y0 Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Bra film! Spelar själv end del RPSpå liknande nivåer (endast live). Nu har jag ingen koll på spelet på nätet men i mina games är den klassiska fisköppningen sax. Nybörjaren har svårt att bestämma sig och väljer slutligen saxen eftersom den kommer naturligt genom armrörelsen man gör. Dynamiken förändras självklart på nätet och jag kan tänka mig att många känner till det här fenomenet, vilket ändrar vilka starthänder man vill spela. Vilka nivåer har de på UB? Får man rakeback på RPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Haha underbart rolig film Nån som vet om det finns SSP på nån annan sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 det här kan ji ersätta givar fan vilket skoj live spel perfekt om man tiltar live och istället för att gå til rouletten så hittar man en snubbe att köra sten sax påse med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Äntligen! Visste inte att det här fanns. Synd att det är så sjukt snabb struktur. Jag brukar alltid dra igång ssp matcher på fyllan, men jag föredrar att köra bäst av 11 set varje set går till 3. Blir ett helt annat utrymme för snygga moves då. Det är verkligen sjukt hur man kan dominera en nybörjare. Jag skulle lätt kunna ge 3 gånger pengarna mot en fisk, Om det gäller fl¤ matcher. ¤Full length Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DontTilt76 Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Det var nog fan bland det roligaste jag sett på länge SSP till Folket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 När det gäller saxen i kast 2, så var det ett safe-kast.. jag kände mig ganska säker på att inte möta en sten, men var osäker på om fi skulle välja påse eller sax även om det var störst sannolikhet för att han skulle välja sax. Men genom att själv välja sax så säkrade jag upp minst en push. Helt rätt spel mot en sämre motståndare. Har man edge på motståndaren, är det dumt att ta coinflips. Mot spelare som är bättre än du hade kunnat ta chansningen, men så var ju inte fallet här. Tycker att du generellt sett spelar bra. Enda minuset är väl att du har en tendens till fancy play syndrome. Har man ingen read och spelar mot low-stakes fiskar, är det bäst att utgå från basic strategy och anpassa sitt spel därifrån. Solid, procentuellt SSP är bästa vapnet mot dåliga spelare. Men i övrig: nh, wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Samim123 Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Hahaha, roligaste filmen jag sätt på länge. Hur sknt som helst att höra dig läsa dem som en bok .. sjukt kul o köra detta någon dag. Ses på borden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder.A Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Jävligt skön film! Jag tittade igenom den några gånger under gårdagsgrinden. Man blir lite sugen på att börja grinda SSP nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 HAHA mycket bra Du är ju grym Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Sjukt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 hur laddar man ner från megaupload? måste jag ladda ner nåt slags program först? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Skriv in bokstavskombinationen i rutan till höger, vänta 45 sek, klicka ladda ner. Behöver inget program. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skalle88 Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 lägg upp en till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Det heter ju "klunsa" - inte "sten, sax, påse"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rubicon Postad 17 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 lägg upp en till! Jag är inte riktigt mentalt förberedd idag. För att kunna spela sten, sax, påse på hög nivå krävs en total fokusering. Det är inte alls som i poker där man kan spela 4 bord och surfa samtidigt. I sten, sax, påse är det max 1 bord åt gången som gäller tyvärr. Kanske kommer det en ny video när jag känner mig i tillräcklig harmoni för en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 17 Maj , 2007 Rapport Share Postad 17 Maj , 2007 Det är en mental urladdning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Tror ni man kan få någon rakeback-deal om man spelar mycket? I så fall kanske det kan vara +EV, om man är grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Så där! Nu har jag hittat till SSP borden, spelat några matcher mestadels på 2$ borden och det går riktigt bra! 16$+ än så länge. Något som går hem väldigt bra är att köra 4 av samma på raken. Eftersom det är "oväntat" så blir det ofta vinst fast möter man samma gubbe flera ggr så får man ju naturligtvis byta strategi. Mycket intressant film Rubbe, synd bara att det är så dålig trafik på SSP borden, jag sitter där nu så det är bara att hoppa in och spela lite low-limit SSP mot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Jag vill ha mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Filen du försöker att komma åt är inte tillgänglig just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Filen du försöker att komma åt är inte tillgänglig just nu. GIck för mig för en timma sen. "Ja, den låg ju i luften den mää" Skön röst, skön dialekt, sköna kommenterar! All good! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Det heter ju "klunsa" - inte "sten, sax, påse"... Som jag har nämnt tidigare: Vi brukar spela sten, sax, ben och påse. Helt klart ett intressantare spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Gick för mig för en timma sen. Lågstejkshumor nu, men rent isolerat är den här kommentaren jäkligt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Lågstejkshumor nu, men rent isolerat är den här kommentaren jäkligt rolig. Noterade det också. Trodde dock att vi kunde vara lite mognare här på PF (speciellt moderatorerna!) och inte påpeka sådant, men nej nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts