Gå till innehåll

Requesta en film


heltok

Recommended Posts

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag vill se Heltok - NL300-NL600 070505. Hade varit trevligt om du kunde ladda upp den igen. Tack på förhand!

 

ärligt talat har jag inte kvar den. är ju 4månader gammal snart. filmer har bäst-före-datum på någon månad. kanske kan orka göra en ny film när jag kommer hem från japan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Detta vore guld värt

 

 

Jag är helt nubie på Pokeroffice, och skulle vilja ha hjälp.

svårt med att få livetracker att funka:shock: och de acehud mm

 

och lite mer om vad mna kan göra med pokeroffice, hur man analyserar sin statestic mm, från grunden alltså

 

tack på förhand

 

mvh creadle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sulle vilja se en film där det spelas en turnering där finalbordet nås.

 

har testat sj 2 gånger nu,

¨på

 

Svs 500kr turneringen att spela in, I dag hamnade jag på 50 plats av 181 spelare, åkte på mitt Tp+öppetstegdrag+färgdrag allin på turn men hans 2 par höll:roll: han var en väldigt aggresiv spelare så hoppades på att klonka mot han. men men,,

 

nästa gång kanske det kommer upp en film,

 

om ingen vill se min väg till en 50 plats ,, hehe lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Är det intressant att se en film med NL500 KR på svenska spel?

Jag skulle kunna tänka mig att göra det och om folk ville kommentera mitt spel så vore det väldigt bra.

Jag vet att jag har ganska många läckor i mitt spel och behöver lite hjälp.

 

Ska jag spela in en film och lägga upp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det intressant att se en film med NL500 KR på svenska spel?

Jag skulle kunna tänka mig att göra det och om folk ville kommentera mitt spel så vore det väldigt bra.

Jag vet att jag har ganska många läckor i mitt spel och behöver lite hjälp.

 

Ska jag spela in en film och lägga upp?

 

Bara du har mic och kommenterar ditt spel och hur du tänker så bör du få en del bra respons. Sedan är det en fördel att spela mer än ett bord, så det inte går för långsamt att titta på, men tips lär du få i vilket fall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara du har mic och kommenterar ditt spel och hur du tänker så bör du få en del bra respons. Sedan är det en fördel att spela mer än ett bord, så det inte går för långsamt att titta på, men tips lär du få i vilket fall

 

Jadå, mic har jag och jag spelar 4 bord. Tyvärr blir det lite överlapp men det är inget jag kan göra något åt :)

Spelar in imorn då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Vad som helst med Wheelinho. Har nog alldrig skrattat så mycket, och då menar jag inte ens om spelet.

 

 

Ajjm gånna mejk a noute heeer

... COUCKSUCKER!

ROFL .. Jo jag håller med totalt på den .. satan vad jag skrattade åt hans dialekt på engelskan och hans notes, men man lärde sig faktiskt en hel del av videon =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

jag skulle vilja se en Tutorial video av typ basic till att börja med men endå alla funktioner ochsåviadare och vad man ska Se på när man Analyserar i

 

POKER OFFICE

 

jag kan lite basic grejer men nog bra om man ser en video och förstår enda från grunden,

 

samt vill veta vilka tilläggs program det finns och hur man använder dom på bästa sätt

 

Skulle uppskattas Riält!!!

 

 

Har ett par filmer och kan göra filmer på

 

Turneringar 100-1000kr

Texas NL 400-4000kr

Omaha POt 400-1000kr

 

Min specialite är Deepstack turrar

 

bara hojta om någon är intresserad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill minnas att någon la upp en sten, sax, påse video för ett tag sedan. Skulle verkligen uppskatta om någon skulle kunna slänge upp en ny. Gärna en avancerad video då jag vid detta läge lärt mig det mesta "basic" vad gällande denna spelform.

 

Planerar att sommarjobba med detta vintern 08/09 och behöver därför all kunskap jag kan få.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...