urmy Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Haha pokersharks post måste vara årets post Citera
aglo Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Jag förstår inte vad du vill med den här tråden the_muse... Seriöst, jag skulle vilja se dig ta den här diskussionen irl. Det är lätt att sitta och kaxa upp sig bakom en dator. Många som är kaxiga på forumet är ironiska och tar allt med en klackspark, men så länge man inte tycker synd om dig och din riggade tvåveckorsperiod lackar du ur. Vad vill du med den här tråden? Lyssna på folk som har mer erfarenhet och ta åt dig istället. En tvåveckors downstring är iiiiiiingenting. Vänta tills du inte kan vinna en hand på flera månader. Många av idioterna här på forumet sitter och dömmer utan att veta vad det handlar om. Jag har inte gått minus en ända vecka fram tills nu. Vafan skapar du en tråd här för om folket som skriver här inte vet vad det handlar om. Ska vi tycka synd om dig? Citera
heltok Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 grymt kul tråd. keep up the good work. Citera
tetris Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 jaja det är så synd om dig, men tror nog diskussionen passar bättre här bland alla andra vilsna tomtar: http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/342-konspiration-vad-tror-ni-om-riggade-siter-179.html Citera
manshora Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 plussar man inte 20-30bigblinds/100hd i längden har man jävla otur alltid eller så har man inte optimal strategi på nivån alt man suger på att lira. Jag har 40 bigblinds/100 på 20k hd på nivån 3x5max ca 15-20 h i veckan. Så spela 20h i veckan och snitta 4kdollar i mån är fullt rimligt på 50nl alltså.. tror du helt ärligt att det du säger stämmer? Citera
The__muse Postad 12 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2007 Syftet med mitt inlägg var att belysa det faktum att jag verkligen tror riggen existerar, men för att kunna nå fram med denna tråd va jag tvungen att linda in det i ironi vilket antagligen var för mkt för ett gäng pokerfjantar att förstå. Jag vet att dom flesta av er inte har annat i era liv än poker och därför kommer med kommentarer helt ot . Till skillnad på många av er har jag personer utanför detta forum som ger mig medlidande om jag nu skulle behöva det. Anledningen till att jag överhuvetaget kommenterar är för att jag stör mig på alla jag-ska-ta-igen-all-mobbing-jag-utsattes-för-i-högstadiet-genom-att-bli-en-pokerhaj-och-skaffa-mig-10000-inlägg-på-pokerforum wannebies. Ok yes jag var killen i er skola som fick alla tjejer, mobbade er för era rollspelslekar,var bäst på fridrotten, snyggast i skolan altså den kille som motiverat många av er att sitta dag och natt och försöka grinda ihop ert låtsasliv. Men måste tyvärr säga att ni i mina och många andras ögon alltid kommer att vara patetiska,socialt handikappade fjantar som endast kommer få uppleva köpt kärlek!!! Dom eller den som svarade på mitt inlägg i den här tråden med relevans tackar jag, ni andra gula fort och brutalt må riggen va mot er Citera
Kenan83 Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Syftet med mitt inlägg var att belysa det faktum att jag verkligen tror riggen existerar, men för att kunna nå fram med denna tråd va jag tvungen att linda in det i ironi vilket antagligen var för mkt för ett gäng pokerfjantar att förstå. Jag vet att dom flesta av er inte har annat i era liv än poker och därför kommer med kommentarer helt ot . Till skillnad på många av er har jag personer utanför detta forum som ger mig medlidande om jag nu skulle behöva det. Anledningen till att jag överhuvetaget kommenterar är för att jag stör mig på alla jag-ska-ta-igen-all-mobbing-jag-utsattes-för-i-högstadiet-genom-att-bli-en-pokerhaj-och-skaffa-mig-10000-inlägg-på-pokerforum wannebies. Ok yes jag var killen i er skola som fick alla tjejer, mobbade er för era rollspelslekar,var bäst på fridrotten, snyggast i skolan altså den kille som motiverat många av er att sitta dag och natt och försöka grinda ihop ert låtsasliv. Men måste tyvärr säga att ni i mina och många andras ögon alltid kommer att vara patetiska,socialt handikappade fjantar som endast kommer få uppleva köpt kärlek!!! Dom eller den som svarade på mitt inlägg i den här tråden med relevans tackar jag, ni andra gula fort och brutalt må riggen va mot er lol Aja du är rolig i alla fall, men av att döma av dina inlägg så går du nog fortfarande i skolan Citera
ebisumaru Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Så du var alltså ironisk samtidigt som du menar vad du säger? Citera
The__muse Postad 12 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2007 Så du var alltså ironisk samtidigt som du menar vad du säger? Duktig idiot precis , av ironin får man fram produkten . Ungefär som i matte det borde du ju kunna om någon eller hur! Citera
DaPine87 Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 The_Muse, du kan va världens i särklass mest patetiska människa, grattis Citera
gdaily Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Hallå är, det är absolut inget fel på köpt kärlek! Citera
aglo Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Replay: Ok yes jag var killen i er skola som fick alla tjejer, mobbade er för era rollspelslekar,var bäst på fridrotten, snyggast i skolan altså den kille som motiverat många av er att sitta dag och natt och försöka grinda ihop ert låtsasliv. Ska man tycka synd om människan eller är det okej att bara njuta? Citera
magico Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Jag har nog aldrig haft pf.nu öppet en hel dag för att följa en tråd. Nu har jag gjort ett undantag, tack Citera
Nevermind Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Syftet med mitt inlägg var att belysa det faktum att jag verkligen tror riggen existerar, men för att kunna nå fram med denna tråd va jag tvungen att linda in det i ironi vilket antagligen var för mkt för ett gäng pokerfjantar att förstå. Jag vet att dom flesta av er inte har annat i era liv än poker och därför kommer med kommentarer helt ot . Till skillnad på många av er har jag personer utanför detta forum som ger mig medlidande om jag nu skulle behöva det. Anledningen till att jag överhuvetaget kommenterar är för att jag stör mig på alla jag-ska-ta-igen-all-mobbing-jag-utsattes- för-i-högstadiet-genom-att-bli-en-pokerhaj-och-skaffa-mig-10000-inlägg-på-pokerforum wannebies. Ok yes jag var killen i er skola som fick alla tjejer, mobbade er för era rollspelslekar,var bäst på fridrotten, snyggast i skolan altså den kille som motiverat många av er att sitta dag och natt och försöka grinda ihop ert låtsasliv. Men måste tyvärr säga att ni i mina och många andras ögon alltid kommer att vara patetiska,socialt handikappade fjantar som endast kommer få uppleva köpt kärlek!!! Dom eller den som svarade på mitt inlägg i den här tråden med relevans tackar jag, ni andra gula fort och brutalt må riggen va mot er Jag har postat över 3000 inlägg under ett gammalt nick, jag var snyggast i skolan, jag var grym på idrott, jag hade förmodligen bättre betyg än dig i teoretiska ämnen, jag var den bästa försäljaren på min förra arbetsplats och var således inte socialt handikappad, jag har en flickvän sedan fyra år tillbaka och när jag träffade henne vad jag rätt pank (alltså ingen köpt kärlek). Antar att jag är bäst i världen. EDIT: Jag har iofs aldrig mobbat någon (vilket tydligen är något man ska göra). Antar att jag är näst bäst då. Alltid något. Citera
manshora Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 det roliga är ju att din fråga var -tror ni att det är rigg eller downswing? och efter att ha fått 100% -det är downswing. så säger du, -jag är den som brukade mobba er och var snyggast i skolan, vad vet ni igentligen? förlåt men, exagt vad är det du vill? EDIT: har faktiskt aldrig hållt på med rollspel... men brukade spela Counterstrike i när jag gick i skolan, gills det? Citera
manshora Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Replay:Ska man tycka synd om människan eller är det okej att bara njuta? han är väl uppenbarligen inte äldre än 16 så, är bara att njuta, kan ju trotts allt bli folk av han också när han växt upp Citera
MacDaddy Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 40BB/100 ä ju grymmt. Fattar inte varför du gnäller här. Lite överset o stegar mot sets osv, plz sånt får man väl ta. Har spelat 14sngs idag o vunnit 1 av ca 15-17 AI. Sånt som händer. Citera
urmy Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Syftet med mitt inlägg var att belysa det faktum att jag verkligen tror riggen existerar, men för att kunna nå fram med denna tråd va jag tvungen att linda in det i ironi vilket antagligen var för mkt för ett gäng pokerfjantar att förstå. Jag vet att dom flesta av er inte har annat i era liv än poker och därför kommer med kommentarer helt ot . Till skillnad på många av er har jag personer utanför detta forum som ger mig medlidande om jag nu skulle behöva det. Anledningen till att jag överhuvetaget kommenterar är för att jag stör mig på alla jag-ska-ta-igen-all-mobbing-jag-utsattes-för-i-högstadiet-genom-att-bli-en-pokerhaj-och-skaffa-mig-10000-inlägg-på-pokerforum wannebies. Ok yes jag var killen i er skola som fick alla tjejer, mobbade er för era rollspelslekar,var bäst på fridrotten, snyggast i skolan altså den kille som motiverat många av er att sitta dag och natt och försöka grinda ihop ert låtsasliv. Men måste tyvärr säga att ni i mina och många andras ögon alltid kommer att vara patetiska,socialt handikappade fjantar som endast kommer få uppleva köpt kärlek!!! Dom eller den som svarade på mitt inlägg i den här tråden med relevans tackar jag, ni andra gula fort och brutalt må riggen va mot er Jag har fått en hel del brudar faktiskt, och på idrotten så var jag alltid rätt grym. Citera
Jennez Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Men… men… jag drog in över en miljon förra året (3 BB/100, spelar bara ett bord åt gången, ca 2 h/vecka) och jag köpte flickor för nästan hela slanten. Menar du att jag nu måste byta livsstil och börja lajva också? *confused* Citera
heltok Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 såhär stor kuk har jag ))===============D Citera
urmy Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 såhär stor kuk har jag))===============D Ändra font och upplösning på skärmen så får du bättre resultat Citera
The blond beast Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Ändra font och utlösning på skärmen så får du bättre resultat FYP. Citera
Recommended Posts