Jimbolito Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Om även vatten kommer upp när man försöker dricka det då?Vad fungerar då? Dropp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Om även vatten kommer upp när man försöker dricka det då?Vad fungerar då? Nöten i vätskeväg måste väl ändå vara typ Loka. Det spelar ingen roll om den är väl kyld eller "golvet-brevid-sängen"-varm. Lättdrucken och stannar (enligt empirisk forskning) lättare kvar än vanligt vatten. Sen för att underlätta för "dagen efter" dövar jag gärna magen med yoghurt(stavnin?) innan jag däckar i hallen. Föresten spelar det ingen roll hur mycket man än försöker. Diselmonstret attackerar ju en ändå när man kommer hem oavsett vad man har gjort. Damned if you do - Damned if you dont! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Nöten i vätskeväg måste väl ändå vara typ Loka. Det spelar ingen roll om den är väl kyld eller "golvet-brevid-sängen"-varm. Lättdrucken och stannar (enligt empirisk forskning) lättare kvar än vanligt vatten. Sen för att underlätta för "dagen efter" dövar jag gärna magen med yoghurt(stavnin?) innan jag däckar i hallen. Föresten spelar det ingen roll hur mycket man än försöker. Diselmonstret attackerar ju en ändå när man kommer hem oavsett vad man har gjort. Damned if you do - Damned if you dont! Jo, de gångerna man faktist tänker på att käka något när man kommer hem (1 av 10 gånger kanske) känner man sig rätt mycket bättre och brukar klara sig från de värsta symtomen. Får testa det där med kolsyrat vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Här har vi en utsaxad liten berättelse jag skrev för ngr år sedan. Efter att här på morgonen suttit och ströläst lite DBer måste jag bara berätta om det helgarbetande (han knäcker även Xtra på vardagar) Diselmonstret. Situationen ser ut som följer: Du har varit på krogen, restaurang eller kafe i glada vänners sällskap. ni har kankse ätit en bit och druckit på sin höjd två små starköl. Du går hem i hyffsad tid för att vara pigg och kry dagen som komma skall. Du låser upp dörren och hinner lagom låsa och ta av ena skon när han slår till. Diselmonstret hoppar fram från bakom dörren. Han slår dig i huvudet med sin stora gummiklubba. Länsar plånboken på ALLA pengar, sprider dina kläder i hallen, badrummet och lägger in vänsterskon i ugnen. Därpå tömmer han en trelitersdunk med disel rakt ner i halsen på dig. Han släpar dig in i sovrummet där han lägger dig halvägs upp i sängen med ena strumpan kvar på foten. Detta mitt herrskap är anledningen till att du mår som en avskum dagen efter, inte har en spänn på fickan och hittar din jacka halvt nertryckt i grannens brevlåda. Så skyll din baksmälla och dåliga andedräkt på Diselmonstret. ALLT är hans fel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Appel, du glömde nämna att dieselmannen ALLTID är framme och ser till att det finns lite tärnade morötter i dina bakisspyor. Hur ska man annars kunna förklara dess förekomst när man själv inte äter tärnade morötter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 .. Har nog aldrig tänkt på de tärnade morötterna. Kan bero på att jag gärna knaprar morötter.. Men du har med all säkerhet rätt i det du säger. Jag tror även att DM är i symbios med John Blund, tandfen och rumpnissarna. Men det är en annan historia Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Här har vi en utsaxad liten berättelse jag skrev för ngr år sedan. Efter att här på morgonen suttit och ströläst lite DBer måste jag bara berätta om det helgarbetande (han knäcker även Xtra på vardagar) Diselmonstret. Situationen ser ut som följer: Du har varit på krogen, restaurang eller kafe i glada vänners sällskap. ni har kankse ätit en bit och druckit på sin höjd två små starköl. Du går hem i hyffsad tid för att vara pigg och kry dagen som komma skall. Du låser upp dörren och hinner lagom låsa och ta av ena skon när han slår till. Diselmonstret hoppar fram från bakom dörren. Han slår dig i huvudet med sin stora gummiklubba. Länsar plånboken på ALLA pengar, sprider dina kläder i hallen, badrummet och lägger in vänsterskon i ugnen. Därpå tömmer han en trelitersdunk med disel rakt ner i halsen på dig. Han släpar dig in i sovrummet där han lägger dig halvägs upp i sängen med ena strumpan kvar på foten. Detta mitt herrskap är anledningen till att du mår som en avskum dagen efter, inte har en spänn på fickan och hittar din jacka halvt nertryckt i grannens brevlåda. Så skyll din baksmälla och dåliga andedräkt på Diselmonstret. ALLT är hans fel!! Ditt ordföråd måste ju vara i klass med Glimnes Ovanstående historia bör onekligen bedömmas vara omåttligt amuserande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 HUHU då var man där igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Fy fan nu kom allt efter tredagars SOF här i lkpg. förhoppningsvis kommer jag upp till söndagsturrarna men nu tillbaka till fosterställning i sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Here we go again.. och styggt blev det oxå. Sket i bolaget i tron om att jag skulle spola kröken igår. Synd bara att man hittade en hel flaska absinth när man kom hem från krogen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Jag måste fan ha en grogg så jag kan glömma det jag inte minns att jag gjorde igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Jag måste fan ha en grogg så jag kan glömma det jag inte minns att jag gjorde igår. Ähh det man inte minns gills inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Verkar som att syndaren vaknar sent idag. Trodde denna tråd skulle vara full redan om sätt att förstöra en midsommar på, genom att få i sig allt för mkt alkohol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Idag blir det liggande viloläge och plöja Star Wars 4-6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Den bästa medicinen är tyvärr olaglig. Tur att det är lagligt med alkohol dock, ni verkar ju ha allt under full kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Som van midsommarfirare av den lättare sorten så var jag ute i skärgården på ett sommarkollo och var lekfarbror. Så nu mår huvudet och kroppen bättre än på länge. Natur - frisk luft - 3 mål lagad mat om dagen. Tänk va bra man kan ha det ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosco Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Krökade till i fredags och imorgon är tisdag. Förhoppningsvis har baksmällan lagt sig då så man blir människa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Min innan gårdagen nybäddade säng luktar förjävligt. Min toa som var nystädad är inte särskilt nystädad längre. Det känns som jag svalt ungefär 14 knivar. Min hals är helt förstörd och detta visste jag innan jag gick ut igår. Likförbannat sätter man inga gränser för supandet. Huvudet mår braaaaaaaaaaa det med. Nöjd med att vi kom hem iaf. Ett tag verkade det inte ens som vi skulle göra det. Skönt att åka ner o visa sin bästa sida för snygg-frisören. 10 min kvar till bokad tid. Aldrig att jag hinner... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Det är så underbart att höra hur illa även andra ibland mår dagen efter. Det gör att jag själv inte känner mig som ett totalt överkört vrak. Delad glädje är dubbel glädje - Delad smärta är halv smärta. Detta visar att man skall supa med ngn, och även vakna upp dagen efter med ngn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Den bästa medicinen är tyvärr olaglig. Tur att det är lagligt med alkohol dock, ni verkar ju ha allt under full kontroll Mjo, men känns lite overkill och dra en sil varje gång man är bakis, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Det är så underbart att höra hur illa även andra ibland mår dagen efter. Det gör att jag själv inte känner mig som ett totalt överkört vrak.Delad glädje är dubbel glädje - Delad smärta är halv smärta. Detta visar att man skall supa med ngn, och även vakna upp dagen efter med ngn. Alkiskärring som livskamrat FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Alkiskärring som livskamrat FTW! Eftersom jag fortfarande har möjligheten att välja min livskamrat så blir det med STÖRSTA sannorlikhet icek en alkiskärring. Men vad framtiden har i sitt sköte vet man ju aldrig Och mina tankar gick ju inte direkt att man skulle vakna upp med en livskamrat utan då mera sin nyvunna vän(?) i sängen och stilla undra vem det kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Vitt augusti ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LOTTO111 Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Bläääh min Kompis ("kompis") sköt mej med luftgevär under en snapstävling för ett par veckersen, och hageljäveln letade sej in i kroppens viktigaste organ: LEVERN . Har således varit nykter sedan dess, men nu är de dags för kröken igen, "lill-lörda" imorrn !! Icke att förglömma; kan man hoppas på nån härlig spin-off effekt med blyhaglet i levern kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Icke att förglömma; kan man hoppas på nån härlig spin-off effekt med blyhaglet i levern kanske? Är'e de som kallas salongsberusning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts