Kape Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Nästa vecka, hmm, det borde vara idag då mao, har svårt att se att det skulle göras på midsommarafton eller på en helgdag... med all säkerhet Hur mycket säkerhet är det? Jag hör många använda detta uttryck men ändå inte mena 100% utan ungefär som chansen att bli utdragen av en 3-outare på river... Citera
MrZingo Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Nästa vecka, hmm, det borde vara idag då mao, har svårt att se att det skulle göras på midsommarafton eller på en helgdag... Oj oj oj du vet inte hur mycket gubbarna jobbar på SvePof, de har inte en dag ledig, du skall se att det kommer upp på midsommardagen kl07:30 Citera
Ängeln17 Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Får vi be om minsta möjliga tyyyyyyyyyyyyystnad från förbundet nu. Spänningen är oliiiiiiiiiiiiderlig. Citera
Colderose Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Får vi be om minsta möjliga tyyyyyyyyyyyyystnad från förbundet nu. Spänningen är oliiiiiiiiiiiiderlig. Mitt tips är att det inte blir något besked idag. Klienten som har fått online-SM vill säkert skapa lite publicitet i samband med att det blir känt att de får SM. Med andra ord blir det kallelse till presskonferens från Svenska Pokerförbundets sida och någon sådan har vi ännu inte sett. Att sajten skulle nöja sig med att det blir offentliggjort här på Pokerforum verkar inte särskilt sannolikt. Men vore kul att veta snart... Citera
Peder Månsson Postad 21 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2007 Pressmeddelande Svenska Pokerförbundet är mycket stolta och glada över att kunna presentera NordicBet som arrangör av Poker-SM Online 2007. Ett flertal större aktörer visade seriöst intresse, och NordicBet drog längsta strået i en knivskarp konkurrens. Nordicbet arrangerade Poker SM Online även 2006, på ett mycket bra sätt, med Henrik Josefsson från Göteborg som vinnare av SEK 5 miljoner i konkurrens med 4000 spelare. Vi vill nu tillsammans utveckla SM med diverse nyheter till en än större succé för såväl spelarna NordicBet som Svenska Pokerförbundet. Mer information följer inom kort. Citera
Colderose Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Pressmeddelande Svenska Pokerförbundet är mycket stolta och glada över att kunna presentera NordicBet som arrangör av Poker-SM Online 2007. Ett flertal större aktörer visade seriöst intresse, och NordicBet drog längsta strået i en knivskarp konkurrens. Nordicbet arrangerade Poker SM Online även 2006, på ett mycket bra sätt, med Henrik Josefsson från Göteborg som vinnare av SEK 5 miljoner i konkurrens med 4000 spelare. Vi vill nu tillsammans utveckla SM med diverse nyheter till en än större succé för såväl spelarna NordicBet som Svenska Pokerförbundet. Mer information följer inom kort. Bra val, tycker jag! Citera
Pemmsen Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Pressmeddelande Svenska Pokerförbundet är mycket stolta och glada över att kunna presentera NordicBet som arrangör av Poker-SM Online 2007. Ett flertal större aktörer visade seriöst intresse, och NordicBet drog längsta strået i en knivskarp konkurrens. Nordicbet arrangerade Poker SM Online även 2006, på ett mycket bra sätt, med Henrik Josefsson från Göteborg som vinnare av SEK 5 miljoner i konkurrens med 4000 spelare. Vi vill nu tillsammans utveckla SM med diverse nyheter till en än större succé för såväl spelarna NordicBet som Svenska Pokerförbundet. Mer information följer inom kort. Ja nice att höra hoppas dock att dom inte har 5 mille till 1an och sen 1 mille till 2an iår! Citera
kompiserik Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Pressmeddelande Svenska Pokerförbundet är mycket stolta och glada över att kunna presentera NordicBet som arrangör av Poker-SM Online 2007. Ett flertal större aktörer visade seriöst intresse, och NordicBet drog längsta strået i en knivskarp konkurrens. Nordicbet arrangerade Poker SM Online även 2006, på ett mycket bra sätt, med Henrik Josefsson från Göteborg som vinnare av SEK 5 miljoner i konkurrens med 4000 spelare. Vi vill nu tillsammans utveckla SM med diverse nyheter till en än större succé för såväl spelarna NordicBet som Svenska Pokerförbundet. Mer information följer inom kort. Yes, 10 points to me! Dont ever thrust a poker player, thrust me instead. Citera
SouthEast Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Bra val. Hoppas bara prima får koll på de problem som de haft sista tiden. Citera
maltis2 Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Ja nice att höra hoppas dock att dom inte har 5 mille till 1an och sen 1 mille till 2an iår! Och sedan 620 000 till mig Citera
Pemmsen Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Och sedan 620 000 till mig jaså? grattis ändå rätt sköna pengar Citera
gdaily Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Ja nice att höra hoppas dock att dom inte har 5 mille till 1an och sen 1 mille till 2an iår! Nej, du kan vara lungn, det lär bli ½ mille till ettan och 300k till tvåan. Tror inte att NB är så pigga på att bjuda på sådant övervärde som förra året och sedan få massa klagomål från folk som klagade på att övervärdet var så stort så betalningsstrukturen blev fel Citera
L-S Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Pressmeddelande Svenska Pokerförbundet är mycket stolta och glada över att kunna presentera NordicBet som arrangör av Poker-SM Online 2007. Ett flertal större aktörer visade seriöst intresse, och NordicBet drog längsta strået i en knivskarp konkurrens. Nordicbet arrangerade Poker SM Online även 2006, på ett mycket bra sätt, med Henrik Josefsson från Göteborg som vinnare av SEK 5 miljoner i konkurrens med 4000 spelare. Vi vill nu tillsammans utveckla SM med diverse nyheter till en än större succé för såväl spelarna NordicBet som Svenska Pokerförbundet. Mer information följer inom kort. TYVM! :-D Citera
Gäst Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Ja nice att höra hoppas dock att dom inte har 5 mille till 1an och sen 1 mille till 2an iår! Exakt hur trög är du? Citera
Matteprof Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Bra val, efter att de sköt till så stort övervärde ifjol förtjänar de SM i år också! Citera
Gummo Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Ja nice att höra hoppas dock att dom inte har 5 mille till 1an och sen 1 mille till 2an iår! Du behöver inte vara orolig. Om jag förtått Pokerförbundet så var ett av kraven i år att arrangören inte får skjuta till några pengar. Gratispengar är ju som bekant ett satans otyg! Citera
Kape Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Det blir säkert bra det här. Nu väntar vi bara på information om inköp, struktur, satelliter, datum, m.m. Citera
MrZingo Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Ja nice att höra hoppas dock att dom inte har 5 mille till 1an och sen 1 mille till 2an iår! Exakt hur trög är du? (ja det tål att upprepas!) Citera
Bibben Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 antar att Australien inte funkar att spela ifrån iom att bara svenskar får vara med? visst antar jag fel? ngn? Citera
freddo2001 Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Någon som vet om det blir fler en 1 event i år? Hade varit skoj med Omaha, 5CD och kanske nån stötvariant också? Citera
Pemmsen Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Exakt hur trög är du? hur trög är jag? va fan vill du? orka komma med sånna påhopp när du inte ens fattar vad jag menar, blir så jäkla trött på sånna här påhopp HELA tiden på detta forum, så himla onödigt och tråkigt att höra, har du inget bättre att säga så säg för fasen inget alls! Citera
sorkenkk Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 hur trög är jag? va fan vill du? orka komma med sånna påhopp när du inte ens fattar vad jag menar, blir så jäkla trött på sånna här påhopp HELA tiden på detta forum, så himla onödigt och tråkigt att höra, har du inget bättre att säga så säg för fasen inget alls! Vad tysta dom blev... Citera
MJ Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Nej, du kan vara lungn, det lär bli ½ mille till ettan och 300k till tvåan. Tror inte att NB är så pigga på att bjuda på sådant övervärde som förra året och sedan få massa klagomål från folk som klagade på att övervärdet var så stort så betalningsstrukturen blev fel Enligt dig fick NB ett så fantastiskt stort goodwill som vida översteg det övervärdet de slantade för online-sm. Men det var synd att folk klagade och det är nog bara därför de inte kommer bjuda på samma övervärde (inte att det var bad buisness). Citera
kompiserik Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Enligt dig fick NB ett så fantastiskt stort goodwill som vida översteg det övervärdet de slantade för online-sm. Men det var synd att folk klagade och det är nog bara därför de inte kommer bjuda på samma övervärde (inte att det var bad buisness). Jag skulle tippa på att en kombination av dessa faktorer skapar ett klimat som missgynnar satsningar på övervärden i framtiden. Citera
Applefish Postad 22 Juni , 2007 Rapport Postad 22 Juni , 2007 Skickade just iväg ett mail till NB. Ville vara på säkra sidan att jag inte kommer att bli avstängd p.g.a 2 accounts osv... ville vara ute i god tid, så skickade mailet nu=) Kan ju vara tips till er som är osäkra. Citera
Recommended Posts