att de inte kan få tag på det.... de levlar oss... det måste va så för annars förstår jag verkligen ingenting.

För övrigt så tror jag inte att det går att få folk o inte diskutera ep 15, o det är inte OT o inte mot forumreglerna. Visst, lite hövlighet hade väl varit passande, men vill folk diskutera det så finns inte mycket man kan göra.

Länk till kommentar

De som säger att de inte kan få tag på det.... de levlar oss... det måste va så för annars förstår jag verkligen ingenting.

För övrigt så tror jag inte att det går att få folk o inte diskutera ep 15, o det är inte OT o inte mot forumreglerna. Visst, lite hövlighet hade väl varit passande, men vill folk diskutera det så finns inte mycket man kan göra.

hittade det nu. iaf degenyamine såg lite knäckt ut och sen "that i cant say no to". alltså vilken jävla allmosa. ok om det delat upp de 1.2miljonerna efter euity utan att köra det men han gav väl typ bort det?

filme bröts mitt i är jag kollade. alltså guy tog potten och lät benyamine behålla resten?

sjukt schysst kille isåfall men han ska ju ändå skänak bort pengarna till folk som antaglien är mer behövande än degenyamine.

Länk till kommentar

Jösses! Jag går och lägger mig och hela helsicke bryter ut!

Lugna er lite, och ge mig några minuter så lyfter jag ut diskussionen om "kommande avsnitt" till annan tråd. Och sluta kalla varandra för dumhuvuden och liknande, det är så knäckande för mig eftersom alla vet att jag är mest korkad i gänget.

Länk till kommentar

Ok, ny randomregel (och jag säger säkert emot någon annan mod här, men nästan alla andra är pokernissar som sover vid den här tiden så jag får härja fritt på forumet så länge, muahahahahaha).

Diskutera sändningsinnehållet i det läckta HSP ep 15 i den här tråden fram tills dess att det sänts "på riktigt" i USA. Vilket om jag förstått det rätt bör vara den fjärde december.

Länk till kommentar

men lol...KO?

Han har ju tokfel här.

Dessutom är jag hyfsat klipsk emedan Cleburne besitter tveksam begåvning.

Det här är en No Contest.

"försöka jaga rätt på" tyder på att du är precis den imbecilljävel jag syftade på

Jag får väldigt ofta associationer till Linda Skugge när jag läser dina inlägg.

Länk till kommentar

Förvirringen bland oss moddar är total gällande den här tråden, så länkar som inte fungerar, etc - skyll på mig. Bakgrund: Jag lyfte ut diskussionen om ep 15 till ny tråd, Appel gjorde något magiskt med den, nu vete tusan vad som händer.

Ge oss lite tid att sortera ut allt så löser det sig nog. Vi försöker hitta ett bra sätt att både äta kakan och ha den kvar gällande det icke-sända avsnitt 15. Jag tror bara vi är lite överambitiösa och har roligt med vBulletin för tillfället, sorry.

Länk till kommentar

Ok, nu har vi (ytterligare) en ny tråd för avsnitt 15. Håll er till den under några veckor när ni diskuterar det avsnittet. Några inlägg bet i gräset under trådpingisen med inläggen, vi ber om ursäkt för detta.

Pretty please, with sugar on top, kan ni sluta tjafsa nu? Jag hatar att dela ut varningar, det känns så jäkla misslyckat att göra det.

Länk till kommentar