slashyboy Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 jag börjar bli riktigt nyfiken nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Kom igen då kläm ur er det vi sitter alla här o väntar och väntar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hampus90 Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 jag börjar bli riktigt nyfiken nu.... Du är inte den enda! Kom igen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kompiserik Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Kan med 80 % säkerhet säga att det blir på Prima igen. Hört ett rykte från ett mycket pålitligt håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Kan med 80 % säkerhet säga att det blir på Prima igen. Hört ett rykte från ett mycket pålitligt håll. Om det blir Prima (vilket jag hela tiden har trott) så tror jag det i så fall blir Unibet pga den starka associationen till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jag hoppas att det blir http://www.deniselopezpoker.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Ni är Dryyyyyga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jobbigt när det blir prima. Då blir det alltid stängda konton för att dom har dom konstigaste "flera konton" policy av alla nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jobbigt när det blir prima. Då blir det alltid stängda konton för att dom har dom konstigaste "flera konton" policy av alla nätverk. Jag har aldrig fått ett konto stängt på Prima, bara om de begärt personuppgifter. Och då har det varit små rakebacksajter som Battlefield och 123Poker med skumma regler, och inte Prima som begärt det. Det är bara att hålla sig till samma spelaralias så ska det gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jag har aldrig fått ett konto stängt på Prima, bara om de begärt personuppgifter. Och då har det varit små rakebacksajter som Battlefield och 123Poker med skumma regler, och inte Prima som begärt det. Det är bara att hålla sig till samma spelaralias så ska det gå bra. Visst går det oftast bra. Men alla är ju nybörjar på poker någon gång. Och då kanske man registrerade sig på en prima sida och nu kommer man inte ihåg det. Eller så har man inte läst det 300sidor långa avtalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Senast 8:e som jag tidigare har skrivit i tråden. OK, tack. Då vet vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hampus90 Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Bara 1 timme o 20 min på er nu snabba på! :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Asså man börjar ju undra om det verkligen är klart. Känns ju lite onödigt att dra ut på det så här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Varför lova grejer man inte vet säkert att man kan hålla? Kul att sitta och vänta och slösa tid med att följa en tråd när inget kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Varför lova grejer man inte vet säkert att man kan hålla? Kul att sitta och vänta och slösa tid med att följa en tråd när inget kommer. men lol. va har du för liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KraxTheCrow Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Den 8:e jui skall detta vara klart, det offentliggörs senast någon dag efter det. Sen är det också sagt att turnering spelas okt-nov (om jag minns rätt), varför så viktigt att få svar asap? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jag föredrar en Prima-site. Hoppas, hoppas! Om det blir Prima (vilket jag hela tiden har trott) så tror jag det i så fall blir Unibet pga den starka associationen till Sverige. ...fast inte Unibet då. Den gröna färgen mår man fan illa av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slicken Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Ne men kom igen nu det är ju år 2007 nu, prima e ju fan från stenåldern plus att det inte går att hitta en fulare klient. Ongame eller Ipoker röstar jag för! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Ne men kom igen nu det är ju år 2007 nu, prima e ju fan från stenåldern plus att det inte går att hitta en fulare klient. Ongame eller Ipoker röstar jag för! Primas klient är bra för turneringar, vilket jag inte alls tycker Ongame eller iPoker har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Prima är ju en perfekt turneringsklient. Den kanske inte är den snyggaste men den mest effektiva i alla fall t.ex. Ipokers turneringar är de äckligaste jag vet för de vanliga turneringarna är som turbos. En sak som jag dock saknar med prima är att man inte kan förminska borden som t.ex. stars. För primas minvy är hopplös för man får ju inte äns all fakta. Vi vill veta vilken site som tar hem årets Online-SM nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Ne men kom igen nu det är ju år 2007 nu, prima e ju fan från stenåldern plus att det inte går att hitta en fulare klient. Ongame eller Ipoker röstar jag för! iPoker är inte en bra klient. Primas klient är perfekt för turneringar. Sedan läste jag att det är 80% säkerhet att SM spelas på Prima Tyvärr lär det bli Unibet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Ingen verkar ha tagit med resonemanget att prima är riggat. Tycker ni själva att det är rättvist att SM avgörs på ett riggat nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Ingen verkar ha tagit med resonemanget att prima är riggat. Hmm... ja, undrar varför ingen har tagit med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 När det gäller tuneringar är dock B2B bäst. Tycker Prima:s klient är för plottrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 När det gäller tuneringar är dock B2B bäst. Tycker Prima:s klient är för plottrig. När det gäller turneirngar är PokerStars och Full Tilt överlägsna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts