karlu Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Hej. har spelat länge på ongame, men har på senare tid fastnat för B2B. grindar nu på 0,25/0,5 samt 0,5/1. har dock lite svårt få koll på spelarna. nåt som kan tipsa om vilka som är de bästa på den här nivån på b2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Har spelat rätt mkt på NL50 på B2B... finns en del storgrinders där, en av dom bättre tycker jag själv är: n1_m8 och JaGularDig, dock vet jag inte om sist nämnda spelar under det nicket längre, va ett tag sedan jag såg till honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 De här tycker jag är bäst: 3v410774 Farsi_mah noll5ett bbengan1 95l4m19 farsi_ost (?) Även Herbert grindar på som besatt, men är för det inte en av de bättre. ri55q, har jag inte fått någon riktig uppfattning om, men han verkar vara stabil. Sen hur man kan tycka att n1_m8 är bland de bättre förstår jag inte. _WA_ eller vad han nu heter tycker jag inte är så bra, han gör i mina ögon lite för underliga och dåliga spel. Intressant tråd dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
karlu Postad 29 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2007 doji vekrar sitta storstack ofta, ingen som nämnt denna kis. farlig lirare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moffe Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 PiggyBank_ verka vara rätt duktig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 3v410774Farsi_mah noll5ett bbengan1 95l4m19 farsi_ost (?) Tycker jag är bäst. Även Herbert grindar på som besatt. Sen hur man kan tycka att n1_m8 är bland de bättre förstår jag inte. Intressant tråd dock. Har haft lite trubbel med honom... men men Besviken över att ingen listat mig än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 säg inte att herbetr är bra snälla. så sjukt förutsägbar. enda killen i världen jag skulle kunna folda set mot set mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 säg inte att herbetr är bra snälla. så sjukt förutsägbar. enda killen i världen jag skulle kunna folda set mot set mot. hehe, men han var ju inte med på den riktiga listan i alla fall:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Själv undviker jag gärna Goki. Förutsägbar då han bara spelar kanonkort, men lik förbannat känns han omöjlig att plocka enkla pengar av.. en av få spelare jag känner mig psykologiskt rejält underlägsen mot. (hoppas han inte läser detta.. haha) Doji har nog inte spelat där så länge - har dålig koll på honom. Har förresten dykt upp en synmaskin på 0.25/0.50. Mike6 eller något sånt från Italien. Sök upp honom för enkla pengar.. (och undvik gärna mig, tack - jag har blivit värdelös på just denna nivån och sajt, tyvärr.. men det är en annan historia..) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kalle222 Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Har spelat rätt mkt på NL50 på B2B... finns en del storgrinders där, en av dom bättre tycker jag själv är: n1_m8 och JaGularDig, dock vet jag inte om sist nämnda spelar under det nicket längre, va ett tag sedan jag såg till honom. Hehe nån som skojar nu? jag la ner JaGularDig kontot för ca 1 o en halv månad sen. Om de e nån hemlig beundrare så pma mig lol, det e jag som e n1_m8, jag jag har plussat hur mkt som helst denna månad och ingen grinder skulle säga att jag inte var bland de bästa nl100 grinders. Jag har en speciell spelstil och lirade tidigare nl600 men gulade på fyllan. Är det pga min spelstil som du inte tyckar jag är an av de bättre? Ja berättade för en kompis nyss att det var folk som skrev att de tyckte att jag inte var en av de bättre, han svarade: det är ju bara därför du tagit så mkt pengar från dom. Nån riktig grinder som vill jämföra stats kanske? Min lista e: noll5ett ri55q fins felra duktiga men de e dessa som ja tycker e duktiga o vet att de plussar bra, finns en _WA_ också som e ganska duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ricque Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 StUngar oxa. han lira ju low limit sen var han etta pa listan i en vecka typ.. o sen har jag inte sett honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kalle222 Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Mr Jimmy e du kanske Jimmy_J ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Spelar själv NL200 på B2B och tycker det finns få spelare som är direkt svåra att spela mot. Finns ju en hel del som spelar solitt och bra och säkert plussar en hel del, men dem är ofta ganske enkla att möta. Väldigt många som sitter på typ 16/7 i stats och bara säljer nötter i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Väldigt många som sitter på typ 16/7 i stats och bara säljer nötter i princip. De grindar för att få VIP cashback Gold. De gör B2B en rätt trist plats att spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 3v410774Farsi_mah noll5ett bbengan1 95l4m19 farsi_ost (?) Tycker jag är bäst. Även Herbert grindar på som besatt. Sen hur man kan tycka att n1_m8 är bland de bättre förstår jag inte. Intressant tråd dock. pontus... du är söt *whine* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Spelar själv NL200 på B2B och tycker det finns få spelare som är direkt svåra att spela mot. Finns ju en hel del som spelar solitt och bra och säkert plussar en hel del, men dem är ofta ganske enkla att möta.Väldigt många som sitter på typ 16/7 i stats och bara säljer nötter i princip. Vad har du föt PTBB/100 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gunnfjaun Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Någon som vet något om FL? vem ska man se upp för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Mr Jimmy e du kanske Jimmy_J ? Yepp.... thats me Har dock spelat väldigt sparsamt denna månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The blond beast Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Hehe nån som skojar nu? jag la ner JaGularDig kontot för ca 1 o en halv månad sen. Om de e nån hemlig beundrare så pma mig lol, det e jag som e n1_m8, jag jag har plussat hur mkt som helst denna månad och ingen grinder skulle säga att jag inte var bland de bästa nl100 grinders. Jag har en speciell spelstil och lirade tidigare nl600 men gulade på fyllan. Är det pga min spelstil som du inte tyckar jag är an av de bättre? Ja berättade för en kompis nyss att det var folk som skrev att de tyckte att jag inte var en av de bättre, han svarade: det är ju bara därför du tagit så mkt pengar från dom. Nån riktig grinder som vill jämföra stats kanske? Min lista e: noll5ett ri55q fins felra duktiga men de e dessa som ja tycker e duktiga o vet att de plussar bra, finns en _WA_ också som e ganska duktig. Min kompis säger att jag är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Själv undviker jag gärna Goki.Förutsägbar då han bara spelar kanonkort, men lik förbannat känns han omöjlig att plocka enkla pengar av.. en av få spelare jag känner mig psykologiskt rejält underlägsen mot. (hoppas han inte läser detta.. haha) Doji har nog inte spelat där så länge - har dålig koll på honom. Har förresten dykt upp en synmaskin på 0.25/0.50. Mike6 eller något sånt från Italien. Sök upp honom för enkla pengar.. (och undvik gärna mig, tack - jag har blivit värdelös på just denna nivån och sajt, tyvärr.. men det är en annan historia..) Ja.. Goki är gristight, har mycket stats på honom spelar bara nötter ...lätt att bluffa ... han lär nog inte läsa här då jag har för mig att han är polack,,, btw... trist att det är noll action på PL borden nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kalle222 Postad 30 April , 2007 Rapport Share Postad 30 April , 2007 Yepp.... thats me Har dock spelat väldigt sparsamt denna månaden. Ok ok, har inte spelat nå nl50 denna månad alls, gått upp till nl100 på heltid nu. Hehe de va ganska roligt att du nämnde mitt gamla nic me visste du att de va ja som hade de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Vad har du föt PTBB/100 då? 5,5 på NL200. Inte jättehögt, men det känns stadigt iaf. Lirar du där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smara Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Dom ni listar är hälften nga ruggiga fiskar, kan tänka mig att deras stats egentligen inte e så nice! n1_m8 är väl hyfsad och jag kan tänka mig att han plussat på bra senaste månaderna! noll5ett gör ett jävligt bra jobb och är verkligen en av de stora vinnarna senaste månaderna, utöver dessa 2 finns det ingen som är stabil för 5 öre... jävla fiskar hela bunten! Peace _WA_ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kalle222 Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Dom ni listar är hälften nga ruggiga fiskar, kan tänka mig att deras stats egentligen inte e så nice! n1_m8 är väl hyfsad och jag kan tänka mig att han plussat på bra senaste månaderna! noll5ett gör ett jävligt bra jobb och är verkligen en av de stora vinnarna senaste månaderna, utöver dessa 2 finns det ingen som är stabil för 5 öre... jävla fiskar hela bunten! Peace _WA_ Ja håller me fullt ut, de flesta som nämnts är weak tighta och väldigt lättlästa. Måste säga att en av de sämre spelarna ja stött på är draft..... hehe nee skoja bara draft e också duktig o plussar på bra z_anka e också duktig btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts